Gå til innhold

Når underlivet skriker etter kuk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Inspirerende. Er det en stor kuk du ventet på?

Anonymkode: 31531...f63

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg forstår at du ville ha litt oppmerksomhet her inne og særlig fra menn. Gratulerer du fikk det, håper det gjorde dagen din bedre. Ingen normale kvinner sitter på KG og skriver en slik tittel uten å ønske mye oppmerksomhet.  Kanskje du ikke har noen venninner du kan snakke med eller så er du arbeidsledig og kjeder deg. 

Anonymkode: 3bdc7...7bd

Er du så normal selv da?..

Anonymkode: 9ee9f...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Inspirerende. Er det en stor kuk du ventet på?

Anonymkode: 31531...f63

Nei, faktisk den minste jeg har vært med (altså helt normal, sikkert rundt 14cm). Men den første som gir meg vaginal orgasme 😍

Ts

Anonymkode: 6d97f...12f

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg forstår at du ville ha litt oppmerksomhet her inne og særlig fra menn. Gratulerer du fikk det, håper det gjorde dagen din bedre. Ingen normale kvinner sitter på KG og skriver en slik tittel uten å ønske mye oppmerksomhet.  Kanskje du ikke har noen venninner du kan snakke med eller så er du arbeidsledig og kjeder deg. 

Anonymkode: 3bdc7...7bd

Håpte egentlig mest på oppmerksomhet fra kvinner som kjente seg igjen. Som en motvekt til et trist syn som mange menn har om at kvinner ikke liker sex, ikke begjærer mann 40+. Til alle menn som tar til takke med partnere som minner mer om surmaga inntørka svisker med ikke-eksisterende sexliv. 

I min verden er den type kvinne fullstendig i undertall. I min omgangskrets av kvinner mellom 35 og 55 så dyrker de mannen sin. Har sex hver uke. Begjærer han. Ikke alle suger og svelger, men de tar vare på kroppen sin og deler den med mannen sin. 

Jeg slår et slag for den kåte kvinnen som kan elske mannen hun er gift med, savne han, begjære han, og glede seg tussete til han kommer hjem for å bli skikkelig knullet.

Ts

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.2.2025 den 14.09):

Bare meg som skjønner at TS er en mann som forsøker å lage en runketråd?

Anonymkode: c3b09...3ab

Jeg er kvinne og kjenner meg da inderlig godt igjen i det ts skriver. 

Jeg lurer mest på om det er kvinner eller menn som mener at dette må være tull fordi kvinner ikke er slik liksom. 

Vi er nok mange kvinner som skjønner hva ts skriver om. 

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg heier på kåte kvinner altså. Helt supert det. Er for så vidt det selv jeg.

Men at folk her faktisk ikke skjønner at Ts er en mann, er skikkelig komisk😂

Anonymkode: 95f9a...a81

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Topper og daler skrev (På 2.2.2025 den 17.40):

Håper??? Hvorfor håper du på det? Er det truende for kvinnekjønnet at det finnes kvinner som er kåte og har lyst på sex? 

Fordi måten det legges frem på er veldig lavmåls. Forventer bedre fra kvinner

Anonymkode: d9558...04a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Screenshot_20241118-112609.png

Anonymkode: 9ee9f...58d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Lavmål? Du vet du er inne på seksualitet nå sant?

Ts

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Æsj, skriv en vulgær novelle, for de som er interessert i slikt. Høres også ut som om du er sexavhengig.

Anonymkode: 31e18...20f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror vi er heldige, vi som får oppleve det ❤️

Anonymkode: b61b4...d59

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er flere av oss som har det sånn som HI. Det er da ikke uvanlig, men en livsbejaende ting. (Og litt frustrerende noen ganger). 

Når det er sagt: Jeg hadde ikke følt behov for å skrive en tilnærmet novelle om min kåthet her inne. (Jeg er mer der at jeg prøver å komme meg gjennom en vanlig dag uten å bli for distrahert av tanken på sex.) Men det plager meg da ikke at HI gjør det. Alle har sitt. 

Mange snerper i denne tråden. Sex er sunt og en av livets store gleder. Å kunne komme i kontakt med seg selv og legge av seg moraliseringen er en god ting.

Og vi er alle dyr.

Anonymkode: a3726...ffb

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Heldig du som har en du har lyst på sex med. Hilsen en dame på 44 som savner nærhet og sex sykt mye😝😅

Anonymkode: 9fd52...9b6

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Det er flere av oss som har det sånn som HI. Det er da ikke uvanlig, men en livsbejaende ting. (Og litt frustrerende noen ganger). 

Når det er sagt: Jeg hadde ikke følt behov for å skrive en tilnærmet novelle om min kåthet her inne. (Jeg er mer der at jeg prøver å komme meg gjennom en vanlig dag uten å bli for distrahert av tanken på sex.) Men det plager meg da ikke at HI gjør det. Alle har sitt. 

Mange snerper i denne tråden. Sex er sunt og en av livets store gleder. Å kunne komme i kontakt med seg selv og legge av seg moraliseringen er en god ting.

Og vi er alle dyr.

*Avanserte og mer komplekse dyr. Språk bruken er ikke uvesentlig.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva er lavmåls med det? Og hvorfor skal det forventes mer av kvinner? Tror du det kan smitte over på andre? 

Anonymkode: 294cf...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.2.2025 den 9.57):

Ikke alltid slike positive innlegg blir så godt mottatt, men kanskje noen kjenner seg igjen 😇 

Mannen har vært på jobbreise en hel uke, 8 dager faktisk.  Og det er som at hver cm av meg har fullstendig fantomsmerter etter å kjenne den nakne kroppen hans dekke hele meg 😅 det hjelper ikke å onanere, ingen orgasme kan tilfredsstille denne lengselen etter å kjenne kuken hans inni meg.

Jeg har forsøkt å fylle tiden med jobb, barn, husarbeid, trening, besøkt venner. Og en liten fun fact til partnere som er så redd for utroskap: jeg, dritkåt, ingen hjemme, teknisk sett allverdens mulighet til å finne på sprell, ute på byen med venner, blir alltid forsøkt sjekket opp, fin og brisen, tenker kun på EN ting: det er mannen jeg elsker og vill sex med han. Ingenting annet står i hodet på meg. 

Nå er det bare 4 timer og 20 minutter til han står i døren her 😅🍆

Antidepressiva og spiral så løser det kåthet problemet ditt.

Anonymkode: 8d0c5...3f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Topper og daler skrev (13 timer siden):

Å sammenligne TS med alkolisme og overspising er vranglesing av verste sort. Snakk om å være humørløs! 

Jeg sammenligner ikke TS med det, jeg sammenligner måten hun skriver om kåthet som er så sterk at hun ikke klarer å fungere normalt. Tviler på at TS prøvde å være morsom, så jeg ser ikke helt hvorfor meningene mine gjør meg humørløs. Hersketeknikk?

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hehe, ja dette tok nettopp en uventet retning 😅🤭 

Er det virkelig fortsatt så tabu at kvinner kan være kåt og giret på sex med mannen sin som har vært borte en stund? 

Dere vet dere med vilje har gått inn på underforumet "seksualitet "? Og at selve diskusjonsforumet heter KVINNEguiden?? 🙈 

Ts

Nei det er ikke tabu at kvinner er kåt og giret på sex, nå må du slutte å overdrive og feiltolke.
Det er forskjell på å være kåt og lengte etter mannen sin, og å bli helt besatt og ikke fungere normalt i hverdagen, samt skrive innlegg på KG om hvor søkkvåt og hyperfrustrert man er. Med mindre du faktisk overdrev litt så er det ikke normal adferd.

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sex er sunt, men hyperseksualitet og nymfomani er ikke sunt. Det er rom for mye på spekteret mellom snerper og nymfomane.

Anonymkode: 0f84f...dca

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.2.2025 den 9.57):

Ikke alltid slike positive innlegg blir så godt mottatt

Du hadde vertfall helt rett i det 😅

Makan til kommentarer personer kommer med altså, skulle tro HI ble framført i Vatikanet.

Anonymkode: f3164...11e

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg sammenligner ikke TS med det, jeg sammenligner måten hun skriver om kåthet som er så sterk at hun ikke klarer å fungere normalt.

La meg se: Du sammenligner ikke TS med en alkoholiker, men du sammenligner måten hun skriver på med alkoholisme??? Tillat meg å si at det er vanskelig å skjønne forskjellen her. For ikke å si umulig. Litt rart å bli beskyldt for hersketeknikker for å ha benyttet ordet humørløs, som er helt på sin plass, når du selv bruker begreper som alkoholisme om en trådstart som beskriver det å være  kåt på mannen sin. Her lages det problemer ut av noe som ikke er problemer, og så blir man krenket for at det blir påpekt. Sterkt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.2.2025 den 19.11):

Nei, faktisk den minste jeg har vært med (altså helt normal, sikkert rundt 14cm). Men den første som gir meg vaginal orgasme 😍

Ts

Så der har vi forklaringen :) 

Du kunne ha skrevet dette i starten, så hadde man forstått at du var dame.

Good for you :tommelopp2:

Anonymkode: d88a3...1ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...