AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg skal være den første til å innrømme at jeg aldri har sett en episode. Men terningkast i VG? Ut i fra bildene så er det en gjeng med B-kjendiser som drikker vin og griner når andre synger deres låter. H a er greia? Har jeg gått glipp av noe? Anonymkode: 23996...887 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Nei. Verdens kjedeligste program. Helt seriøst. Anonymkode: 380a7...074 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Fordi alle deltagerne alltid har et eller annet prosjekt de skal promotere eller selge til massene når de er der. Gjerne prosjekter arrangert av eller tilknyttet til produsentene av serien. Anonymkode: 95488...d49 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Jeg synes det er et trivelig program. Kanskje ikke noe p uttale seg om dersom man ikke har sett det? Jeg opplever at det er morsomt å få vite litt mer om artistene, ikke minst å bli kjent med musikk som jeg ikke har hørt så mye av tidligere. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fordi alle deltagerne alltid har et eller annet prosjekt de skal promotere eller selge til massene når de er der. Gjerne prosjekter arrangert av eller tilknyttet til produsentene av serien. Anonymkode: 95488...d49 Ikke opplevd noe av det nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Jeg så på deler av første sesongen, men syntes det ble litt for mye føleri. Og hva er greia med all griningen? Er det virkelig SÅ rørende at noen andre synger din sang, og på en annen måte enn du selv synger den? Får man være med hvis man ikke er så lettrørt? De senere årene er det jo også med mange som aldri har skrevet en sang selv. Anonymkode: 2a35b...19a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Jeg tror mye av det er konstruert, altså det er lagt opp til hva de andre skal si eller gjøre Anonymkode: 45623...dc6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg skal være den første til å innrømme at jeg aldri har sett en episode. Men terningkast i VG? Ut i fra bildene så er det en gjeng med B-kjendiser som drikker vin og griner når andre synger deres låter. H a er greia? Har jeg gått glipp av noe? Anonymkode: 23996...887 Hvordan kan du dømme hvis du ikke har sett en eneste episode? Jeg liker programmet kjempegodt, man blir bedre kjent med hver og en av artistene, de deler fra livet sitt og deler ofte noe av det som har vært vanskelig i livet. Jeg liker at folk deler da, og blir mer glad i folk som deler noe sårbart og vanskelig. Folk som liker programmet, liker det fordi de blir rørt, tårer og latter om hverandre, kombinert med god musikk. Anonymkode: 53bc7...4d1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg skal være den første til å innrømme at jeg aldri har sett en episode. Men terningkast i VG? Ut i fra bildene så er det en gjeng med B-kjendiser som drikker vin og griner når andre synger deres låter. H a er greia? Har jeg gått glipp av noe? Anonymkode: 23996...887 Carola er ikke B-kjendis da, men er ellers enig. Dette programmet var bra før men nå er konseptet forslitt med stort sett bare uinteressante artister. Hvem faen er denne "Kjartan Lauritzen"? De burde i det minste finne noen med gehør og evne til å synge. Anonymkode: 08414...1eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg skal være den første til å innrømme at jeg aldri har sett en episode. Men terningkast i VG? Ut i fra bildene så er det en gjeng med B-kjendiser som drikker vin og griner når andre synger deres låter. H a er greia? Har jeg gått glipp av noe? Anonymkode: 23996...887 "Hver gang vi møtes" har tapt seg veldig etter den første sesongen. Men om du aldri har sett en episode av det, har du ingen rett til å kritisere programserien. Anonymkode: 1cf73...476 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg skal være den første til å innrømme at jeg aldri har sett en episode. Men terningkast i VG? Ut i fra bildene så er det en gjeng med B-kjendiser som drikker vin og griner når andre synger deres låter. H a er greia? Har jeg gått glipp av noe? Anonymkode: 23996...887 Du oppsummerte det perfekt. Nok et helt uinteressant program.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden Stor pike skrev (4 minutter siden): Jeg synes det er et trivelig program. Kanskje ikke noe p uttale seg om dersom man ikke har sett det? Jeg opplever at det er morsomt å få vite litt mer om artistene, ikke minst å bli kjent med musikk som jeg ikke har hørt så mye av tidligere. Ikke noe å uttale seg om? Akkurat som om det plager deg at noen ikke liker serien din. Gørrkjedelig serie som kun er til for at du skal bli gjort oppmerksom på artister du ellers aldri ville oppfattet eller brydd deg om. I håp om å selge flere plater, konserter, produsere flere musikkvideoer osv..... Anonymkode: 95488...d49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg så på deler av første sesongen, men syntes det ble litt for mye føleri. Og hva er greia med all griningen? Er det virkelig SÅ rørende at noen andre synger din sang, og på en annen måte enn du selv synger den? Får man være med hvis man ikke er så lettrørt? De senere årene er det jo også med mange som aldri har skrevet en sang selv. Anonymkode: 2a35b...19a Selvsagt er det rørende, sangene deres er jo noe av det mest personlige de har. De gjør jo ære på hverandre ved å synge hverandres sanger😊 Anonymkode: 53bc7...4d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Carola er ikke B-kjendis da Enig, det er heller ikke Astrid S, Thomas Dybdahl eller Ina Wroldsen, dette er kjempedyktige folk. Anonymkode: 53bc7...4d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke noe å uttale seg om? Akkurat som om det plager deg at noen ikke liker serien din. Gørrkjedelig serie som kun er til for at du skal bli gjort oppmerksom på artister du ellers aldri ville oppfattet eller brydd deg om. I håp om å selge flere plater, konserter, produsere flere musikkvideoer osv..... Anonymkode: 95488...d49 Selvsagt bør man ha sett noe av det for å kunne uttale seg om hva man syns? Og ja, selvfølgelig gjør de dette for å selge og for å klatre oppover, og utvide publikummet sitt, det er jo sånn verden funker😊 Anonymkode: 53bc7...4d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Selvsagt bør man ha sett noe av det for å kunne uttale seg om hva man syns? Og ja, selvfølgelig gjør de dette for å selge og for å klatre oppover, og utvide publikummet sitt, det er jo sånn verden funker😊 Anonymkode: 53bc7...4d1 Det er sånn det funker fordi det går inn til de det er tiltenkt, selvfølgelig. Anonymkode: 95488...d49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Carola er ikke B-kjendis da, men er ellers enig. Dette programmet var bra før men nå er konseptet forslitt med stort sett bare uinteressante artister. Hvem faen er denne "Kjartan Lauritzen"? De burde i det minste finne noen med gehør og evne til å synge. Anonymkode: 08414...1eb Per er den beste som er med ❤️ Jordnær, kjekk, positiv 😍 Anonymkode: 2ce1f...a01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden Skjønner heller ikke det. "Våre fremste artister" står det,så er det Carola som strengt tatt ikke er "vår",og noen man knapt har hørt om,som ikke har gitt ut mer enn typ fire sanger.. Syns det hadde vært mye mer interessant med voksne artister,som alle vet hvem er,som har levd et langt artistliv,og som har uendelig mange sanger å velge imellom. Tror vel egentlig det var utgangspunktet til serien også. Skal innrømme at jeg heller ikke har sett på det på noen år,nettopp pga dette. Men man får jo med seg hvem som skal være med,og ser noen klipp her og der. Anonymkode: 168e0...552 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden Jeg syns det er et kjedelig program. Og jeg er sikker på at noen av artistene av og til tenker inni seg: "så grusomt, hva har de gjort med låta mi" 😁 Anonymkode: 5663e...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Skjønner heller ikke det. "Våre fremste artister" står det,så er det Carola som strengt tatt ikke er "vår",og noen man knapt har hørt om,som ikke har gitt ut mer enn typ fire sanger.. Syns det hadde vært mye mer interessant med voksne artister,som alle vet hvem er,som har levd et langt artistliv,og som har uendelig mange sanger å velge imellom. Tror vel egentlig det var utgangspunktet til serien også. Skal innrømme at jeg heller ikke har sett på det på noen år,nettopp pga dette. Men man får jo med seg hvem som skal være med,og ser noen klipp her og der. Anonymkode: 168e0...552 Carola har gitt ut flere album. Anonymkode: 597e8...ea4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå