AnonymBruker Skrevet 2. februar #41 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg håper det er en mann som har skrevet dette tullet. Anonymkode: d9558...04a Det er jeg helt sikker på at det er. Anonymkode: 40dda...bfb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #42 Del Skrevet 2. februar Cupido ute med nytt nummer? Anonymkode: 4b73e...10a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 2. februar #43 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg håper det er en mann som har skrevet dette tullet. Anonymkode: d9558...04a Håper??? Hvorfor håper du på det? Er det truende for kvinnekjønnet at det finnes kvinner som er kåte og har lyst på sex? 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 2. februar #44 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Cupido ute med nytt nummer? Anonymkode: 4b73e...10a Det hadde du vel likt, men de har sluttet å lage nummer for en stund siden. Dessuten en ganske stusselig og lite oppfinnsom «vits». 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #45 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan var sexen med mannen? Anonymkode: 9792f...9c8 Den var helt nydelig 🤩 var så mange sarte sjeler her inne på seksualitet at det er best å ikke utdype for mye 🤭 Men det blir en runde til nå når vi legger oss. Deilig å ha han hjemme 🥰 Ts Anonymkode: 6d97f...12f 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaChristina Skrevet 2. februar #46 Del Skrevet 2. februar Ts er enten mann eller en tacky, ekkel jente/kvinne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #47 Del Skrevet 2. februar TinaChristina skrev (48 minutter siden): Ts er enten mann eller en tacky, ekkel jente/kvinne. Så Ts kan altså ikke være en jente/kvinne som nyter sex og savner det når mannen er borte? Slik som hun selv skriver det. Anonymkode: 1e96d...049 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #48 Del Skrevet 2. februar TinaChristina skrev (1 time siden): Ts er enten mann eller en tacky, ekkel jente/kvinne. Ekkel? Har du det så vondt med deg selv og eget liv at du trenger å kalle fremmede på et forum for slemme ting slik du kan føle deg litt bedre i noen sekunder? Hva gjør du inne på Seksualitet egentlig? Anonymkode: 6d97f...12f 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #49 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ikke alltid slike positive innlegg blir så godt mottatt, men kanskje noen kjenner seg igjen 😇 Mannen har vært på jobbreise en hel uke, 8 dager faktisk. Og det er som at hver cm av meg har fullstendig fantomsmerter etter å kjenne den nakne kroppen hans dekke hele meg 😅 det hjelper ikke å onanere, ingen orgasme kan tilfredsstille denne lengselen etter å kjenne kuken hans inni meg. Jeg har forsøkt å fylle tiden med jobb, barn, husarbeid, trening, besøkt venner. Og en liten fun fact til partnere som er så redd for utroskap: jeg, dritkåt, ingen hjemme, teknisk sett allverdens mulighet til å finne på sprell, ute på byen med venner, blir alltid forsøkt sjekket opp, fin og brisen, tenker kun på EN ting: det er mannen jeg elsker og vill sex med han. Ingenting annet står i hodet på meg. Nå er det bare 4 timer og 20 minutter til han står i døren her 😅🍆 Anonymkode: 6d97f...12f Hvordan gikk det? 😉 Anonymkode: 659ed...ae2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #50 Del Skrevet 2. februar Det jeg reagerer på er at det er ikke mannen din du liker, det er oppmerksomheten av andre menn her. Menn du ikke engang ser. Anonymkode: 51ede...a6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #51 Del Skrevet 2. februar Er så glad jeg ikke har slike behov🥵 Høres slitsomt ut Anonymkode: c378c...96d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #52 Del Skrevet 2. februar Scorpion skrev (12 timer siden): Ikke la andre kommentarer i tråden ødelegge humøret ditt, det bekrefter bare at misunnelsen hos enkelte er større enn seksualdriften 😁 monican94 skrev (12 timer siden): misunnelig på ts ? 😅😅 Mulig TS overdriver litt, men hun høres jo helt krakilsk ut, så å misunne henne er som å misunne en akolholiker som lengter etter alkohol, eller en overspiser som lengter etter å stappe i seg mat. Det er mye kos i både sex, alkohol og god mat, men når man blir helt desperat og ikke klarer å fungere normalt (sånn som TS forteller om her), så er det ikke noe å misunne. Man misunner ikke folk som er avhengige av noe, uansett hvor positivt det er i utgangspunktet. Dette misunnelsesargumentet er totalt oppbrukt og funker svært sjeldent. Anonymkode: 0f84f...dca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #53 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ikke alltid slike positive innlegg blir så godt mottatt, men kanskje noen kjenner seg igjen 😇 Mannen har vært på jobbreise en hel uke, 8 dager faktisk. Og det er som at hver cm av meg har fullstendig fantomsmerter etter å kjenne den nakne kroppen hans dekke hele meg 😅 det hjelper ikke å onanere, ingen orgasme kan tilfredsstille denne lengselen etter å kjenne kuken hans inni meg. Jeg har forsøkt å fylle tiden med jobb, barn, husarbeid, trening, besøkt venner. Og en liten fun fact til partnere som er så redd for utroskap: jeg, dritkåt, ingen hjemme, teknisk sett allverdens mulighet til å finne på sprell, ute på byen med venner, blir alltid forsøkt sjekket opp, fin og brisen, tenker kun på EN ting: det er mannen jeg elsker og vill sex med han. Ingenting annet står i hodet på meg. Nå er det bare 4 timer og 20 minutter til han står i døren her 😅🍆 Anonymkode: 6d97f...12f Anonymkode: 0f84f...dca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 3. februar #54 Del Skrevet 3. februar (endret) AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ikke alltid slike positive innlegg blir så godt mottatt, men kanskje noen kjenner seg igjen 😇 Mannen har vært på jobbreise en hel uke, 8 dager faktisk. Og det er som at hver cm av meg har fullstendig fantomsmerter etter å kjenne den nakne kroppen hans dekke hele meg 😅 det hjelper ikke å onanere, ingen orgasme kan tilfredsstille denne lengselen etter å kjenne kuken hans inni meg. Jeg har forsøkt å fylle tiden med jobb, barn, husarbeid, trening, besøkt venner. Og en liten fun fact til partnere som er så redd for utroskap: jeg, dritkåt, ingen hjemme, teknisk sett allverdens mulighet til å finne på sprell, ute på byen med venner, blir alltid forsøkt sjekket opp, fin og brisen, tenker kun på EN ting: det er mannen jeg elsker og vill sex med han. Ingenting annet står i hodet på meg. Nå er det bare 4 timer og 20 minutter til han står i døren her 😅🍆 Anonymkode: 6d97f...12f Skrevet i knallhard erigert tilstand uten tvil, for da kommer sannheten frem😅 På vegne av all min omsorg for din kåthet: Håper virkelig han hadde sex med deg i 4 timer og 20 minutter, med en og samme hardkaren💓 Endret 3. februar av Bamseklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 3. februar #55 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mulig TS overdriver litt, men hun høres jo helt krakilsk ut, så å misunne henne er som å misunne en akolholiker som lengter etter alkohol, eller en overspiser som lengter etter å stappe i seg mat. Det er mye kos i både sex, alkohol og god mat, men når man blir helt desperat og ikke klarer å fungere normalt (sånn som TS forteller om her), så er det ikke noe å misunne. Man misunner ikke folk som er avhengige av noe, uansett hvor positivt det er i utgangspunktet. Dette misunnelsesargumentet er totalt oppbrukt og funker svært sjeldent. Anonymkode: 0f84f...dca Å sammenligne TS med alkolisme og overspising er vranglesing av verste sort. Snakk om å være humørløs! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 3. februar #56 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det jeg reagerer på er at det er ikke mannen din du liker, det er oppmerksomheten av andre menn her. Menn du ikke engang ser. Anonymkode: 51ede...a6a Hvordan kan du lese det ut av TS? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #57 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mulig TS overdriver litt, men hun høres jo helt krakilsk ut, så å misunne henne er som å misunne en akolholiker som lengter etter alkohol, eller en overspiser som lengter etter å stappe i seg mat. Det er mye kos i både sex, alkohol og god mat, men når man blir helt desperat og ikke klarer å fungere normalt (sånn som TS forteller om her), så er det ikke noe å misunne. Man misunner ikke folk som er avhengige av noe, uansett hvor positivt det er i utgangspunktet. Dette misunnelsesargumentet er totalt oppbrukt og funker svært sjeldent. Anonymkode: 0f84f...dca Hehe, ja dette tok nettopp en uventet retning 😅🤭 Er det virkelig fortsatt så tabu at kvinner kan være kåt og giret på sex med mannen sin som har vært borte en stund? Dere vet dere med vilje har gått inn på underforumet "seksualitet "? Og at selve diskusjonsforumet heter KVINNEguiden?? 🙈 Ts Anonymkode: 6d97f...12f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #58 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det jeg reagerer på er at det er ikke mannen din du liker, det er oppmerksomheten av andre menn her. Menn du ikke engang ser. Anonymkode: 51ede...a6a Dette tror jeg du skriver bare for å provosere 🤭 Nice try 😉 Kun lyst på min mann og oppmerksomhet fra han ❤️ Du kan ta det helt med ro. Ts Anonymkode: 6d97f...12f 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 3. februar #59 Del Skrevet 3. februar (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hehe, ja dette tok nettopp en uventet retning 😅🤭 Er det virkelig fortsatt så tabu at kvinner kan være kåt og giret på sex med mannen sin som har vært borte en stund? Dere vet dere med vilje har gått inn på underforumet "seksualitet "? Og at selve diskusjonsforumet heter KVINNEguiden?? 🙈 Ts Anonymkode: 6d97f...12f Vi er åpenbart flere her inne som fant tråden din forfriskende. Men ikke overrasket over at det også er mange humørløse folk, hvis eneste mål er å se problemer der problemer ikke finnes. Endret 3. februar av Topper og daler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #60 Del Skrevet 3. februar Det er jo ikke uten grunn at mange av oss som ikke har en mann benytter et "teknisk hjelpemiddel"!! Jeg synes det er underlig at vi ikke engang anonymt kan ha saklige meningsutvekslinger om seksualiteten vår, gjerne ispedd litt humor for min del. Anonymkode: 64890...5ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå