AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg ser hva nybygde leiligheter blir solgt for. Det er helt ville summer. Samtidig vet jeg det er dyrt med materialer og lønnskostnader. Tomten min er uvanlig bra. Ville du anbefalt å spre ordet og selge til best pris eller være med på byggeprosessen og få en del av kaka til slutt? Anonymkode: 42c89...6cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Hva sier reguleringsplanen da? Er det tillatt med fradeling og flere hus? Anonymkode: e94fd...558 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Om du har råd til å selv legge ut for kostnadene med å bygge mange boliger vil utbyttet ditt kunne bli meget bra. Fradeling og salg av tomt(er) er tryggere og krever ikke likvide midler. Men sjekk reguleringsplan først. Anonymkode: d38d3...6f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Det er ingen «kake» å dele før du har fått fradelt deler av tomten og regulert den til boligformål, så begynn der og ta resten etter hvert.. Anonymkode: 5fa63...326 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg ser hva nybygde leiligheter blir solgt for. Det er helt ville summer. Samtidig vet jeg det er dyrt med materialer og lønnskostnader. Tomten min er uvanlig bra. Ville du anbefalt å spre ordet og selge til best pris eller være med på byggeprosessen og få en del av kaka til slutt? Anonymkode: 42c89...6cf Vil du ha mest mulig ut av et, bør du utvikle eiendommen selv ved å bygge og selge etterpå. Men det er en lang vei å gå, det er mye arbeid, det tar tid, og det kan bli store økonomiske utlegg før du kommer så langt at du kan selge og få penger inn igjen, så om du ikke har økonomisk ryggrad til å klare det, er det bedre å bare selge tomta som den er. Anonymkode: 947b1...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå