Gå til innhold

Stooor aldersforskjell

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er en mann på 51 år som har blitt kontaktet av en kvinne på 24. Hun er veldig interessert i å ha sex med meg. Hun sier hun ikke orker menn på egen alder og vil ha en godt voksen mann. Jeg synes dette er litt kleint egentlig, da hun er veldig ung. Hva synes andre om dette og aldersforskjellen?

Anonymkode: 0d4b2...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

😴😴😴😴😴

Anonymkode: 84b80...1f4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Altså, hvis det kun handler om å ha seg, så ser jeg ikke problemet. Men alt utover det - no go.

Anonymkode: 3649c...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er en mann på 51 år som har blitt kontaktet av en kvinne på 24. Hun er veldig interessert i å ha sex med meg. Hun sier hun ikke orker menn på egen alder og vil ha en godt voksen mann. Jeg synes dette er litt kleint egentlig, da hun er veldig ung. Hva synes andre om dette og aldersforskjellen?

Jeg tenker at du er 51 år og burde være voksen nok til å ta egne avgjørelser. Bare den formuleringen der, hva syns andre om dette, får meg til å tenke at du troller. 

Anonymkode: c4ee8...ba9

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes helt seriøst æsj, og selv om hun initierer så er det deg jeg hadde sett ned på. Samme hadde jeg gjort om aldersforskjellen var omvendt bare så det er sagt.

Anonymkode: 03b86...60c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hadde svart henne at hun åpenbart trenger en psykolog, og ikke å bli pult av en bestefar.

Anonymkode: 03129...81e

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en gammel gris,  og hun har nok daddy issues 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva slags forhold får du ut av det? Dere er fra ulike generasjoner, og utenom sex hva tror du at det blir! 

Anonymkode: 34d24...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjempemulighet! Kjør på!

Anonymkode: 71048...357

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oioioi heldig! Kjøre på.

Anonymkode: 7f8c5...8ea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fortell henne at det er en logisk brist det med at alle som er eldre automatisk vil være mer modne. 

Hun er ikke helt utviklet i hjernen, det skjer jo rundt 25 så de har jo litt å gå på enda sånn teknisk sett. Men det er feil å måtte gå opp for å finne et resultat, når det handler om personlighet heller enn alder. Å hun er heller ikke så moden som hun tror hun er, men det ser hun ikke før siden, om hun noen sinne blir moden nok.

Anonymkode: 8c6d2...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan gjerne få nummeret jeg om du ikke vil ha hun ;)

Anonymkode: 84517...183

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

det er du som bestemmer det. er det snakk om forhold så skal du tenke deg godt om. Men det kan fungere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit. En kvinne på 24 er langt over alle aldersgrenser. Hun er gammel nok i massevis til å bestemme sin egen sexpartner.

Bortsett fra at dette er image.png.621b04ca3e28a6559b2843e866558749.png

Anonymkode: abb04...b71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke la denne muligheten gå i fra deg!

Men noe kjæresteforhold ville jeg vært forsiktig med.

Anonymkode: d1fa6...442

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer aldri til å skjønne tråder som dette. Noen menn er kronisk opptatt av at ung dame er det samme som attraktivt. Er det alderen dere tenner på? Meg bekjent kommer en 24 gammel dame i svært mange former. Er det liksom det samme om hun er en pen sporty ung dame eller ei dundre på 130 kg? For det virker sånn når dere skriver. Det er liksom kun alderen som er viktig for dere? 

Anonymkode: 4d770...395

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kommer aldri til å skjønne tråder som dette. Noen menn er kronisk opptatt av at ung dame er det samme som attraktivt. Er det alderen dere tenner på? Meg bekjent kommer en 24 gammel dame i svært mange former. Er det liksom det samme om hun er en pen sporty ung dame eller ei dundre på 130 kg? For det virker sånn når dere skriver. Det er liksom kun alderen som er viktig for dere? 

Anonymkode: 4d770...395

Jeg kommer heller ikke til å skjønne tråder som dette, men samtidig så viser det til hva slags verdier en del menn har i dagens samfunn når det kommer til dette. Det er ikke personlighet, ambisjoner, verdier og samhold som teller - men det er alderen og hvordan hun ser ut. Sånn sett, når det snakkes om menns ensomhet, hvor synd det er på menn som blir barnløse og hvor stakkarslig det er med menn som ikke får pult, så himler jeg med øynene og tenker at de kan bare skylde på seg selv. 

Anonymkode: c4ee8...ba9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Altså, hvis det kun handler om å ha seg, så ser jeg ikke problemet. Men alt utover det - no go.

Anonymkode: 3649c...f43

Hvorfor det ? Å ha sex er også skadelig om det ikke er kjærlighet inn i bildet. Min venninnes mann var 30 år eldre og de var gift til han gikk bort.noe 

Anonymkode: fe544...aec

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...