AnonymBruker Skrevet 2. februar #1 Del Skrevet 2. februar Lurer på om det er noen som drømmer om sex om natten. Hva skjer i drømmen? Anonymkode: 2b074...69b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #2 Del Skrevet 2. februar Ja, drømmer ofte om deg, men det vet du jo. Anonymkode: b5c0a...728 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #3 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, drømmer ofte om deg, men det vet du jo. Anonymkode: b5c0a...728 Håper det er gode søte drømmer 🤞 Anonymkode: 2b074...69b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #4 Del Skrevet 2. februar Ja, men alle sexdrømmene mine er monogame, da jeg bare tenner på de jeg har følelser for. Anonymkode: 1284c...660 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:32 #5 Del Skrevet søndag kl 20:32 Jeg har av og til seksuelle drømmer og våkner med ereksjon selvfølgelig. Legger meg til å sove med håp om å fortsette samme drøm, men ikke f... Jeg drømmer noen ganger om kona, men også av og til litt "forbudte" fantasier uten at jeg ønsker å utdype det. Drøm er drøm. Anonymkode: 65fbf...8cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:50 #6 Del Skrevet søndag kl 21:50 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har av og til seksuelle drømmer og våkner med ereksjon selvfølgelig. Legger meg til å sove med håp om å fortsette samme drøm, men ikke f... Jeg drømmer noen ganger om kona, men også av og til litt "forbudte" fantasier uten at jeg ønsker å utdype det. Drøm er drøm. Anonymkode: 65fbf...8cc Ikke vær så kjedelig- fortell litt da.. kona di er vel ikke her? 😘 Anonymkode: 2359e...b07 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet søndag kl 21:51 #7 Del Skrevet søndag kl 21:51 Hvem har ikke det? Sjelden jeg husker noe når jeg våkner da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:56 #8 Del Skrevet tirsdag kl 09:56 AnonymBruker skrev (På 2.2.2025 den 22.50): Ikke vær så kjedelig- fortell litt da.. kona di er vel ikke her? 😘 Anonymkode: 2359e...b07 Hun vet at jeg leser og skriver litt her, men tror ikke hun vil ha tilgang til KG. Om så var så skriver jeg pinlige ting som AB Tror jeg holder disse drømmene for meg selv så slipper jeg å bli slått og sparket, og dømt "nord og ned". Som sagt er dette bare en drøm og ikke noe som vil skje irl. Anonymkode: 65fbf...8cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:40 #9 Del Skrevet tirsdag kl 10:40 Er K42. Har sexdrømmer innimellom. Varierer mellom å drømme om at jeg onanerer i påsyn av andre, eller er mann som har sex med en kvinne (både oral og PIV), å drømme om at jeg har sex med eksmannen (i drømmen skammer jeg meg over at jeg nyter det), eller at jeg har sex med tidligere elskere. Merkelig nok har jeg aldri hatt sexdrømmer om den partneren jeg har p.t 🤔 I alle drømmene nyter jeg sexen maksimalt, selv om onani-og eksmanndrømmene også gir meg skamfølelse i drømme. Anonymkode: cce48...a08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:48 #10 Del Skrevet tirsdag kl 10:48 K.B. skrev (På 2.2.2025 den 22.51): Hvem har ikke det? Sjelden jeg husker noe når jeg våkner da.. Jeg har ikke det. Men jeg drømmer ikke generelt. Mann 30 Anonymkode: 6dabf...441 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:31 #11 Del Skrevet tirsdag kl 18:31 AnonymBruker skrev (På 2.2.2025 den 1.15): Lurer på om det er noen som drømmer om sex om natten. Hva skjer i drømmen? Anonymkode: 2b074...69b at jeg blir ridd av Linn (en dame jeg kjenner) Anonymkode: bc087...aac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:40 #12 Del Skrevet tirsdag kl 18:40 Kan faktisk ikke huske å ha hatt en eneste «sexdrøm». Men jeg husker sjeldent hva jeg drømmer. Anonymkode: 2584e...d8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet tirsdag kl 18:45 #13 Del Skrevet tirsdag kl 18:45 Jeg sover så tungt om natten at jeg husker sjeldent hva jeg har drømt. Dagdrømmer er det verre med 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:26 #14 Del Skrevet tirsdag kl 19:26 Nesten bedre enn sex... eller? Anonymkode: 44f8e...c06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:16 #15 Del Skrevet onsdag kl 11:16 AnonymBruker skrev (På 4.2.2025 den 11.40): drømme om at jeg onanerer i påsyn av andre, Anonymkode: cce48...a08 Det samme her også! K57 Anonymkode: 632b8...90e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:17 #16 Del Skrevet onsdag kl 13:17 Hvis drømmen varer lenge nok så kan jeg komme i søvne.. Dette er gjerne hvis det har gått ei stund uten utløsning, M38 Anonymkode: b9a7c...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:21 #17 Del Skrevet onsdag kl 13:21 Ja det gjør jeg ofte. Våkner noen ganger av meg selv av at jeg høylytt stønner meg gjennom orgasmen jeg drømmer. Da er jeg helt på kanten, 2-3 jukk i senga så spruter jeg som en gal🙈 Anonymkode: e07e3...6fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:21 #18 Del Skrevet onsdag kl 13:21 Ja, men jevne/ujevne mellomrom, men ofte rundt eggløsning. Som regel er det tideligere partnere, bekjente, kollegaer eller fremmede (dvs fri fantasi) jeg drømmer om, men noen ganger nåværende partner. Får ofte orgasme i søvne mens jeg drømmer. Anonymkode: 7d722...a09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå