AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Da tenker jeg på nonstop knulling der du er beinhard fra start til slutt uten å komme. Skriv gjerne også ca hvilken alder du hadde da dette ble gjennomført. Anonymkode: 69f9e...d8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden 11 minutter Anonymkode: da46e...c1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Sikkert 30 minutter, stein hard alltid uten untak og kommer sjelden av samelei så jeg kan holde på til dama er fornøyd eller jeg utslitt fysisk..Trener tre ganger i uka da 😀 Anonymkode: 50a40...c90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Så udugelige dere er? Vært med mange menn i tenårene-tidlig 20 årene som kunne drive på i timevis. Uten pauser og uten å komme. Eventuelt kom, men fortsatte og ble ikke slappe i et sekund Anonymkode: 839db...eca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Eventuelt kom, men fortsatte og ble ikke slappe i et sekund Det kan jeg tro på ja. Som 24-åring sprutet jeg 3 ganger på samme ståkuken, var ikke ut av henne i det hele tatt. Ei moden dame som var utsultet, og ikke hadde kjent "ordentlig kuk" på evigheter. Anonymkode: ab036...b06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Midten av tyveårene kunne jeg holde på i evigheter, 7-8-9 runder på en kveld. Hadde trekant med to kvinner jeg traff på byen en gang. Tok de med hjem o to tiden, først 7 på morgenen var vi alle fornøyd. Anonymkode: 44401...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kan jeg tro på ja. Som 24-åring sprutet jeg 3 ganger på samme ståkuken, var ikke ut av henne i det hele tatt. Ei moden dame som var utsultet, og ikke hadde kjent "ordentlig kuk" på evigheter. Anonymkode: ab036...b06 Da ble hun sikkert glad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Irak skrev (1 minutt siden): Da ble hun sikkert glad. Eventuelt kåt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Topper og daler skrev (2 minutter siden): Eventuelt kåt? Eller begge deler 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Irak skrev (3 minutter siden): Eller begge deler 😂 Forhåpentlig, den beste kombinasjonen. 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Lengste, 9 timer med en solid sprut. Ei dame fra Tysvær. 10 utløsninger på et døgn med ei fra Karmøy. Men, den beste sexen har jeg hatt med ei fra Haugesund. Uten tvil. Bra damer i den delen av landet. Anonymkode: d4306...6aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Hadde sex 10 ganger på 36 timer med ungdomskjæresten min, og siste gang av disse 10 varte i ca 4 timer. Da var vi såre og lei, og stoppet... 🤪 Anonymkode: 804c1...2df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden Irak skrev (1 time siden): Da ble hun sikkert glad. Kan jeg love deg. "Strevde" en del før jeg slapp til, da hun mente jeg var for ung. Men når jeg først slapp til, fikk jeg knapt lov å dra derifra 😉 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Bra damer i den delen av landet. Men med en gyselig grusom dialekt ..... hehe Anonymkode: ab036...b06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå