AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden De vennene som aldri tørr å i si ifra om vennen deres gjør noe feil. De som alltid vil være på godsiden med vennen. Er de klar over at de skaper et virkelighetsfjernt monster? Anonymkode: a6343...e64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Kanskje det er monsteret i seg selv som gjør at de ikke tørr å si ifra, tenkt på det? Anonymkode: 05c07...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje det er monsteret i seg selv som gjør at de ikke tørr å si ifra, tenkt på det? Anonymkode: 05c07...d17 Jeg tror det hadde gått fint. De respekterer hverandre Anonymkode: a6343...e64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror det hadde gått fint. De respekterer hverandre Anonymkode: a6343...e64 Da er det vel ikke noe problem at du tar initiativet selv da? Anonymkode: 05c07...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da er det vel ikke noe problem at du tar initiativet selv da? Anonymkode: 05c07...d17 Jeg er ikke venn med vedkommende Anonymkode: a6343...e64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er ikke venn med vedkommende Anonymkode: a6343...e64 Så egentlig ikke noe du trenger å forholde deg til. Eller vet godt nok til å si helt sikkert. Hvorfor uttaler du deg så sikkert om noen du ikke kjenner på intimt nivå? Anonymkode: 05c07...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Så egentlig ikke noe du trenger å forholde deg til. Eller vet godt nok til å si helt sikkert. Hvorfor uttaler du deg så sikkert om noen du ikke kjenner på intimt nivå? Anonymkode: 05c07...d17 Fordi jeg er den det går utover Anonymkode: a6343...e64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): De vennene som aldri tørr å i si ifra om vennen deres gjør noe feil. De som alltid vil være på godsiden med vennen. Er de klar over at de skaper et virkelighetsfjernt monster? Anonymkode: a6343...e64 De som egentlig skaper monster er vel foreldre. Roser helt vanlige ting barnet gjør opp i skyene, og sitt eget barn kan aldri gjøre feil. Til slutt har de skapt en person med narsissistiske tendenser som sliter med å beholde venner og fungere i en normal jobb. Anonymkode: 5c948...7ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå