Gå til innhold

Sånne arrangementer burde det har blitt flere av!

Dmhead82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er et godt tiltak 😊 Litt dumt at det må være et åpenbart singeltreff for at noen kan prate sammen, men når det først er så vanskelig er det bra det ordnes. 

Tror ikke jeg har lyst til å måtte date i mølje, føles fortsatt litt marked ut, sammenlignet med å bare leve livet og tilfeldig støte på noen. Kan være selvtilliten som snakker også, for er det et arrangement er det jo litt konkurranse 😅 

Anonymkode: db02e...511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er et godt tiltak 😊 Litt dumt at det må være et åpenbart singeltreff for at noen kan prate sammen, men når det først er så vanskelig er det bra det ordnes. 

Tror ikke jeg har lyst til å måtte date i mølje, føles fortsatt litt marked ut, sammenlignet med å bare leve livet og tilfeldig støte på noen. Kan være selvtilliten som snakker også, for er det et arrangement er det jo litt konkurranse 😅 

Har aldri vært på tinder, så er ikke vant til å måtte date noen som ser alle andre veier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jaja, bare i Oslo, og hva koster det for å bli med? Og lurer veldig på hvor mange menn som dukket opp i forhold til kvinner, de sier 250 totalt, men vedder alt på at overtallet var kvinner.

Anonymkode: 0eb7f...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jaja, bare i Oslo, og hva koster det for å bli med? Og lurer veldig på hvor mange menn som dukket opp i forhold til kvinner, de sier 250 totalt, men vedder alt på at overtallet var kvinner.

Leste ikke hele artikkelen men de sier at det var omtrent 50/50 så jaja, lykke til. Dette skjer nå bare i Oslo uansett, så ikke noe for meg uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det har nylig vært i kristiansand med godt oppmøte. Det ene arrangementet var det faktisk flere menn enn kvinner fikk jeg høre, så dette er skikkelig i vinden. Tror det var rundt 200kr for å delta. Neste gang skal jeg også prøve!😀

Anonymkode: 850be...d70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det har nylig vært i kristiansand med godt oppmøte. Det ene arrangementet var det faktisk flere menn enn kvinner fikk jeg høre, så dette er skikkelig i vinden. Tror det var rundt 200kr for å delta. Neste gang skal jeg også prøve!😀

Dessverre alt for langt sør for meg! Det finnes ett Norge nord for tigerstaden også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Dessverre alt for langt sør for meg! Det finnes ett Norge nord for tigerstaden også!

Helt ok, poenget mitt var at ikke alt «bare» skjer i Oslo 😉 kommer nok nordover også skal du se👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Joda,. men når de som arrangere dette bor i Oslo så er det jo mest aktuelt å holde det her? Kan ikke noen som bor "nord for tigerstaden" starte opp noe tilsvarende?

Anonymkode: 6dfd5...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sikkert mye mer effektivt. Tror man må ha noen skavanker og falske sider for å trives på datingapper.

Anonymkode: 3a5a6...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på smitteeffkten og disse events sprer seg over de andre store byene som Bergen. 

Anonymkode: db982...897

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...