AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #21 Del Skrevet 4 timer siden Mitt eneste barn flyttet nylig ut. Er helt grusomt Anonymkode: 201d1...c41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #22 Del Skrevet 4 timer siden Det du trenger å gjøre, er å forberede deg mentalt og praktisk på at barna faktisk skal flytte ut. Husk at de er selvstendige individer, akkurat som deg. Hvordan var det da du flytta ut fra dine foreldre? Barna må læres opp til å klare seg uten deg. Det være seg med huslig oppgaver og økonomi osv. De må lære å lære seg ting på egen hånd også. Men også vite at dere som foreldre også kan være en støtte for de i livet (antar jeg at du ønsker å være). Du må også få deg et liv som er utenom barna. Om det er hobbyer, venner eller annet, det er opp til deg. Om du har en partner, så finn tilbake til hverandre. Barna er nå i skolealder og skal dermed bli mer og mer selvstendig. Det betyr at dere som foreldre også får mer tid til overs for dere selv. Utnytt det. Anonymkode: 63b5f...d27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #23 Del Skrevet 4 timer siden 1 av 3 har flyttet ut. Gleder meg til de to andre også gjør det om 1-3 år 😅 Savner ikke eldste så veldig mye. Snakker med henne jevnt og trutt og gleder meg over at hun har startet sitt voksenliv og at hun mestrer det godt med jobb og studier😊 Kan heller ikke huske at mine foreldre eller noen av deres venner snakka noe om savnet etter voksne utflyttede barn. Anonymkode: c904e...e14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #24 Del Skrevet 2 timer siden Jeg begynte å se frem mot å få huset alene når eldste var 16. Det tok 8 år før alle var ute, og jeg storkoser meg. Foreløpig ingen barnebarn på vei heller. Det som er aller best er at kjøkkenet ser ut likedan når jeg kommmer fra jobb, som når jeg dro... Anonymkode: 5258d...a9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #25 Del Skrevet 1 time siden For det første så kan man ikke forberede seg på slik,for man forandrer seg med tida Jeg har barn som er langt over 30 og utflytta for 10 år siden men har dager jeg savner dem veldig. Og jeg har flust opp med hobbyer og jobb så det handler ikke om det. Anonymkode: d8871...c2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillegumman Skrevet 19 minutter siden #26 Del Skrevet 19 minutter siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mitt eneste barn flyttet nylig ut. Er helt grusomt Anonymkode: 201d1...c41 Ts ville ha positive sider ved at barna forlater redet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå