Gå til innhold

Jeg ønsket den anonyme «bodybuilderen»

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

En som trener i rumpeshorts og sportsbh med gode verdier? Dauer.  Rødt flagg med noen som bare skriker se på meg. Tror det har motsatt effekt av hva du ønsker å oppnå. 

Anonymkode: 312f7...3b7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han er jo alles drømmemann. Ganske urealistisk.. 

Ser skikkelig bra ut, men liker ikke oppmerksomheten og ser ikke på andre damer? Han finnes nok ikke. I så fall trener han hjemme

Anonymkode: d7c04...7a3

Dette er faktisk mannen min 😊  Stor bodybuilder som er verdens snilleste,  ser ikke på en eneste dame.  Trener for seg selv og med meg.  Han bryr seg ikke om utseende,  hverken sitt eget eller mitt. Men jeg ser bra ut. Før meg har han hatt  mindre fine og mindre pene kjærester. 

Så denne mannen finnes👍😊

Ikke gi opp drømmen din 💪🩵❤️

Anonymkode: 562ec...8ac

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Problemet er at du leter etter bodybuilder-utseendet først, og forventer en fantasiromanse etterpå hvor han på magisk vis ser hvor fantastisk personligheten din og verdiene dine er uten å ha brukt et minutt på å snakke med deg…

Hva hvis du lette etter en mann for personligheten og verdiene hans? Så kunne evt kroppen komme som en bonus…

Ikke let etter en som skal passe i en fantasi. Vær åpen for å utforske hvordan mennesket du møter er. Møt dem og se dem for dem de er. Er det ikke slik du selv ønsker å bli møtt?

Anonymkode: 78460...ea3

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Dette beskriver meg godt. Introvert, Trener alltid alene, med hettegenseren og hodetelefonene på. Enser ikke andre som trener i det hele tatt. Nå er jeg også såpass heldig som har tilgang til treningslokale der jeg stort sett får trene helt alene. Startet med med funksjonell fitness og cross fit, men har de siste par årene bare bygget.

Har dog null interesse av noen «treningsdame». Samboeren min har aldri satt sine ben i et treningsstudio ☺️

Anonymkode: 8aa76...7c6

Hihi, du høres ut som kjæresten min 

Anonymkode: 34b99...ad3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min mann er bodybuilder,men ville ikke hatt ei dame som trener i slike klær du trener i.

Da regner han med at de er på trening bare for å vise seg frem.

Vi møttes på trening. 

Jeg gikk i vide klær første gang vi snakket sammen.

Anonymkode: cf167...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

TS beskrev en indre dialog som veldig mange har, uten at det er er sykdomstegn.

Det finnes gode grunner til å kritisere TS’ syn på kjærlighet, men din sykeliggjøring er helt usaklig.

Anonymkode: 9ff06...982

Nei, helt usaklig er det ikke. 

Det er riktig at veldig mange har en indre dialog og en fantasi om en drømmepartner, det kan vi være enige om. 

Når en indre dialog og fantasi fra 16 års alder og helt inn i voksenlivet hindrer  normal utvikling av relasjoner er det grunn til å se nærmere på dette som TS nettopp gjør i denne tråden. 

Jeg tror det er samfunnets  og individets utvikling tar skade av å normalisere denne adferden, særlig fordi TS ikke er alene om dette, hun er heller ikke en av få, hun er en av mange som risikerer livslang ufrivillig enslighet, ikke på grunn av konkrete kriterier men på grunn av at fantasien er idealet, og det faktum at levende virkelige mennesker med følelser og bankende hjerter som står rett foran henne  måles mot en fantasi av en mystisk skikkelse skjult inni en hettegenser, med en beskrivelse av idre uro.

Dette er sykt, og kan og bør adresseres. 

Disse beskrivelsene er naturligvis ikke i nærheten av å møte kriteriene til en diagnose, og slett ikke diagnoser satt av anonyme innlegg på KG, men sett i sammenheng med varigheten, konsekvensene og at dette fremdels i en alder av over 30 år er et problem for TS så er det definitivt tilstrekkelig for en henvisning til spesialisthelsetjeneste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ts her ❤️

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

En som trener i rumpeshorts og sportsbh med gode verdier? Dauer.  Rødt flagg med noen som bare skriker se på meg. Tror det har motsatt effekt av hva du ønsker å oppnå. 

Anonymkode: 312f7...3b7

altså… jeg skrev at jeg har trent BLANT de. Altså jeg har aldri trent i det.

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Min mann er bodybuilder,men ville ikke hatt ei dame som trener i slike klær du trener i.

Da regner han med at de er på trening bare for å vise seg frem.

Vi møttes på trening. 

Jeg gikk i vide klær første gang vi snakket sammen.

Hva snakker du om? Jeg trener også i vide klær. Det er nettopp poenget mitt; jeg har aldri trent i boityshorts og sportsbh

Anonymkode: 7b250...daf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du må nok være den som legger an på han i så fall.

Jeg er en slik ensom ulv som trener i stor hoody og baggy joggebukse, fordi jeg elsker å løfte vekter, ego er ikke noe jeg eier. Jeg kommer nok aldri til å ta kontakt med noen da jeg ikke er en sosial person verken på trening eller noen andre aspekter i livet mitt, alt jeg gjør er å jobbe og trene, det eneste sosiale jeg deltar i er familieselskap. Er ikke på spekteret eller noe, jeg er bare veldig introvert. Ting som festing, tilfeldig sex, materialisme osv. interesserer meg 0%.

Bryr meg også veldig mye om etikk og moral, for mye for mitt eget beste vil jeg si.

Tviler på jeg noen gang kommer til å gifte meg og få unger selv om dette er noe jeg har hatt et dypt ønske om helt siden jeg var ~13 år gammel (er nå forbi midten av tredveårene), det nærmeste jeg kommer er nok kjæledyr.

Anonymkode: c2637...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ts her ❤️

altså… jeg skrev at jeg har trent BLANT de. Altså jeg har aldri trent i det.

Hva snakker du om? Jeg trener også i vide klær. Det er nettopp poenget mitt; jeg har aldri trent i boityshorts og sportsbh

Ok,setningen din var dårlig formulert.

Men du må jo bare dra å trene der de trener. 

Det er lov å ønske seg en fyr som liker å bygge muskler. Det er jo bare en sunn interesse og bare fordommer blant de som tror de er kroppsfikserte.

Det er en annen type kroppsfiksering, å like fremgang på trening. 

Så oppsøk gym med muskler, strongman-klubber ect

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker meg best lengst vekk fra speilene på treningen,gjerne i stor tskjorte som dekker mest mulig.Er slank og har fått litt resultat av 6 mnd trening.Ikke noe behov for å vise meg frem på noe som helst vis,føler meg teit om jeg viser kropp.

Anonymkode: d2128...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En voksen mann som bruker store deler av tiden sin på bodybuilding, mangler noen helt vesentlige egenskaper - både personlighetsmessig og intellektuelt. Skygg unna sånne tapere.

Anonymkode: 986e9...ad9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.2.2025 den 1.25):

Jeg er 32, og siden 16-års alderen drømt om drømmemannen min.

Det er bodybuilderen borte i hjørnet i hettegenser med hetten trukket over hodet, som ikke har noe behov for å vise seg fram. (Trenger ikke stille opp,  bare stor). En introvert. Han som trener og ser forbi «stück up» jenter og ser hun med gode etiske verdier og god moral.

Siden jeg var 16 har jeg trent styrke, og trent blant alle i rumpeshorts og sportsBH.
Det er overhode ikke noe indikasjon på hvem som er bra menneske eller ikke. Jeg har hatt gode verdier og stort sett bare vært snill igjennom livet mitt (sikkert gått ut over meg selv at jeg ikke klarer å være slem/si ifra).  Har håpet av den svære fyren skal se dette og meg. (Føler en enkel pick me av dette).  Men jeg har aldri seksualisert meg selv på treningssenteret, og håpet å møte gymfreaken som satt pris på det..

Jeg har aldri funnet denne mannen/ideen/drømmen. Jeg ble sammen med en fyr som stilte i fitness, men som gikk i stringtopp og feeded av oppmerksomhet. Som ikke var det jeg hadde i mitt hode eller ønsket.. og jeg gjorde det slutt. Han så flott ut, så åpenbart var det ikke at jeg hadde et behov alene for at det skulle være en attraktiv/godt trent fyr. Jeg fikk bare følelse av at det ikke var han.

jeg er nå 32 år(!), vært i 3 forhold. Enda har jeg en stemme i bakhodet at jeg vil finne denne personen, og av en eller annen grunn sammenligner og har jeg sammenlignet kjærestene mine med denne fiktive personen/«drømmemannen». Som om jeg liksom er perfekt… men føler det er en fantasi jeg har bygget opp om siden 16 års alderen.

hva i all verden er dette?  Hvorfor går jeg rundt med denne uroen og ønsket om å finne denne «ideen» av min perfekte mann? Har flere det sånn?

Hva slags forhold har du til din egen far?

Anonymkode: 08bcd...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.2.2025 den 15.41):

Hva slags forhold har du til din egen far?

Anonymkode: 08bcd...e63

Ts her. Veldig bra! Er kjempe glad i pappaen min. Vokst opp med to veldig kjærlige og tilstedeværende foreldre. Vil kanskje si mamma er den handye av de to. Men pappa er jo høy og stor. Ingen krangling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ikke begynne med crossfit istedet hvor du får kontakt med andre?

Anonymkode: 16a99...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...