Gå til innhold

Bjørneparken med niåring?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tenker litt på sommerferie. Har vært i Dyreparken og Mikkelparken tidligere, og det var en suksess. Noen som har vært i Bjørneparken med litt større barn og kan si noe om det er nok å finne på for en dag? Eller tror dere det blir kjedelig? 

Min er veldig glad i å leke og klatre. Trenger ikke være veldig actionfylt, så den lille berg og dalbanen er sikkert morsom (har kjørt en lignende på tivoli i fjor og det var veldig gøy) 

Glad i dyr, og elsker krypdyr og pinnsvin. Å komme nær på rev vil sikkert være topp.  Leopard og bjørn på avstand er ikke så spennende (villdyrløypa i Dyreparken fenget ikke så veldig) 

Må være lekeplasser, ellers kjeder hen seg lett. Men litt usikker på om lekeapparatene blir for kjedelig for en niåring. Plaskeland blir sikkert kjedelig. 

Burde sikkert dratt tidligere. Dumt at de ikke har dinosaurfigurene lenger. Men jeg har så lyst å se bjørn og leopard selv :) 

Ønsker altså svar fra dere som har vært der med barn i ca samme alder. 

Anonymkode: 01383...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vi ble så skuffet at vi dro hjem tidligere enn planlagt, men det var en sånn helgetsgreie. Skulle vi på hotellet, men det fikk vi ikke likevel fordi de tok inn ukrainske flyktninger da. Det var selvfølgelig helt ok og bra. Men da ble vi flyttet til et sted vi fikk servert den vondeste maten jeg noen gang har spist. 
Bjørnene og revene var mest spennende, men er unnagjort på 40 min.  Vi var i lavsesong, hadde nok vært litt triveligere der om det hadde vært i sesong. 

Anonymkode: 46bd3...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi ble så skuffet at vi dro hjem tidligere enn planlagt, men det var en sånn helgetsgreie. Skulle vi på hotellet, men det fikk vi ikke likevel fordi de tok inn ukrainske flyktninger da. Det var selvfølgelig helt ok og bra. Men da ble vi flyttet til et sted vi fikk servert den vondeste maten jeg noen gang har spist. 
Bjørnene og revene var mest spennende, men er unnagjort på 40 min.  Vi var i lavsesong, hadde nok vært litt triveligere der om det hadde vært i sesong. 

Ja, sikkert. Men så har jeg lest at det er veldig lange køer, og det slipper man jo i lavsesong. 

Vi kommer til å dra på ferie i slutten av juni/begynnelsen av juli. 

Takk for svar. Dumt dere hadde en dårlig opplevelse. 

-ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, sikkert. Men så har jeg lest at det er veldig lange køer, og det slipper man jo i lavsesong. 

Vi kommer til å dra på ferie i slutten av juni/begynnelsen av juli. 

Takk for svar. Dumt dere hadde en dårlig opplevelse. 

-ts

Hadde heller stått i lang kø en å være der i lavsesong. Alt var stengt, og det var bare guffent å være der… som å være i et nedlagt tivoli. 
Jeg kommer nok aldri til å dra dit igjen, desverre, så jeg vil aldri vite om det er trivelig i høysesong. Men noen timer så har man runnet alt det er å gjøre. Kan ikke sammenlignes med dyreparken, der er det helt magisk i forhold. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har dessverre hørt fra flere at dyrene der ikke har det bra, at de er både syke og skabbete og at det generelt ikke er hyggelig der. Jeg hadde ikke dratt… 

Anonymkode: 8c4ce...b51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært der med en 10 åring. Veldig fin park, så ingen skannete dyr. Er en fin innendørs dyrepark man går gjennom før man kommer ut i selge bjørne parken. Bla med krokodiller. Stor dinosaur park ute i selve parken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
LoveMoschino skrev (1 minutt siden):

Jeg har vært der med en 10 åring. Veldig fin park, så ingen skannete dyr. Er en fin innendørs dyrepark man går gjennom før man kommer ut i selge bjørne parken. Bla med krokodiller. Stor dinosaur park ute i selve parken.

Ville vært superkult, men de har ikke den lenger... 

Takker for svar

-ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Ville vært superkult, men de har ikke den lenger... 

Takker for svar

-ts

Kommer tilbake i år virker det som :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...