Gå til innhold

Jeg handlet mye godteri og ansatt sa da til meg: "Vi har rabatt på frukt og grønt altså"

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg handler alltid på den samme butikken og jeg handler stort sett flere ganger i uken, og ofte kjøper jeg med meg godteri også. Men denne dagen kjøpte jeg bare godteri og også mye av det. Og da jeg holdt på å pakke varene så sa den ansatte i kassa til meg: "Vi har rabatt på frukt og grønt altså". Visste ikke helt om jeg skulle le eller gråte...

Anonymkode: 23f8d...86d

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Var nok et forsøk på å være morsom bare

Anonymkode: 2dc34...744

• Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den i kassa har humor! Godt er det

Anonymkode: d3e49...7bb

• Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke bry deg. Ingen har noenting med hva du handler, spiser eller hvordan du lever livet. Du trenger ikke å skamme deg. Kanskje har du kjøpt nok frukt. Hvorfor skal ikke du få kose deg.

Anonymkode: a82e9...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan si frukt inneholder bare sukker. Omtrent ingen vitaminer, mineraler eller nyttestoff i frukt, bare en myte. Ett eple, eller glass cola, like mye sukker. Folk som spiser epler dagen lang, kunne like godt tatt en cola.

Grønnsaker, tja. Men kjøtt inneholder mye mer. Du kjøper sikkelig mat om du skal ha middag.

Anonymkode: 023b8...8b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Frekt!

Anonymkode: 6de6f...7a8

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er man så lettkrenket? En humoristisk kommentar fra ansatt i butikken.

Anonymkode: 10d34...49c

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Du kan si frukt inneholder bare sukker. Omtrent ingen vitaminer, mineraler eller nyttestoff i frukt, bare en myte. Ett eple, eller glass cola, like mye sukker. Folk som spiser epler dagen lang, kunne like godt tatt en cola.

Grønnsaker, tja. Men kjøtt inneholder mye mer. Du kjøper sikkelig mat om du skal ha middag.

Man kan si at én kalori er én kalori, men om to eneggede tvillinger spiser 2000 kalorier hver daglig hvor den ene kun spiser sjokolade og den andre spiser variert og mye frukt, nøtter, grønnsaker og rent kjøtt vil man over tid få svært ulikt utseende og helse.

Anonymkode: 4ca9c...0dd

• Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veldig frekt. Du skulle svart "Det finnes jobber som ikke innebærer kundekontakt for dere uten folkeskikk, altså". 

Anonymkode: 88111...1b5

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da hadde jeg sagt «det finnes andre butikker jeg og mine venner og bekjente kan handle i. Ha en fin dag!»

Anonymkode: d96f6...f8f

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herlighet - var vel et forsøk på å være morsom. Og det var jo en morsom kommentar. 
hadde bare ledd

Anonymkode: 6c12c...35c

• Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Det går fint, jeg tjener en god del mer enn en butikkansatt, så trenger ikke tenke på rabatter og slikt" 

Anonymkode: a0eb3...57d

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvor gammel er du? 

Anonymkode: 8f9c0...2de

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

"Det går fint, jeg tjener en god del mer enn en butikkansatt, så trenger ikke tenke på rabatter og slikt" 

Du er ikke den som kommer best ut av situasjonen om du svarer sånn. De bare ler av deg på pauserommet.

Anonymkode: 1c74b...824

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kan også ha vært en kampanje de var pålagt å opplyse om, helt uavhengig av hva den enkelte kunde faktisk handler. 

Anonymkode: 5d564...8ba

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde bare sagt at jeg ikke liker frukt 😂 gjør faktisk ikke det heller. Spiser kun moreller 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kan også ha vært en kampanje de var pålagt å opplyse om, helt uavhengig av hva den enkelte kunde faktisk handler. 

Anonymkode: 5d564...8ba

Dette er mest sannsynlig grunnen. Rett og slett noe de sa til alle den dagen. 

Anonymkode: 19873...d1a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du er ikke den som kommer best ut av situasjonen om du svarer sånn. De bare ler av deg på pauserommet.

Anonymkode: 1c74b...824

Om man trenger å bearbeide det å jobbe bak kassa i plenum, så er det selvfølgelig helt greit. Den latteren kan de gjerne få :)

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du handler der ofte så kan det ha vært et forsøk på en spøk fra en som har sett deg flere ganger og føler han kjenner deg litt, men så slo det helt feil ut.

Må være ganske kjipt for den ansatte også å bomme så totalt. Regner med du ikke lo, bare ble mutt og betalte raskt før du gikk? Den ansatte angrer nok på kommentaren sin, det hadde jeg gjort.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...