nymfomab Skrevet 1. februar #1 Del Skrevet 1. februar Jeg har vært i 4 lange forhold, i alle forholdene har vi knullet som kaniner, så mye at vi har måtte vente pga brannsår. Vi knuller over alt, om det er hjemme hos foreldre, hjemme hos oss, i bilstopp på tur. Ja nesten over alt. Har vært sånn i alle forhold. Har vel hatt sex med 24-25 damer. Jeg har begynt å tenk litt i det siste, er sammen med ei utrolig skjønn, balansert, støttende og lojal jente nå. Men i de andre forholdene stoppet det opp litt etterhvert ca 2 år. Hun jeg er med nå er det ca 1 år. De andre gangene har det blitt slutt etter sexen stoppet. Jeg vil ikke det skal skje denne gangen.. hun er så god og gal like glad i sex som meg. Hva skal jeg gjøre for å ikke miste gnisten? Slå hun litt på fua når hun lager mat, be hun med uten på hotell? Kjøpe blomster? Jeg vet at å slikke henne slik at hun kommer 3 ganger, gjør sånn at hun vil gjøre alt for meg.. sier hun. Men jeg vil heller ikke at hun skal gjøre alt.. jeg vil også lage middag, vaske hjemme og bidra. Jeg har bare ikke lyst til at dette forholdet skal briste. Hun snakker om at henne har lyst på barn med meg også. Er så redd egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanfranord Skrevet 1. februar #2 Del Skrevet 1. februar Håpet vi avslutter tråden med en gang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #3 Del Skrevet 1. februar nymfomab skrev (3 minutter siden): Jeg har vært i 4 lange forhold, i alle forholdene har vi knullet som kaniner, så mye at vi har måtte vente pga brannsår. Vi knuller over alt, om det er hjemme hos foreldre, hjemme hos oss, i bilstopp på tur. Ja nesten over alt. Har vært sånn i alle forhold. Har vel hatt sex med 24-25 damer. Jeg har begynt å tenk litt i det siste, er sammen med ei utrolig skjønn, balansert, støttende og lojal jente nå. Men i de andre forholdene stoppet det opp litt etterhvert ca 2 år. Hun jeg er med nå er det ca 1 år. De andre gangene har det blitt slutt etter sexen stoppet. Jeg vil ikke det skal skje denne gangen.. hun er så god og gal like glad i sex som meg. Hva skal jeg gjøre for å ikke miste gnisten? Slå hun litt på fua når hun lager mat, be hun med uten på hotell? Kjøpe blomster? Jeg vet at å slikke henne slik at hun kommer 3 ganger, gjør sånn at hun vil gjøre alt for meg.. sier hun. Men jeg vil heller ikke at hun skal gjøre alt.. jeg vil også lage middag, vaske hjemme og bidra. Jeg har bare ikke lyst til at dette forholdet skal briste. Hun snakker om at henne har lyst på barn med meg også. Er så redd egentlig. Har du lyst på barn? For å ikke miste gnisten så må du først og fremst lytte til henne.... Anonymkode: 85707...ae8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nymfomab Skrevet 1. februar Forfatter #4 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du lyst på barn? For å ikke miste gnisten så må du først og fremst lytte til henne.... Anonymkode: vi kommuniserer veldig bra, det som gjør dette spesiellt. Men dette med sexen og hvor mye vi holder på, det kan jo ikke være normalt, noen har 3 ganger i uka, vi har 2 3 ganger om dagen. Hun sier hun vil ha barn med meg og jeg tenker at det er oki, har en sønn fra før som elsker bonusmammaen sin. Og hun han. Jeg vet ikke hvor jeg vil med dette en gang, av og til er det bare godt å dele ting uten at det trenger å være så høytidelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #5 Del Skrevet 2. februar nymfomab skrev (Akkurat nå): Bare dere har det godt sammen så er det det viktigste. Er det som bør være fokuset. Kan forstå at du er redd om du kjenner på veldig sterke følelser. Hva som er høytidelig og ikke må du nesten kjenne på selv. Jeg bare svarer. Anonymkode: 85707...ae8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nymfomab Skrevet 2. februar Forfatter #6 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bare dere har det godt sammen så er det det viktigste. Er det som bør være fokuset. Kan forstå at du er redd om du kjenner på veldig sterke følelser. Hva som er høytidelig og ikke må du nesten kjenne på selv. Jeg bare svarer. Anonymkode: 85707...ae8 Vi har det veldig godt sammen, det eneste jeg merker når jeg er med kompiser så blir hun veldig needy, ringer og sender meldinger, kanskje litt sjalu.. Men jeg liker å ha ei jente som Er litt sånn også bare ikke det går over stokk å stein.. frister med bj om jeg kommer innen for tiden jeg sier jeg skal hjem osv.. jeg bryr meg ikke når hun er med venninner, vil hun skal kose seg 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #7 Del Skrevet 2. februar nymfomab skrev (Akkurat nå): Vi har det veldig godt sammen, det eneste jeg merker når jeg er med kompiser så blir hun veldig needy, ringer og sender meldinger, kanskje litt sjalu.. Men jeg liker å ha ei jente som Er litt sånn også bare ikke det går over stokk å stein.. frister med bj om jeg kommer innen for tiden jeg sier jeg skal hjem osv.. jeg bryr meg ikke når hun er med venninner, vil hun skal kose seg 😁 Sjalusi er ikke bra. Da virker det som om hun er litt avhengig av deg rett og slett. Det hadde ikke jeg orket. Anonymkode: 85707...ae8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 2. februar #8 Del Skrevet 2. februar (endret) Er to år et langvarig forhold? 🤔 Endret 2. februar av Cornix 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nymfomab Skrevet 2. februar Forfatter #9 Del Skrevet 2. februar Cornix skrev (7 minutter siden): Er to år et langvarig forhold? 🤔 Heia, har vært i forhold siden jeg var 16, det varte vel 2 år så 4, 4, 4 og nå 1. År er 37 nå hadde meg 6 år i rehabilitering, mye cola lsd og sopp, måtte kutte det ut da. Så fant jeg en nydelig barnehage pedagog.. jeg vil ikke miste henne.. gå i samme fotspor som før.. så hva kan. Jeg gjøre for å holde romansen gående? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 2. februar #10 Del Skrevet 2. februar Husk: Den med høyest sexlyst må alltid være den tålmodige, og som viser hensyn.. Smart tips: Bruk henne som ronkematriale i garasjen, det bør være nok til å dempe sexlysten noen timer😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå