Gå til innhold

Hva er orgasmerekorden deres damer på en natt (økt)?

Irak

Anbefalte innlegg

Hva er rekorden deres damer i antall orgasmer i løpet av en natt? 

Var det med eller uten partner? 

Hva slags relasjon hadde/har dere evt til partner? 

Og hva likte dere best selv? 

Hva foretrekker dere? 

Håper så mange som mulig ønsker å svare. Synes det er interessant. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Spennende tråd og spørsmål. 

Samme spørsmål i retur til deg selv. Hva er dine rekorder på dette området? 

Anonymkode: 1b08d...401

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vel. Jeg er skikkelig «ferdig» etter en orgasme. Etter nummer 1 blir de også svakere og svakere. 
Greia er at jeg har utrolig lett for å få orgasmer, men er ekstremt sjeldent jeg vil ha mer en 1. det meste jeg har orket er 3. Da var stimuli bare ubehagelig.

Anonymkode: e9013...396

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Får bare til 1 uansett hva. Forsøker jeg å få til en til så får jeg fysisk vondt. 

Anonymkode: ea7ad...a23

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aner ikke, kanskje 14-18? Vanskelig å vite, fordi ofte så går ene orgasmen over i neste. Vanligvis blir det "bare" 3-4 orgasmer på en "kjappis" (halvtime-time). På superkjappiser rekker jeg bare én, eller ingen. Superkjappiser er mest for mannen sin del, og varer max 10 minutter 😄

Anonymkode: 6cc30...387

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 på en økt, eller 3 over flere ganger pr dag. Hadde multiorgasme når jeg var ung, Medisin har nå gjort slutt på dette. Nå blir det med den ene hvis jeg ikke bruker womanizer da kan jeg få flere. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Et samleie, 8 orgasmer, en klitoris og resten vaginal. Men det er kun en mann som har klart det. Med andre menn, en klitoris orgasme ved et samleie.

Anonymkode: 9211f...9ea

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tellingen, men når jeg har eggløsning så er det fint over to sifret antall. De gangene så er det at kroppen gir etter og jeg ikke orker mer selv om jeg fortsatt er febrilsk kåt.. 

Hater å være singel noen ganger.. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min er 8 på en kveld. Mann.

Anonymkode: ef7b5...7d8

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ut av tellingen, men 10+. Er med kjæresten, og jeg liker det en gang i blant når vi har skikkelig kjærestetid med masse kos og sex og fokus på hverandre.

Til vanlig synes jeg det blir noe slitsomt og for ømt/intenst, og foretrekker å stoppe på 2-4 stk, ikke mer. Kan fint fortsette å ha sex da, bare droppe det mest orgasmefremmende. Men oftest er han også ganske oppbrukt og fornøyd da 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spennende tråd og spørsmål. 

Samme spørsmål i retur til deg selv. Hva er dine rekorder på dette området? 

Anonymkode: 1b08d...401

Det må være når jeg var nyforelsket i min X. Klarte å gi meg selv syv orgasmer på en natt. 

Å få flest mulig er ikke et mål i seg selv for min del. Jeg liker pirring og nytelse. Det er da jeg ser himmelen 😂 Det føles nesten sånn av og til 😆😆😆

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kommer vaginalt når jeg rir han. Rekorden er 9 i en økt. Da klarte ikke låra eller kroppen generelt mer.

Rekorden er sikkert på mer ved onani eller som singel voksen, men stress-relief-orgasmer betyr så lite.

Anonymkode: 81ac8...56b

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er vel rundt 10 stk. Jeg kommer ikke så lett og aldri vaginalt dessverre. 

Det vanlige er mer rundt 2-3. Det er også ganske vanlig at jeg ikke får i det hele tatt. 

Anonymkode: 0bdf2...896

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aner ikke, teller aldri. Men sikkert 40-50, iallefall. Kommer lett, og i en sexy setting der vi holder på lenge, så triller de bare inn. 

Anonymkode: cba1f...d39

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg og kjæresten testet en gang, og da fikk jeg 11 på en time. Da var til gjengjeld klitoris så ferdig at jeg begynte å grine 😂

Anonymkode: 6358e...040

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Tror 3 er det meste jeg har klart. Får kun klitorisorgasmer. Egentlig er jeg fornøyd etter 1 og nr 2 er vanskelig å få til.

Anonymkode: 150fe...625

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

12 stk. Alene. Ble utslitt etterpå. 

Anonymkode: 7eb8e...7bb

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (På 2.2.2025 den 14.42):

Hva er rekorden deres damer i antall orgasmer i løpet av en natt? 

Var det med eller uten partner? 

Hva slags relasjon hadde/har dere evt til partner? 

Og hva likte dere best selv? 

Hva foretrekker dere? 

Håper så mange som mulig ønsker å svare. Synes det er interessant. 

litt vanskelig å svare på, for når jeg først får en orgasme og mannen vet hva han gjør så kan det rulle på så lenge han holder på. det stopper egentlig ikke, men, det mest intense jeg har vært med på var den kvelden jeg ble fistet. holdt vel på i tre timer og han dro på jobb for å sove for at madrassen måtte til tørk etter squirtingen min 🤣 det var en jeg møtte på tinder og første gangen vi møttes 

for min del så foretrekker jeg å holde på så lenge jeg får komme et par ganger ihvertfall, men det topper seg for meg når mannen kommer i meg. så når han er ferdig, så er det mitt høydepunkt 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan komme så mange ganger som musklene mine orker, så rekordene har jeg nok satt når jeg var mest veltrent. 

Vet at mannen min ga meg 41 orgasmer på en dag da vi var nyforelsket. Han talte nemlig da, for var så fascinert av at slikt var mulig. Så ble han nok såpass vant til det at telling sluttet, men over 10 er helt vanlig på et samleie. Rundt 20 kanskje når jeg onanerer, og har tid til å slite meg ut. 

Husker jeg leste om en konkurranse i Cupido en gang og antallet var visst imponerende, men jeg tenkte at jeg lett kunne slå det. Det gjorde jeg også, men antall husker jeg dessverre ikke og å telle har siden ikke vært i fokus. 

Jeg er også heldig med at orgasmer ikke blir svakere etterhvert. Det er helt motsatt. For å oppnå helt ville orgasmer må jeg holde på em stund, for da skjer det noe i kroppen som gjør at orgasmer blir dypere og dypere liksom. Jeg kan være fullstendig svett og utslitt etter både sex og onanering. Kan også onanere meg til gangsperr dagen etter. Det skjer nærmest aldri ved å ha sex med mannen min, selv om vi lett kan ha økter på 1- 2 timer, med veldig mange orgasmer. Jeg slapper likevel mer av mellom når jeg et med ham. Når jeg onanerer er det mer et jag etter orgasmer. Med en gang jeg kommer jakter jeg neste. 

Anonymkode: 44ae0...3eb

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...