Gå til innhold

Jeg handlet mye godteri og ansatt sa da til meg: "Vi har rabatt på frukt og grønt altså"

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg og mannen ble så godtesyke en gang, og handlet både godteri, potetgull og is. Kun det. Plutselig gikk det opp for meg rett før vi skulle gå i kassa hvordan dette sikkert så ut, og jeg kom med en kommentar til mannen. Dere vet hvordan det er når man vet at man ikke bør le? Begge fikk latterkrampe etter at vi hadde lagt varene på båndet... stakkars mannen i kassa ble ukomfortabel og trodde vi lo av han. Da jeg endelig fikk tatt meg sammen, så prøvde jeg å forklare, men vet ikke helt om han skjønte 🙈

Anonymkode: 12068...291

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg handler alltid på den samme butikken og jeg handler stort sett flere ganger i uken, og ofte kjøper jeg med meg godteri også. Men denne dagen kjøpte jeg bare godteri og også mye av det. Og da jeg holdt på å pakke varene så sa den ansatte i kassa til meg: "Vi har rabatt på frukt og grønt altså". Visste ikke helt om jeg skulle le eller gråte...

Anonymkode: 23f8d...86d

uff. kjedelig å være overbærende til slike kommentarer. "hoho er det sant...hehe.. jaja..." 

Anonymkode: 5bff1...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er kjent på en butikk for å være hun som kjøper: tomater, avokado, og druer. Cirka det. Hender det er noe annet, men det er det som går igjen. Jeg kjøper det som er på tilbud, og det har hendt de i kassen sier når de ser meg: «vi er tomme for boksene med tomater idag», eller «påfyll av druer kommer klokken 10» 🤣 

Jeg bare flirer, og har tenkt litt på at de må tro dietten min omtrent ikke består av annet, men jeg handler ikke på Spar utenom gode tilbud, fordi det er en dyr butikk. Veldig hyggelige ansatte da, og de har gode tilbud, og her går det noen kilo med tomater i uken, og til tider en del kilo druer også, og avokado må jeg alltid ha. Den Spar-butikken har uannonsert tilbud på avokado jevnlig, gjerne 20kr for en 2pk. Ofte på spann med tomater også. 

Jeg hadde smilt og ledd og gått videre med dagen min. 

Anonymkode: 27047...f3c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

«Konge, får handle inn til helaften da», og så hente en klase bananer, et par agurker og en pakke kondomer.

Anonymkode: 1a3d1...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Du kan si frukt inneholder bare sukker. Omtrent ingen vitaminer, mineraler eller nyttestoff i frukt, bare en myte. Ett eple, eller glass cola, like mye sukker. Folk som spiser epler dagen lang, kunne like godt tatt en cola.

Grønnsaker, tja. Men kjøtt inneholder mye mer. Du kjøper sikkelig mat om du skal ha middag.

Anonymkode: 023b8...8b5

Dette er så tull at det går ikke an. 

Anonymkode: 21a28...6bc

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde selvfølgelig ledd. Liker folk med humor. 

Anonymkode: 1c9cd...2f8

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dette ville jeg tatt videre med ledelsen. Uhørt å ha slike folk i arbeid som innebærer kundekontakt.

Anonymkode: 303c3...cce

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Merkelig mange her som tror dette var humor, og som til og med synes det var morsomt. Jeg har fått kommentarer på kjøp av godteri selv, det som skjer er at man heller går i en annen butikk der man ikke blir gjenkjent som den som kjøper litt for mye godteri. Eller i hvert fall noen som har vett til å ikke kommentere det. 

Anonymkode: 88111...1b5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg får det motsatte :"Ja her ble det bananer!" :laugh:

Anonymkode: 21a28...6bc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.2.2025 den 14.38):

Er man så lettkrenket? En humoristisk kommentar fra ansatt i butikken.

Anonymkode: 10d34...49c

Å gjøre seg morsom på andres bedkostning, er ikke humor.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er på hytta nå, og siden jeg ikke har bil og kan kjøre og handle i nærmeste tettsted, må jeg handle alt i nærbutikken her i bygda. Tipper jeg blir livlig diskutert når jeg har vært der for 3 gang på en uke og kjøpt is, sjokolade og kjeks. "Hun er jo slank, men spiser hun alt det hun kjøper? Ja, må jo lure på hva slags kosthold hun har" osv osv. En gang sa hun som eier butikken da jeg kjøpte flere pakker kjeks "jaså, du skal ha noe til kaffen i dag". Jeg ler litt inni meg og er glad for å kunne bidra til bygdesladderet 🤣

Anonymkode: d2825...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Honey Dew skrev (2 timer siden):

Å gjøre seg morsom på andres bedkostning, er ikke humor.

Ricky Gervais-fans verden over vil nok si seg uenig..

Anonymkode: 8795a...bba

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Her var det mange Rhino Thue folk. Det er ikke måte hva folk lar seg bli krenket av. Kun gen-Z her?

Anonymkode: fbef4...796

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Generelt burde butikkansatte unngå å kommentere hva folk kjøper eller ikke kjøper, det er en del av det å yte god kundeservice. 

Anonymkode: 1c74b...824

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.2.2025 den 23.47):

Jeg handler alltid på den samme butikken og jeg handler stort sett flere ganger i uken, og ofte kjøper jeg med meg godteri også. Men denne dagen kjøpte jeg bare godteri og også mye av det. Og da jeg holdt på å pakke varene så sa den ansatte i kassa til meg: "Vi har rabatt på frukt og grønt altså". Visste ikke helt om jeg skulle le eller gråte...

Anonymkode: 23f8d...86d

Jeg hadde bare spurt om når de hadde tenkt å ha tilbud på godisen🤪 Ellers hadde jeg nok ikke tenkt så veldig mye på dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Dere som blir krenket av alt må ha det slitsomt!? Jeg slenger ut kommentarer i øst og vest med humor, og de som forstår de forstår. De andre kan jeg ikke hjelpe. Det går ikke an å ta livet så seriøst. 

Anonymkode: 0a635...0ee

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ricky Gervais-fans verden over vil nok si seg uenig..

Anonymkode: 8795a...bba

Hæ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Dere som blir krenket av alt må ha det slitsomt!? Jeg slenger ut kommentarer i øst og vest med humor, og de som forstår de forstår. De andre kan jeg ikke hjelpe. Det går ikke an å ta livet så seriøst. 

Anonymkode: 0a635...0ee

Som butikkansatt skal man ikke slenge ut kommentarer i øst og vest. Man er på jobb, som kundebehandler. Det er ikke kunden som skal være smidig og omgjengelig, det er den ansatte.

Anonymkode: 1c74b...824

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når man jobber med kundeservice så skal man ikke slenge ut kommentarer, det er faktisk ganske uhørt. Jeg er helt sikker på at butikksjefen ikke hadde likt det. Jeg hadde sendt dem en mail, for det er faktisk ikke greit.

Nei, jeg er ikke lett krenkbar og jeg er ikke gen z, men folk må klare å oppføre seg. 

Anonymkode: 34287...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...