Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #41 Skrevet 9. mars 2006 Det var bra jeg har fulgt med på denne tråden og håpet at dere skulle finne henne i god behold.
jordbær Skrevet 9. mars 2006 #44 Skrevet 9. mars 2006 Aww.. Stakkars lille redde pusen! Så flott at dere fikk henne hjem. *tørke noen graviditetstårer*
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 9. mars 2006 #45 Skrevet 9. mars 2006 Aww.. Stakkars lille redde pusen! Så flott at dere fikk henne hjem. *tørke noen graviditetstårer* ← det er jo bare så koselig å få noen graviditets tårer her inne Takk ellers for omtanken!
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 9. mars 2006 #46 Skrevet 9. mars 2006 Åh..så bra... Nå ble jeg glad ← Så herlige dere er
Gjest gjest1 Skrevet 10. mars 2006 #47 Skrevet 10. mars 2006 Har fulgt med jeg også, bra hun kom seg hjem
Gjest Thalassa Skrevet 10. mars 2006 #48 Skrevet 10. mars 2006 har hatt en hunn katt som var borte i et halvt år! så kom den hjem igjen, tynn og fæl. Men den hadde kreft fant vi ut, katter drar jo avgårde hvis dem skjønner dem skal dø har jeg hørt.
jordbær Skrevet 10. mars 2006 #49 Skrevet 10. mars 2006 Min katt var feit som et uvær da den kom hjem etter ett år.. Hadde visstnok bodd ute de siste mnd, iallefall.. Og hun veide 6kg.. (Var liten kattunge da hun stakk av) Så jeg tror hun hadde jaktet godt på våtfôrboksene til de hyggelige menneskene i nabolaget!
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 10. mars 2006 #50 Skrevet 10. mars 2006 har hatt en hunn katt som var borte i et halvt år! så kom den hjem igjen, tynn og fæl. Men den hadde kreft fant vi ut, katter drar jo avgårde hvis dem skjønner dem skal dø har jeg hørt. ← Uff så trist da :-(
Gjest Emeldina Skrevet 10. mars 2006 #51 Skrevet 10. mars 2006 Åh, så fint at dere fant den igjen da! Vet hvordan det er å savne katten sin... Jeg har, i løpet av oppveksten, hatt tre katter. Den første ble bare borte, og vi fant den aldri igjen. Den andre var en gang borte i flere uker før hun som hadde funnet katten satte inn annonse i avisen. En rik, eldre dame, btw. Da vi gikk for å hente katten, lå den på en flott stol i stuen hennes og spiste gourmet-kattemat Tror nok den hadde det godt der, ja. Synes uansett at det er tankeløst å ta inn fremmede katter og mate dem, for da kan det hende at de ikke kommer hjem igjen. Den tredje katten jeg hadde ble bitt av en grevling i hodet, og vi måtte avlive den Foreldrene mine har også en nabo som pleide å slippe inn en av kattene våre og mate henne og sånn, og da hendte det at hun var borte hele dagen uten at vi visste hvor hun var. Naboen nevnte dette ofte for mamma "Ja, hun så jo så sulten ut", "Hun lå på sofaen med mannen min og koste seg mens han så på TV" osv. Syntes det var helt tragisk. Vi skulle selvfølgelig ha sagt i fra, men tror det ga seg av seg selv.
Lillesøster Skrevet 10. mars 2006 #52 Skrevet 10. mars 2006 Slenger meg på her. Jeg blir så glad når jeg ser at du har vært å lett etter katten din og funnet den. Jeg er litt rar slik, jeg tror de fleste driter i kattene sine. Men du er jo bare super. Dette var godt å høre. *forøvrig tørker jeg også graviditetstårer*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå