AnonymBruker Skrevet 3. februar #21 Del Skrevet 3. februar Det er ikke det vanlige men noen ganger så klaffer det bare slik. Er det ekte og jenta er moden for alderen så vil det vare. Anonymkode: fe544...aec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #22 Del Skrevet 3. februar Så lenge begge er voksne og single , er det vel fritt valg Anonymkode: 193f3...332 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #23 Del Skrevet 3. februar Hadde du syntes det hadde vært trivelig om datteren din på 24 hadde pult på en av kameratene dine? Tenker du: å, koselig! Det unner jeg datteren min og kameraten min. Skikkelig ålreit å tenke at hun gir han en bj og sier «er det deilig daddy?» Gjør du det, så ligg med denne jenta. Synes du tanken på det er litt ekkelt, så ikke gjør det. Anonymkode: 86e96...85d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #24 Del Skrevet 3. februar 24 og 51 er langt fra en problematisk aldersforskjell. Jeg kjenner to par hvor hun var tenåring og han var over 60 da de ble sammen. Mannen i det ene paret døde som 95 åring, fortsatt gift og med en datter som fortsatt var tenåring. Mannen i det andre paret nærmer seg 80 og hun har rundet 30. Fortsatt gift. I mitt forhold er aldersforskjellen over 30 år. Vi har vært sammen i snart 10 år. Stor aldersforskjell er kun problem for alle andre enn paret selv. Man har valgt hverandre til tross for motstanden fra alle andre og da lever man godt med det. Anonymkode: fdbb2...c39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #25 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kommer heller ikke til å skjønne tråder som dette, men samtidig så viser det til hva slags verdier en del menn har i dagens samfunn når det kommer til dette. Det er ikke personlighet, ambisjoner, verdier og samhold som teller - men det er alderen og hvordan hun ser ut. Sånn sett, når det snakkes om menns ensomhet, hvor synd det er på menn som blir barnløse og hvor stakkarslig det er med menn som ikke får pult, så himler jeg med øynene og tenker at de kan bare skylde på seg selv. Anonymkode: c4ee8...ba9 Hvis premisset er sex så er min erfaring at både menn og kvinner vektlegger overflaten mer enn indre verdier. Hvis du mener at en manns handlinger (eller spørsmål) gjør at du mister empatien for alle menn så stiller jeg spørsmål ved deg selv. Er du et modent, empatisk menneske eller er du en stridskvinne, ødelagt av mange år på barrikadene? Anonymkode: 60e2f...a60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #26 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvis premisset er sex så er min erfaring at både menn og kvinner vektlegger overflaten mer enn indre verdier. Hvis du mener at en manns handlinger (eller spørsmål) gjør at du mister empatien for alle menn så stiller jeg spørsmål ved deg selv. Er du et modent, empatisk menneske eller er du en stridskvinne, ødelagt av mange år på barrikadene? Anonymkode: 60e2f...a60 Er du i en posisjon til å stille spørsmål til andres empati? Når du avslutter med er du ødelagt etter mange år på barrikadene, så beviser du jo hennes poeng. Selvinnsikt syns jeg det er veldig lite av i slike samtaler som denne, og det er vel derfor vi har den. Anonymkode: 8c6d2...cec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #27 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du i en posisjon til å stille spørsmål til andres empati? Anonymkode: 8c6d2...cec Jepp. Enhver som ikke kan føle empati for en gruppe mennesker basert på utsagnet til et medlem av denne gruppen burde stilles til veggs for sin manglende empati. Sitat Når du avslutter med er du ødelagt etter mange år på barrikadene, så beviser du jo hennes poeng. Nei. Hvis hun hater menn så styrker det mitt poeng. Hvis jeg noen gang skulle hate kvinner eller miste empatien for kvinner så er du velkommen til å kritisere meg for det. Anonymkode: 60e2f...a60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #28 Del Skrevet 3. februar Hadde lurt på om hun har en underliggende agenda. Anonymkode: aaf3b...9b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #29 Del Skrevet 3. februar Du burde være gammel nok, Ts, til å se at måten hun ordlegger seg på viser at hun er skadet enten av oppvekst eller av andre menn. Årsaken til at hun nå "velger" deg er jo ikke pga. deg, men pga. alderen din, fordi du er så gammel som du er. Vær den voksne hun nå trenger, oppmuntre henne til å oppsøke hjelp for de problemene hun så tydelig har. Tenk hva du hadde ønsket at en så mye eldre mann hadde gjort mot din datter i samme situasjon. Anonymkode: 3e45b...31d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #30 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du burde være gammel nok, Ts, til å se at måten hun ordlegger seg på viser at hun er skadet enten av oppvekst eller av andre menn. … Tenk hva du hadde ønsket at en så mye eldre mann hadde gjort mot din datter i samme situasjon. Anonymkode: 3e45b...31d Dette er en umyndiggjøring av en voksen kvinne på 24 år. TS bør være snill, vise hensyn, respekt og empati. Som han også burde med en kvinne på 51. At menn (og kvinner) er kjipe, lyver, sårer og presser er langt større problem enn at aldersforskjellen er stor. Anonymkode: 60e2f...a60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #31 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (På 2.2.2025 den 17.09): Jeg tenker at du er 51 år og burde være voksen nok til å ta egne avgjørelser. Bare den formuleringen der, hva syns andre om dette, får meg til å tenke at du troller. Anonymkode: c4ee8...ba9 Da er 98% av KG trolleinnlegg 🤣🤣🤣 Anonymkode: 45455...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 3. februar #32 Del Skrevet 3. februar Deilig, grip sjansen mens du kan. Dere kan skape minner for resten av livet sammen, gjøre ting ingen noen sinne vil angre på ❤️😊 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 3. februar #33 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor det ? Å ha sex er også skadelig om det ikke er kjærlighet inn i bildet. Min venninnes mann var 30 år eldre og de var gift til han gikk bort.noe Anonymkode: fe544...aec Skadelig er nå å ta vel hardt i.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puddingass Skrevet 3. februar #34 Del Skrevet 3. februar Jeg tenker at så lenge begge er voksen og gammel nok til å vite hva de gjør så er det opp til dem selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #35 Del Skrevet 3. februar Dere er voksne begge to. Så lenge begge har lyst så er det da vel greit. Litt rart ja, men det er da ingen som har noe med dette å gjøre. Anonymkode: 73102...c70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 3. februar #36 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (På 2.2.2025 den 15.23): Jeg er en mann på 51 år som har blitt kontaktet av en kvinne på 24. Hun er veldig interessert i å ha sex med meg. Hun sier hun ikke orker menn på egen alder og vil ha en godt voksen mann. Jeg synes dette er litt kleint egentlig, da hun er veldig ung. Hva synes andre om dette og aldersforskjellen? Anonymkode: 0d4b2...6dd Merkelig HI, men gi oss litt kontekst da vel. Blitt kontaktet av, hva betyr det i denne sammenhengen? Som i at hun kun kjenner deg fra online? Eller er dere godt kjent IRL?har dere en felles interesse? Eller har hun sett deg på byen eller på en cafe? Har du sendt henne signaler om at du liker henne? Har dere pratet før hun kontaktet deg? Har dere felles venner? Vet du noe om intensjonene hennes ut over det du skreiv i innlegget ditt? Hvilke av dine egenskaper er det som gjør at hun tar kontakt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #37 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette er en umyndiggjøring av en voksen kvinne på 24 år. TS bør være snill, vise hensyn, respekt og empati. Som han også burde med en kvinne på 51. At menn (og kvinner) er kjipe, lyver, sårer og presser er langt større problem enn at aldersforskjellen er stor. Anonymkode: 60e2f...a60 Problemet er ikke henne. Problemet er at det forventes mer av en mann i 50 årene. Jeg forventer at noen som er over 20 år eldre skjønner at de erover 20 år eldre også. Personlig er 24 for ungt for meg. Det virker litt som at jo eldre menn blir, jo mindre konsekvente blir de utifra hva jeg hører av de jeg kjenner også. Blir skuffet av dem og litt kvalm for å være ærlig. Et familie medlem av meg har begynt å komme i et creepy spor og det er kjipt å bevitne. Anonymkode: 8c6d2...cec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #38 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Problemet er ikke henne. Problemet er at det forventes mer av en mann i 50 årene. Jeg forventer at noen som er over 20 år eldre skjønner at de erover 20 år eldre også. Anonymkode: 8c6d2...cec Er det tallferdigheter du stiller spørsmål ved? TS skjønner selvsagt det. Han lager tilogmed en diskusjon lm temaet her. «Problemet er at jeg forventer mer av kvinner som tjener under 600.000 som finnet seg en mann som tjener millionen. Jeg forventer at de skjønner at 600.000 er mindre enn en million» Sitat Personlig er 24 for ungt for meg. Helt fait. Sitat Det virker litt som at jo eldre menn blir, jo mindre konsekvente blir de utifra hva jeg hører av de jeg kjenner også. Konsekvent som i hva? DiCaprio er jo kjempe-konsekvent? Sitat Blir skuffet av dem og litt kvalm for å være ærlig. Et familie medlem av meg har begynt å komme i et creepy spor og det er kjipt å bevitne. Ok. Det er problemet som du har og som du må jobbe med. Personlig synes jeg at det er litt ekkelt å tenke på to menn som har sex men jeg innser at det er et meg-problem. Jeg ville aldri bebreide dem for min vemmelse. Anonymkode: 60e2f...a60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #39 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg kommer heller ikke til å skjønne tråder som dette, men samtidig så viser det til hva slags verdier en del menn har i dagens samfunn når det kommer til dette. Det er ikke personlighet, ambisjoner, verdier og samhold som teller - men det er alderen og hvordan hun ser ut. Sånn sett, når det snakkes om menns ensomhet, hvor synd det er på menn som blir barnløse og hvor stakkarslig det er med menn som ikke får pult, så himler jeg med øynene og tenker at de kan bare skylde på seg selv. Anonymkode: c4ee8...ba9 Men akkurat det er jo noe mer nyansert. Det finnes jo også en del menn som er greie og snille, som ikke finner noen å være i lag med. Anonymkode: 4d770...395 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #40 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Kommer aldri til å skjønne tråder som dette. Noen menn er kronisk opptatt av at ung dame er det samme som attraktivt. Er det alderen dere tenner på? Meg bekjent kommer en 24 gammel dame i svært mange former. Er det liksom det samme om hun er en pen sporty ung dame eller ei dundre på 130 kg? For det virker sånn når dere skriver. Det er liksom kun alderen som er viktig for dere? Anonymkode: 4d770...395 Dette er genetisk betinget. Menn tiltrekkes av damer i fertil alder. Jo mer fertil, jo mer attraktiv. Det er logisk og forståelig. Men det er bare snakk om tiltrekning. Når vi velger partner så bruker vi jo hodet også. Er det bare sex så betyr ikke alder så mye, men om det skal dannes et par så er det langt flere parametere å ta hensyn til og da velger de aller fleste seg en partner som er nærmere i alder. Anonymkode: abb04...b71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå