Gå til innhold

Hva skal dere i påskeferien?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Påskeferie? Jeg har bare fri de røde dagene og da Blir det lite ferie. 

Anonymkode: 2f66c...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvis du trenger å spørre om det, så tror jeg ikke vi har så mye mer å snakke om. 

Anonymkode: 2d303...4f9

Vi kan snakke om den absurde dobbeltmoralen din.

Klærne du bruker? De er ikke farget i India, Pakistan eller Sør-Asia der kjemikaliene ødelegger helsen til tusenvis av mindreårige årlig regner jeg med? De er ikke sydd av barn og kvinner under slavelignende tilstander i Kina, Vietnam, Kambodsja osv? Produksjonslinjen til klærne dine følger en etisk standard du kan stå inne for? Den utnytter ikke kvinner og barn i land så lang unna din bevissthet at du ikke bryr deg? Regner jo med at du har datt deg inn i global klesproduksjon og boikotter i vei.

Hva med maten du spiser?  Jeg regner jo med at du ikke støtter en matindustri som ødelegger levevilkårene til tusenvis av mennesker. Regner jo med at du bevisst sjekker produksjonsland på alle matvarene du spiser og holder deg unna mat/frukt og grønt fra land som Israel, Venezuela osv. Å avokado regner jeg med du begynte å boikotte for mange år siden?

Telefonen din, hvitevarene dine, kaffetrakteren din, den elektriske tannbørsten din og alt annet av elektriske småartikler du måtte ha. Jeg regner jo med at de alle er produsert i Europa? Du boikotter jo USA, så regner jo  med at du boikotter brutale regimer som Kina?

Jeg regner jo med du er inne å sjekker listen før du bruker en, eneste krone?

https://www.ethicalconsumer.org/ethicalcampaigns/boycotts

Om ikke så er poseringen din absurd og det er vanskelig å ta deg seriøst. Du vil straffe Donald Trump ved å straffe uskyldige, minstelønnssrbeidere, samtidig som du direkte støtter slavearbeid og utnytting av barn. Posører som deg gjør meg kvalm.

Anonymkode: c76d9...621

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skal ha "arbeidsferie" i huset vi nettopp har kjøpt i utlandet. Kose oss med å få på plass møbler og interiør. Forhåpentligvis blir det tid til å nyte litt varme kvelder på verandaen også 😍

Anonymkode: eb64a...e1b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har lyst til å dra til Tyskland og kanskje innom Nederland. 

Anonymkode: 6210d...157

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.2.2025 den 21.52):

Hvordan er Kielfergen for tenåringer? Spør fordi jeg vurderer den i sommer 🙂

Anonymkode: 67435...0e6

Det er nok bra for tenåringer skulle jeg tro :) De har en sånn gaming-avdeling der med Mario Cart og litt forskjellig, også er det badeland. Og grei nok shopping for de som liker det. 

Anonymkode: b2e04...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...