AnonymBruker Skrevet 2. februar #1 Del Skrevet 2. februar Nyoppusset og fint, men hvordan få det koselig? Så det ikke er som å komme inn på et hotellbad? Anonymkode: 808f7...eec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #2 Del Skrevet 2. februar Luksuriøse handklær gjør mye. Lexington, eller Missioni om du liker designet. Har også brettet noen kluter fint, og lagt på badekarkanten. Jeg har alltid eukalyptus, eller annet grønt, på badet. I en stor vase. Et lite fat på vasken, der du kan ha såpe og en handkrem, gir et samlet uttrykk. Har helt dusjsåpe og hårprodukter over på fine beholdere, slik at uttrykket i dusjen er ryddig. Anonymkode: 9835a...f86 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #3 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Luksuriøse handklær gjør mye. Lexington, eller Missioni om du liker designet. Har også brettet noen kluter fint, og lagt på badekarkanten. Jeg har alltid eukalyptus, eller annet grønt, på badet. I en stor vase. Et lite fat på vasken, der du kan ha såpe og en handkrem, gir et samlet uttrykk. Har helt dusjsåpe og hårprodukter over på fine beholdere, slik at uttrykket i dusjen er ryddig. Anonymkode: 9835a...f86 takk for mange tips:) Står eukalyptus lenge? Aldri kjøpt det...kjøper du de som en plante eller avskårne? Lukter det mye? Anonymkode: 808f7...eec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #4 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): takk for mange tips:) Står eukalyptus lenge? Aldri kjøpt det...kjøper du de som en plante eller avskårne? Lukter det mye? Anonymkode: 808f7...eec Avskårne. Jeg setter det bare tørt i vase. Da dufter det godt lenge, men ikke for mye. Grønnfarge vil gradvis falme, men holder seg pent i mange uker. Mange grønne planter, og avskårne, vil ha kort levetid på bad, som følge av varme og lys. Og jeg synes ofte jord kan lukte litt på et fuktig rom. Anonymkode: 9835a...f86 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #5 Del Skrevet 2. februar Jeg synes belysning har mye å si. Dempet og fokus på de rette stedene. Velg noen få interiørdetaljer som passer sammen. F.eks. en gulvmatte, en stabel med håndklær og et duftlys i samme fargetone. Anonymkode: 876a6...3a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #6 Del Skrevet 2. februar Jeg synes ikke det gjør noe om det ligner et (fint/nytt) hotellbad😅 Men farger (på håndklær og annet) og grønnplanter hever inntrykket veldig, synes jeg! Anonymkode: a58dd...ed1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #7 Del Skrevet 2. februar Grønnplanter kan gjøre mye. Jeg ville valgt Clusia Princess eller Zamioculcas, hardføre planter som kan tåler å stå mørkt og varmt. Anonymkode: 68f6d...06b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #8 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Avskårne. Jeg setter det bare tørt i vase. Da dufter det godt lenge, men ikke for mye. Grønnfarge vil gradvis falme, men holder seg pent i mange uker. Mange grønne planter, og avskårne, vil ha kort levetid på bad, som følge av varme og lys. Og jeg synes ofte jord kan lukte litt på et fuktig rom. Anonymkode: 9835a...f86 Hmmm...hvorfor ikke litt vann i vasen? Anonymkode: 808f7...eec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #9 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hmmm...hvorfor ikke litt vann i vasen? Anonymkode: 808f7...eec De varer mye kortere, og blir raskt stygge. Anonymkode: 9835a...f86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #10 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg synes ikke det gjør noe om det ligner et (fint/nytt) hotellbad😅 Men farger (på håndklær og annet) og grønnplanter hever inntrykket veldig, synes jeg! Anonymkode: a58dd...ed1 Enig, jeg drømmer om hotellbad av høy klasse, litt som et spa. Jeg tror jeg ville satt inn litt planter som tåler mindre lys dersom det ikke er vindu der. Badematte og håndkler som matcher, en god romduft som er behagelig og rolig, en liten radio kanskje. Anonymkode: 61c0c...9a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 2. februar #11 Del Skrevet 2. februar I min verden kommer en langt med en fin badematte, håndklær, og gjerne fin såpedispenser. At det ikke flyter over at ting fremme, og at det som eventuelt står fremme har sin plass gjør også noe for trivselen. Si du skal ha fremme bommulspadder, så er de lagt fint oppi en passende kopp eller skål etter hvilket uttrykk du ønsker. Duftlys er også fint, og ser noen går for grønne planter og det kan være fint og fungere, her har vi en falsk potterose på badet. Må tørkes støv av, men tåler litt mer. En fin skittentøyskurv om dere har det på badet hjelper også på. Gratulerer med nytt bad 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #12 Del Skrevet 2. februar Vi har et lite og stilrent bad. Føler ikke vi kan ha så mye interiørstæsj for alt vil se mindre ut jo mer som står der. Så vi har valgt en enkel grønn plante, såpe og krem beholder. Har egentlig lyst på beholdere til sjampo, balsam, såpe i dusjen. Men med barn i hus står det likevel alltid fremme noe barnesåpe-ræl. Så uttrykket ødelegges uansett. Iblant settes det bort dersom «voksenbesøk», men ikke i hverdagen. Da får det heller se litt halvveis ut så lenge badet er rent. Anonymkode: 6356a...5fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:49 #13 Del Skrevet mandag kl 08:49 Bad er ofte harde blanke overflater (flis, porselen etc. så alt som myker det opp er bra. Vi gikk fir trepanel i taket, planter i stråkurver, mye tekstiler (matter, håndklær etc. og generelt tre, strå eller kjeramikk der vi kan. og så gikk vi for vanlige lamper, ikke baderomslamper. Et triks er å tenke på hvert rom som om man møblerer en stue. Anonymkode: fab66...2d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:21 #14 Del Skrevet mandag kl 12:21 Begge våre bad har en stabel med bøker, noen tilfeldige klær her og der, en haug med badeleker, og en potteplante. Om det er direkte koselig kan vel diskuteres, men det er veldig personlig 😁 Anonymkode: aaf18...84b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:10 #15 Del Skrevet mandag kl 18:10 AnonymBruker skrev (På 2.2.2025 den 17.50): Enig, jeg drømmer om hotellbad av høy klasse, litt som et spa. Jeg tror jeg ville satt inn litt planter som tåler mindre lys dersom det ikke er vindu der. Badematte og håndkler som matcher, en god romduft som er behagelig og rolig, en liten radio kanskje. Anonymkode: 61c0c...9a0 Det glemte jeg å nevne. Har google nest hub på badet, stemmekontrollert. Kan bruke den til å styre belysning, få den til å lese opp nyheter om morgenen, sette på en video om man blir stående en stund med rettetanga, ellers spille musikk eller det man måtte ønske. Ikke et sted jeg trodde jeg ville trenge så mye mer enn en enkel radio. Men jeg har veldig mye glede av denne lille skjermen. Anonymkode: 9835a...f86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:26 #16 Del Skrevet mandag kl 19:26 Har matchende bokser med bambuslokk til q-top, bomullpads og hårstrikk. Og duftpinner. Av planter har jeg gullranker og grønnrenner på badet, de tåler fint null sol. Har passende litt lun belysning, og skrur bare opp lysstyrken når jeg skal sminke meg. Og høytaler! Badematter derimot synes jeg er direkte ekkelt. Da bør isåfall badet være stort nok til at matten er i god avstand fra toalett og dusj... Anonymkode: a0364...af6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:33 #17 Del Skrevet mandag kl 19:33 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Badematter derimot synes jeg er direkte ekkelt. Da bør isåfall badet være stort nok til at matten er i god avstand fra toalett og dusj... Anonymkode: a0364...af6 Legger ned dolokk, alltid. Henger badematte over badekar etter bruk, slik at det tørker raskt. Og vasker de selvfølgelig ganske jevnlig. Anonymkode: 9835a...f86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:36 #18 Del Skrevet mandag kl 19:36 Badematte, noe grønt, noe naturlig (rottingkurv, skittentøyskurv i naturfarger/material) o.l Anonymkode: 756d5...e17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:37 #19 Del Skrevet mandag kl 19:37 AnonymBruker skrev (På 2.2.2025 den 9.09): Luksuriøse handklær gjør mye. Lexington, eller Missioni om du liker designet. Har også brettet noen kluter fint, og lagt på badekarkanten. Jeg har alltid eukalyptus, eller annet grønt, på badet. I en stor vase. Et lite fat på vasken, der du kan ha såpe og en handkrem, gir et samlet uttrykk. Har helt dusjsåpe og hårprodukter over på fine beholdere, slik at uttrykket i dusjen er ryddig. Anonymkode: 9835a...f86 Du så at TS ba om koselig og personlig, og ikke hotell? Anonymkode: 756d5...e17 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:55 #20 Del Skrevet mandag kl 19:55 Mamma har verdens koseligste baderom 🥰 Små og søte bilderammer med bilder av de 5 barnebarna, flere nostalgiske porselensfigurer av blåbærbarna kjøpt på diverse bruktmarked, og vakre keramikkskåler med (arve)smykkene hennes. Anonymkode: ea4ba...df7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå