AnonymBruker Skrevet mandag kl 05:02 #41 Del Skrevet mandag kl 05:02 En stødig og ujålete bonde er nok for god for både deg og ungene. Anonymkode: 07d7f...ff9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:31 #42 Del Skrevet mandag kl 09:31 Anti-bonderomantikk Anonymkode: b7d40...d6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:10 #43 Del Skrevet tirsdag kl 15:10 Her hadde jeg tenkt meg veldig godt om. Snakker av erfaring. En ting er at dere ian eie ting sammen på papiret. Noe annet er følelsen av å flytte inn i noe som har tilhørt den andres familie i utgangspunktet. Hos oss var det mange meninger om hva som tilhørte gården, hva som burde henge på veggen etc., og selv om jeg sa fra og fikk gjennomslag for mye, er det også mye som er vanskelig å få gjennom spesielt hvis det er en gammel familiegård. Forresten kjenner jeg også godt igjen følelsen av å ikke passe inn i miljøet. Don’t go there er mitt råd! Anonymkode: 29b3d...31f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:13 #44 Del Skrevet tirsdag kl 18:13 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Her hadde jeg tenkt meg veldig godt om. Snakker av erfaring. En ting er at dere ian eie ting sammen på papiret. Noe annet er følelsen av å flytte inn i noe som har tilhørt den andres familie i utgangspunktet. Hos oss var det mange meninger om hva som tilhørte gården, hva som burde henge på veggen etc., og selv om jeg sa fra og fikk gjennomslag for mye, er det også mye som er vanskelig å få gjennom spesielt hvis det er en gammel familiegård. Forresten kjenner jeg også godt igjen følelsen av å ikke passe inn i miljøet. Don’t go there er mitt råd! Anonymkode: 29b3d...31f Hvordan gikk det med dere? Er dette eventuelt årsaken til bruddet? Jeg er så innmari glad i mannen også. Verdens fineste og snilleste. Men sansen for orden, interiør og oppussing er lik null 🙈😆 Anonymkode: f754e...ac6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå