Jaheira Skrevet 7. mars 2006 #21 Skrevet 7. mars 2006 Takk Jaheira! Det går sikkert bra da dette her. Synes bare det er fint å få höre om andre erfaringer rundt dette. Også er jeg hysterisk av natur ← Har lov til å være beskymret når pus er borte. Blir jo trossalt veldig glad i de.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 7. mars 2006 #22 Skrevet 7. mars 2006 ja, katten er både sterilisert og öremerket. Så hun er nok ikke på vift og har seg, nei. Men jeg kunne virkelig önske at hun selv hadde önske og instinkt til det slik at det var det som var grunnen til at hun er borte--
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2006 #23 Skrevet 7. mars 2006 Det går sikkert bra. Den største faren er at hun blir påkjørt, men jeg vet ikke hvor trafikkert det er der dere bor. Rev/grevling kan være farlige, men hos oss er det faktisk katten som jager reven... Det at en annen katt har jagd henne er litt kjipt, for da er det jo som du sier; at hun "mister" territoriet sitt. Noen i familien min opplevde at den ene katten flyttet ut da de fikk ny katt. Pusen holdt seg i nabolaget, og spiste mat som de satte ut, men kom ikke inn i huset igjen før den nye katten døde. Uansett er katten din trolig i nabolaget ennå. Lykke til med leting:-)
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 7. mars 2006 #24 Skrevet 7. mars 2006 Takk gjest Og alle dere andre Nå föler jeg meg helt tullete her som lager så stor oppstandelse. HUn finns sikkert i nabolaget!
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2006 #25 Skrevet 7. mars 2006 ja, katten er både sterilisert og öremerket. Så hun er nok ikke på vift og har seg, nei. Men jeg kunne virkelig önske at hun selv hadde önske og instinkt til det slik at det var det som var grunnen til at hun er borte-- ← Flott at du har både kastrert og øremerket. Det gjør at sjansen for å finne henne igjen er mye større. Hvis hun er påkjørt vil det også være mulig å identifisere henne, så du kan bli varslet. Skjønner godt at du er nervøs for henne. Kattene blir jo som barna våre, fullverdige familiemedlemmer man føler et full ansvar for og som man ikke vi miste. Vil råde deg til å ta noen turer i nabolaget og rope på henne. Pusefrøkna di dukker helt sikkert opp igjen. Kjenner igjen hvor fælt det er å savne pus. Men i de fleste tilfeller går det jo bra
jordbær Skrevet 7. mars 2006 #27 Skrevet 7. mars 2006 Min pus kom hjem etter ett år på rømmen.. Så det er alltid håp! Nå håper jeg virkelig du slipper det, og det gjør du nok. Er hun kastrert? Hvis ikke bør du være litt obs på at hun kan være i brunst.. Og da kan hun nok dra på lengre turer. Heng opp lapper i nabolaget. Ikke føl at du overreagerer.. og bruk nettkatten.no! Det var nettkatten som fikk hjem min pus Lykke til! Håper hun kommer hjem til mammaen snart.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 7. mars 2006 #28 Skrevet 7. mars 2006 Min pus kom hjem etter ett år på rømmen.. Så det er alltid håp! Nå håper jeg virkelig du slipper det, og det gjør du nok. Er hun kastrert? Hvis ikke bør du være litt obs på at hun kan være i brunst.. Og da kan hun nok dra på lengre turer. Heng opp lapper i nabolaget. Ikke føl at du overreagerer.. og bruk nettkatten.no! Det var nettkatten som fikk hjem min pus Lykke til! Håper hun kommer hjem til mammaen snart. ← Oi! ett år , Vel det var laaang tid det Ja, håper vi slipper å ta sorgen på forskudd - så lenge da. Takk for oppmuntrende ord! Og, ja -hun er sterilisert.
Gjest gjest1 Skrevet 8. mars 2006 #29 Skrevet 8. mars 2006 Hei ¤Humlen¤, håper katten din har dukket opp igjen. Pusen min var borte en hel dag for ca 1 mnd siden og jeg ble akkurat like bekymret som det du er nå. Vår pus var stengt inne i garasjen til naboen så det var nok heller litt ufrivillig at han var borte så lenge. Noe lignende har sikkert skjedd med din katt.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 8. mars 2006 #30 Skrevet 8. mars 2006 Hei Heidi76! Takk for oppmuntrende ord Dessverre er ikke katten vår kommet hjem ennå. Så jeg innrömmer at vi er redd hun kanskje ikke kommer seg hjem igjen.. det er jo ikke annet å gjöre enn å vente - og väre bekymra. Uff det er trist, men slik er nå livet da takk for alle som har skrevet her,
Gjest Catwoman Skrevet 8. mars 2006 #31 Skrevet 8. mars 2006 så trist at hun er borte, håper hun kommer hjem igjen. Krysser fingrene for deg.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 8. mars 2006 #32 Skrevet 8. mars 2006 så trist at hun er borte, håper hun kommer hjem igjen. Krysser fingrene for deg. ← Takk
iss Skrevet 8. mars 2006 #33 Skrevet 8. mars 2006 Så bra du har øremerket den!! Jeg har flere ganger kommet over katter som jeg har tatt med meg hjem som har vært øremerket. Da har jeg bare sjekka registeret, og levert katten tilbake! Lykke til!
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 8. mars 2006 #34 Skrevet 8. mars 2006 Så bra du har øremerket den!! Jeg har flere ganger kommet over katter som jeg har tatt med meg hjem som har vært øremerket. Da har jeg bare sjekka registeret, og levert katten tilbake! Lykke til! ← Håper det finns like fine mennesker her i Sverige, som deg! Vi har nå iallefall laget "savnet" plakat og skal sette opp i hele byen. Dette går nok bra!
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 9. mars 2006 #35 Skrevet 9. mars 2006 Oppdatering! Vi fant lille kattejenta vår i går Hun satt i en bakgård, ikke langt fra oss, men fortsatt helt vettskremt, kald og utmagret (ja det er faktisk sant, hun hadde gått ned en kilo ). Bak en söppelkasse... Ca 200 m fra vår gård. Hun kom fram mjauende da jeg kisset etter henne, og så forferdelig redd ut. Nå er hun iallefall trygg, og har ikke gjort annet enn å male hele natten lang. Vi er glade nå! Takk for meg
Gjest Catwoman Skrevet 9. mars 2006 #36 Skrevet 9. mars 2006 Så flott :-D Stakkars liten, hun var sikkert redd - men godt du fant henne så hun er i trygghet hos deg igjen.
Titti72 Skrevet 9. mars 2006 #37 Skrevet 9. mars 2006 Åh, så fint. Få henne inn i varmen og mat henne forsiktig. Godt å vite at hun er i trygghet.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 9. mars 2006 #38 Skrevet 9. mars 2006 (endret) takk jenter for forståelse :-) man blir jo så glade i disse små vesnene Vi gikk hele byen rundt, i alle kroker, og alle parkeringshus, busker, ja, overalt. mannen hadde også värt i denne gården vi fant henne - men ikke helt innerst der hun satt - så egentlig hadde vi ikke regnet med å finne henne der. Ahh, lettet. Endret 9. mars 2006 av ¤Humlen¤
Catus Skrevet 9. mars 2006 #39 Skrevet 9. mars 2006 Så bra! Nå ble jeg glad på både dine og kattens vegne! Kos deg masse med henne nå da!
Gjest gjest1 Skrevet 9. mars 2006 #40 Skrevet 9. mars 2006 Så koselig med en så god nyhet på morgenkvisten. Godt at dere fant henne i god behold, selv om hun så litt redd og mager ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå