AnonymBruker Skrevet 4. februar #21 Del Skrevet 4. februar Arkana skrev (På 2.2.2025 den 21.34): To av våre barns søskenbarn har samboere og de var også invitert i konfirmasjonen selv om vi aldri hadde truffet noen av disse samboerne og knapt har kontakt med søskenbarna. Har man et seriøst forhold er det naturlig at man inviterer begge. Det ville jo være veldig merkelig om jeg var invitert i konfirmasjon uten min mann. Jeg ville ikke akseptert at konfirmanten satte seg på bakbeina der og kan heller ikke forstå hvorfor det er viktig for konfirmanten å utelate noen. Kanskje er de sammen bare to måneder, men kanskje er de sammen resten av livet. Det er uansett ikke det som betyr noe. Hvorfor ber dere noen dere knapt har kontakt med i konfirmasjon? Anonymkode: a587d...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #22 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (På 3.2.2025 den 10.04): Denne fetteren har hatt 3 kjærester siste året. Disse har vært sammen i knapt 1måned. Anonymkode: 4fb26...098 Da sier det seg selv.. kun fetteren. Jeg Anonymkode: 8225a...a02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå