Gå til innhold

Hva er orgasmerekorden deres damer på en natt (økt)?

Irak

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var ikke natt, men dag. En søndag som vi tilbragte i senga, og vi så på tv, snakket og hadde sex om hverandre.

Sju ganger sex ble det. Må legge til at siste gangen ble det litt "au" for da var jeg blitt ganske sår.

Det var med kjæresten min, og vi var sammen i ett år.

Endret av Million
rettet et ord
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med partner teller jeg ikke. 10-15 kanskje til vanlig, aner ikke hva eventuell rekord kan være. Alene telte jeg til 40 en gang. Kunne ha fortsatt men gadd ikke mer.

Anonymkode: ec6be...4a9

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (På 2.2.2025 den 16.27):

Jeg har ikke tellingen, men når jeg har eggløsning så er det fint over to sifret antall. De gangene så er det at kroppen gir etter og jeg ikke orker mer selv om jeg fortsatt er febrilsk kåt.. 

Hater å være singel noen ganger.. 

🤯🤯🤯😆😆😆

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Med partner teller jeg ikke. 10-15 kanskje til vanlig, aner ikke hva eventuell rekord kan være. Alene telte jeg til 40 en gang. Kunne ha fortsatt men gadd ikke mer.

Anonymkode: ec6be...4a9

?????😄😄😄😄😆😆

Anonymkode: be540...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.2.2025 den 17.11):

Aner ikke, teller aldri. Men sikkert 40-50, iallefall. Kommer lett, og i en sexy setting der vi holder på lenge, så triller de bare inn. 

Anonymkode: cba1f...d39

🤣🤣🤣🤯

Anonymkode: be540...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hærlig lesing.. for jeg blir oppriktig glad av å lese andres lykke og nytelse🥰
Som mann har jeg bivånet masse hærlige orgasmer, godlyder og grimaser.. En orgasme grimase er kanskje ikke det kvinner forbinder med sitt vakre ansikt, de fleste føler seg vel vakrere uten grimaser? Det er jo på en måte å vise sin sanne nakne indre følelser på.. Noen synes det er litt flaut, mens andre liker å vise dem.

Men du verden.. begge gjør at det er så ubeskrivelig vakkert for meg. Og de hærlige godlydene.. Back, Mozart og A-ha, kan bare glemmes.. for ingen lager vakrere mesterverk musikk enn en kvinne i orgasmeøyeblikket🎶❤️

Pass opp for "Orgasm-Aftershock" kvinner, ta heller en liten pause.. Så slipper du å svime av🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...