Gå til innhold

Hvorfor får «Hver gang vi møtes» så mye oppmerksomhet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skulle sett på om de hadde fått med Øystein sunde! 

Anonymkode: 380a7...074

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja guuuuud, det har jeg sagt omtrent fra start. HVEM i vide verden har interesse av å se på den runkeringen av C-kjendiser som sitter og griner på tur, episode etter episode og sesong etter sesong? Hvem bryr seg?

Anonymkode: eacf6...920

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Carola er ikke B-kjendis da, men er ellers enig. Dette programmet var bra før men nå er konseptet forslitt med stort sett bare uinteressante artister.

Hvem faen er denne "Kjartan Lauritzen"? De burde i det minste finne noen med gehør og evne til å synge.

Anonymkode: 08414...1eb

Han har vel 2 kjente sanger han har laget selv. Tar kred for å synge en sang noen andre har laget (Badebussen).

Anonymkode: 24a71...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Skjønner heller ikke det. "Våre fremste artister" står det,så er det Carola som strengt tatt ikke er "vår",og noen man knapt har hørt om,som ikke har gitt ut mer enn typ fire sanger.. Syns det hadde vært mye mer interessant med voksne artister,som alle vet hvem er,som har levd et langt artistliv,og som har uendelig mange sanger å velge imellom. Tror vel egentlig det var utgangspunktet til serien også. Skal innrømme at jeg heller ikke har sett på det på noen år,nettopp pga dette. Men man får jo med seg hvem som skal være med,og ser noen klipp her og der. 

Anonymkode: 168e0...552

Du må gjerne prøve å finne noen i Sverige som ikke har hørt om Carola.

Hun er naturlig nok kjent i hele Europa etter å blitt nr. 1, 3 og 5 i Eurovision.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skulle sett på om de hadde fått med Øystein sunde! 

Anonymkode: 380a7...074

Øystein Sunde, Wenche Myhre, Ravi, Ingrid Bjørnhov og Benedicte Adrian hadde vært artig å se i samme program.

Jeg har ikke sett så mye av det, men noen klipp her og der og noe av det som er lagt ut på Youtube, med f.eks Vinni og Ravi. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja guuuuud, det har jeg sagt omtrent fra start. HVEM i vide verden har interesse av å se på den runkeringen av C-kjendiser som sitter og griner på tur, episode etter episode og sesong etter sesong? Hvem bryr seg?

Hvem som bryr seg? Programmet hadde blitt fjernet for mange sesonger siden hvis de ikke hadde hatt seere som bryr seg om å se det, så det er endel i Norge som faktisk liker det veldig godt da. Noen har det sikkert på av gammel vane bare fordi TV-n står på, men de bryr seg jo. 

Så selv om du ikke bryr deg, eller noen andre i denne tråden ikke bryr seg, så er det mange nok som gjør det til at det blir stadig nye sesonger. 

Anonymkode: 3072f...4b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han har vel 2 kjente sanger han har laget selv. Tar kred for å synge en sang noen andre har laget (Badebussen).

Anonymkode: 24a71...c36

I følge Wiki har han vært med å skrive den, men hvem vet. Synes Kjartan Lauritzen er mer en karakter enn artist. Har egentlig sansen for fyren, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Øystein Sunde, Wenche Myhre, Ravi, Ingrid Bjørnhov og Benedicte Adrian hadde vært artig å se i samme program.

Jeg har ikke sett så mye av det, men noen klipp her og der og noe av det som er lagt ut på Youtube, med f.eks Vinni og Ravi. 

Hvem som bryr seg? Programmet hadde blitt fjernet for mange sesonger siden hvis de ikke hadde hatt seere som bryr seg om å se det, så det er endel i Norge som faktisk liker det veldig godt da. Noen har det sikkert på av gammel vane bare fordi TV-n står på, men de bryr seg jo. 

Så selv om du ikke bryr deg, eller noen andre i denne tråden ikke bryr seg, så er det mange nok som gjør det til at det blir stadig nye sesonger. 

Og det er det som er så uforståelig. At noe sånt fenger oppmerksomheten til nok antall personer til at programmet blir fornyet år etter år. Vil gjerne høre fra fans hva nøyaktig som gjør at det fenger sånn. Har dere ellers interesse av å se folk dere ikke kjenner sitte og grine av musikk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Mange bryr seg, mange syns det er kjempefint å se på, høre historiene og høre god musikk. Dere som ikke syns det er interessant, kan jo bare skifte kanal😊

Anonymkode: 53bc7...4d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mange bryr seg, mange syns det er kjempefint å se på, høre historiene og høre god musikk. Dere som ikke syns det er interessant, kan jo bare skifte kanal😊

Jeg trenger ikke skifte kanal, for det står ikke på i utgangspunktet. Bare så rart for meg at folk har såpass interesse i andres liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan kan du dømme hvis du ikke har sett en eneste episode? Jeg liker programmet kjempegodt, man blir bedre kjent med hver og en av artistene, de deler fra livet sitt og deler ofte noe av det som har vært vanskelig i livet. Jeg liker at folk deler da, og blir mer glad i folk som deler noe sårbart og vanskelig. Folk som liker programmet, liker det fordi de blir rørt, tårer og latter om hverandre, kombinert med god musikk. 

Selvsagt er det rørende, sangene deres er jo noe av det mest personlige de har. De gjør jo ære på hverandre ved å synge hverandres sanger😊

Enig, det er heller ikke Astrid S, Thomas Dybdahl eller Ina Wroldsen, dette er kjempedyktige folk.

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Selvsagt bør man ha sett noe av det for å kunne uttale seg om hva man syns? Og ja, selvfølgelig gjør de dette for å selge og for å klatre oppover, og utvide publikummet sitt, det er jo sånn verden funker😊

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor virker det som det er helt utrolig for deg at det finnes noen (flere som du kan se) som ikke underholdes på samme måte som du gjør? Spørsmålet er hva vi synes om det. Ikke om vi får til å skifte kanal eller ikke. :)

Anonymkode: 95488...d49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvorfor virker det som det er helt utrolig for deg at det finnes noen (flere som du kan se) som ikke underholdes på samme måte som du gjør? Spørsmålet er hva vi synes om det. Ikke om vi får til å skifte kanal eller ikke. :)

Anonymkode: 95488...d49

Hæ? Jeg skriver at mange er interessert i programmet, men vet jo at ikke alle er det, har aldri påstått noe annet. Jeg skriver bare svar til ts og de som ikke skjønner hva som er så spesielt med dette programmet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Og det er det som er så uforståelig. At noe sånt fenger oppmerksomheten til nok antall personer til at programmet blir fornyet år etter år. Vil gjerne høre fra fans hva nøyaktig som gjør at det fenger sånn. Har dere ellers interesse av å se folk dere ikke kjenner sitte og grine av musikk? 

Jeg følger som tidligere nevnt ikke noe særlig med på det der, jeg har kun sett enkelte klipp på YT, bortsett fra det ene programmet der Wenche Myhre var med, for hun har jeg digget siden jeg var jentunge selv. 

Men. Jeg tenker at folk har interesse av å se på sine favoritter på TV og høre hva andre får ut av kjente og kjære sanger? Som f.eks Vinni hadde med Vinterland av Halvdan Sivertsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Du må gjerne prøve å finne noen i Sverige som ikke har hørt om Carola.

Hun er naturlig nok kjent i hele Europa etter å blitt nr. 1, 3 og 5 i Eurovision.

Selvsagt er Carola kjent,det er et komma der,og et "og". Jeg snakket om henne og at det er andre der man knapt har hørt om. Også nevnte jeg Carola fordi det står "våre" fremste artister,og da tenker jeg at de er norske... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Carola har gitt ut flere album.

Anonymkode: 597e8...ea4

Var ikke henne jeg skrev om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet å se for noen sesonger siden. Har ikke sett noen av sesongene fra Kjerringøy. Jeg så deler av sesong 6 og 7, ikke sesong 8, hele sesong 9 og mesteparten av sesong 11. Etter det datt jeg av. Det var rett og slett ingen bra artister med lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir litt som Mesternes Mester. De første sesongene var best fordi deltakerne var tidligere toppidrettsutøvere "alle" kjenner til eller har et slags forhold til.  

Nå er det musikere/sangere som er så unge at mange ikke aner hvem de er. Og de har ikke rukket å sette spor etter seg. 

Da blir programmene kjedeligere rett og slett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...