AnonymBruker Skrevet 3. februar #21 Del Skrevet 3. februar Har bodd i femteetasje uten heis med 2 barn, det gikk fint det. Det er jo hva man blir vant til. Javisst brukte vi litt tid noen ganger for å gå opp trappene, men det er jo bare en kort periode dette er slitsomt. Noen ganger gikk jeg også opp med baby først. Daglig trim det. Hvis man ellers trives og har et ønske om å bli boende hadde jeg ikke flyttet bare pga denne problemstillingen ihvertfall, som sagt er det jo bare en begrenset periode. Anonymkode: 07c0a...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #22 Del Skrevet 3. februar Vi var i deres situasjon, og flyttet like før nr to kom. Det gikk fint med nr 1, men det ble en stor belastning for meg å bære som gravid. Førstemann var treg med å lære seg å gå, og selv da han kunne var det umulig å få ham opp over 100 steg etter endt dag i barnehage. Jeg endte opp med å bære 14 kg de siste tre etasjene som 8 måneder gravid, og det var forferdelig for ryggen. Anonymkode: c5b79...cd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #23 Del Skrevet 3. februar Vært der, bodde i fjerde etasje uten heis. Gikk jo greit, men måtte sette av god tid hver gang vi skulle gå enten opp eller ned trappa. Var verst de gangene jeg måtte bære handleposer og barnehagesekken med eventuelle poser med skiftetøy i tillegg. Rimelig sliten da vi kom opp trappa 😅 men bæresele på baby funka fint 😅 Anonymkode: 63f5a...090 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå