AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Er det noen godt voksne her inne 50+ som faktisk liker å jobbe turnus/skift? Det eneste jeg leser om turnus er negativt. 🤔 Anonymkode: 06547...518 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Jobber natt. Supert. Men 60% stilling, det er nok. Gikk dag/ kveld før, mye mer tunge løft og mer fysisk slitende. Anonymkode: f4fa3...e04 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Ja. Elsker det. Gikk tilbake til turnus etter noen år i «dagjobb». For oss er min turnusjobbing en fordel. Anonymkode: ce027...29e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Jobber 3 delt turnus er 54 år. Hadde ikke orket kun dag vakter. Anonymkode: a7c11...8a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Mannen min (riktignok «bare» 40) elsker det. Rolige kvelds/natt/helgevakter = betalt ferie fra småbarnskaoset hjemme. Anonymkode: aadab...27e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Er ikke 50 enda, men synes det er tøft. Det er bare jobb året rundt. Har 4 uker fri på sommeren. Ellers jobber jeg 4-6 vakter hver eneste uke. I påsken skal jeg jobbe 11 av 14 vakter de to påskeukene. 🥵 Anonymkode: 3a8b9...729 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Også veldig glad i turnus, godt voksen. Men jeg klarer ikke tre-delt lenger, det må enten være to-delt eller kun natt. Og så sliter kroppen min litt med kveld-dag, men hodet syns det er veldig fint å samle vaktene på den måten. Men jeg skjønner at mennesker i produktiv alder, sånn 25-40, sliter med å få hverdagen til å henge sammen når man jobber turnus. Det er fint å være over den perioden. Anonymkode: a1fdd...ac6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Ja, jeg trives best med turnus. Jobbet dagtid da barna var mindre, og det var travelt og aldri fri🫣 Aldri langhelg eller langfri🙈 Turnus gir meg mulighet til å jobbe inn, bytte vakter, jobbe så mye ekstra som jeg vil👍🏼 Nå har jeg byttet vakter systematisk over tid og i tillegg med turnusfri så kan jeg se frem til 3 uker i varmere strøk i februar👏🏼👏🏼 Anonymkode: 2aaba...1db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Er ikke 50 enda, men synes det er tøft. Det er bare jobb året rundt. Har 4 uker fri på sommeren. Ellers jobber jeg 4-6 vakter hver eneste uke. I påsken skal jeg jobbe 11 av 14 vakter de to påskeukene. 🥵 Anonymkode: 3a8b9...729 Ts her. Men du har vel fri før eller etter helg? Hadde det vært bedre å jobbe dagtid for deg, og fri hver helg.. Da er det jo jobb hver bidige dag 😞 Anonymkode: 06547...518 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ts her. Men du har vel fri før eller etter helg? Hadde det vært bedre å jobbe dagtid for deg, og fri hver helg.. Da er det jo jobb hver bidige dag 😞 Anonymkode: 06547...518 Ja, og fri jul, påske, pinse, 17.mai osv. Det har jeg aldri. Ikke hatt påskeferie siden 2018. Med dagjobb vet en det er fri hver helg og langhelger ved røde dager. Det savner jeg. Hadde alltid 12 dager juleferie før, nå har jeg knapt 2-3 dager fri i jul, romjul og nyttårsaften/1.januar. Anonymkode: 3a8b9...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ja, og fri jul, påske, pinse, 17.mai osv. Det har jeg aldri. Ikke hatt påskeferie siden 2018. Med dagjobb vet en det er fri hver helg og langhelger ved røde dager. Det savner jeg. Hadde alltid 12 dager juleferie før, nå har jeg knapt 2-3 dager fri i jul, romjul og nyttårsaften/1.januar. Anonymkode: 3a8b9...729 Det høres ut som du ønsker deg tilbake til dagjobb? 🥹 Kan du ikke det da? Ts. Anonymkode: 06547...518 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden Sykepleier, 49 år. Jobber kun natt, 75% og stortrives! Jeg er definitivt ferdig med rundturnus, et mareritt å komme seg på dagvakt etter aftenvakt. Men ren natt, det fungerer kjempebra Jobbet kun natt de siste 15 år, må jeg slutte i nattstilling så er jeg iallfall ferdig i sykepleieryrket/rundturnus. Anonymkode: 45cee...a74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå