AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hvor handler dere parfyme? Føler Kicks har litt lite utvalg? Og hvilken parfyme eller parfymekombo har dere opplevd mest komplimenter? Er på jakt etter min neste favoritt, siden min parfyme ble discontinued:( Det var Alien Extraordinaire. Anonymkode: 46eb7...8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Kjøper stort sett på Finn eller Tise. Mye billigere for ofte nesten ubrukte parfymer. Pluss mange som selger dekanter, slik at man kan lete seg frem til sin neste favoritt for en billig penge. Anonymkode: af4ff...36b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Fredrik og Louisa. Tom Ford og Memo er blant favorittene. Åhlens har også mye bra. Synes ikke Kicks er så ille. De fører noen av mine favoritter, blant annet Byredo og Jo malone. Men bredden i de ulike merkene kan være dårlig i norge, så som regel har jeg noe på handlelista når jeg reiser ut av landet. Har mulig fått flest kommentarer til min Memo French Leather. Og Tom Ford Neroli Portofino, som er en skikkelig sommerduft. Byredo Mojave Ghost kommenteres også ofte, men denne har blitt veldig vanlig. Anonymkode: 8dfc3...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Tusen takk for innspill! Skal lukte på de parfymene du nevnte 🤩 Pleier det å være bra utvalg på flyplassen i forhold til Kicks? Anonymkode: 46eb7...8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Normal faktisk, parfymene deres er veldig gode Anonymkode: f23d3...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Jeg jobber i et rederi, og vi får 25 % rabatt i taxfree Derfor handler jeg det meste der. Ellers handler jeg mye i UK/USA, da det er bedre utvalg. Av og til på Kicks, når de har 25 % rabatt der. Anonymkode: 0937c...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tusen takk for innspill! Skal lukte på de parfymene du nevnte 🤩 Pleier det å være bra utvalg på flyplassen i forhold til Kicks? Anonymkode: 46eb7...8d2 Vet gardermoen har tom ford og byredo, men utvalget er fortsatt ganske begrrenset. Heathrow har veldig godt utvalg, Charles de Gaulle er ikke overraskende blant de beste, de tilbyr også en del fra de store parfymehusene i Grasse. Dubai er bra. Samt Zurich og Milano. Singapore er også en favoritt, med et rikt utvalg nisjeparfymer. Gjennomgående større flyplasser med lite charter, men mange kapitalsterke reisende. Men sjeldent jeg handler på tax free. Disse byene har alt fra spesialiserte parfymerier, til enorme varehus som kan by på et enormt utvalg. Anonymkode: 8dfc3...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå