Gå til innhold

Dere i 20 årene, irriterer gamle folk dere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vet ikke om dere ser på 40 årene som gammalt , men gjerne det og . Men mid 50 og 60 årene, er de ikke litt for trenger og krever for mye? 

Anonymkode: fc327...156

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tror ikke 20-åringer en gang bryr seg nok om oss middelaldrende til å irritere seg over oss...vi er nok ikke på deres radar i det hele tatt

Anonymkode: bce7c...7df

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle over 60 har begynt å irritere meg🤣

Anonymkode: 8ea49...585

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror ikke 20-åringer en gang bryr seg nok om oss middelaldrende til å irritere seg over oss...vi er nok ikke på deres radar i det hele tatt

Spørs hvordan du mener . Jobber jo med folk i flere aldersgrupper , og har jo en god tone med dem. Ser på noen av Sem som venner og

Anonymkode: c29dc...109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor gidder du å irritere deg over dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg irriterer meg bare over folk under 40.

Anonymkode: 763b6...5f6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei, men de som er så gamle at de stopper opp og snur hele kroppen bare for å se hvem som skal gå forbi eller lignende irriterer meg. Kan de ikke bare gå videre og ikke bry seg om at en person går forbi? Irriterer meg også når de er veldig treige i kassa på butikken fordi de skal stirre på alt og alle.

Anonymkode: 5a0d7...d29

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei jeg lærte tidlig at du ikke kan forvente noe av noen som helst. Uansett hvor mye du har lyst. Folk er bare folk og jeg dømmer dem etter hva jeg selv ser at de gjør eller sier. Skulle ønske man kunne forvente mer av de som er eldre, men sånn er det ikke... har jeg lært. Enkelte lever nok så skjermet at de aldri lærer det.

Anonymkode: da039...8c1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg irriterer meg bare over folk under 40.

Anonymkode: 763b6...5f6

Men, er du i 20 årene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spørs hvordan du mener . Jobber jo med folk i flere aldersgrupper , og har jo en god tone med dem. Ser på noen av Sem som venner og

Joda. Jeg jobber med folk i 20-årene jeg også, og det går greit det. Men generelt er vi forbi middagshøyden litt usynlige for de unge. Våre fokus og interesser er nesten motsatt av deres. Ikke kan vi noe om nye, kule ting, heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Joda. Jeg jobber med folk i 20-årene jeg også, og det går greit det. Men generelt er vi forbi middagshøyden litt usynlige for de unge. Våre fokus og interesser er nesten motsatt av deres. Ikke kan vi noe om nye, kule ting, heller.

Det kommer jo an på. Syns det er interessant å høre på dem snakke om ting de kan, selv om det ikke er så "nytt". Men , ja, har ikke anstrengt meg for å bli kjent med folk som er mye eldre. Er uansett glad for mine venner som er "over middagshøyden"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Personlighet

ikke alder

kuleste og beste kollega jeg har hatt når jeg var 24 så var hun 64

Anonymkode: 0ff1c...41c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På jobben, ja. En del. Lite effektive og mye klaging. Demotiverende å hjelpe dem med sånne basic ting som å åpne en PDF og se at de jobber i sneglefart på PC🥲

Anonymkode: 39dfb...ed7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Sure mennesker irriterer meg vanvittig, spesielt sure småbarnsmødre. Det er som om de har usynlige speil rundt seg som gjør de så selvopptatt og oppfarende at man skulle tro de var pasienter i psykiatrien. 

Anonymkode: 04995...76a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

På jobben, ja. En del. Lite effektive og mye klaging. Demotiverende å hjelpe dem med sånne basic ting som å åpne en PDF og se at de jobber i sneglefart på PC🥲

Anonymkode: 39dfb...ed7

Ja, men det er jo jeg, gamlingen som hjelper dem. 

Jeg har ingen problemer med de unge på jobben. Men jeg har jo innsett at jeg kunne vært faren til dem også. Jeg oppfordrer dem til å finne feil eller gjøre forbedringer i arbeidsprosessene og sette spørsmål ved ting og så kan de få litt livsvisdom og opplæring av meg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
A new man skrev (3 minutter siden):

og så kan de få litt livsvisdom og opplæring av meg. 

...som?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Ja, og alle under 50 for min del 🤷‍♀️

Anonymkode: 25eb5...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

...som?

Why? 
Tror du ikke at eldre har noe å komme med? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
A new man skrev (6 minutter siden):

Why? 
Tror du ikke at eldre har noe å komme med? 

Hva mener du med hvorfor (why = hvorfor på norsk til de som ikke visste det)? Jeg lurer på fordi du hevder å ha livsvisdom.

Nei. Jeg tar det ikke for gitt at du har visdom utelukkende basert på at du er eldre. Moderne medisin har kommet så langt at til og med idioter blir gamle.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes det er fascinerende hvor forskjellige yngre folk tror folk i andre aldersgrupper er fra dem selv. Når man har bikket 30, er liksom løpet kjørt, og man har ikke-eksisterende følelsesliv, og i hvert fall ikke noe sexliv.

Og siden man ikke kjenner til de siste trendene, har man i hvert fall ingenting å lære bort eller bidra med. 

Anonymkode: 37d8d...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...