Gå til innhold

Hvor ofte tilbringe tid med kjæreste og ha sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi er i 30 & 40 årene og har vært sammen ett års tid.

han har 2 barn annenhver uke som jeg også har møtt mange ganger. Men vi tilbringer ikke tid sammen i hverdagen. Kan hende han inviterer meg på wn middag eller en felles tur i skogen en søndag i ny og ne når han har de.

jeg har uttrykt at jeg er åpen for å tilbringe mer tid med både han og barna sammen.

Uken han ikke har barna er det noen ganger en del jobb. Og så vil han ha litt alenetid. Og når han har barna så ses vi som sagt ikke. 

i snitt ses vi de helgene han har barnefri med annenhver av de jobber han. Vi bor kun 10 min kjøretur fra hverandre.

jeg kjenner vi tilbringer for lite tid sammen for å være kjørester og for å styrke følelsene. Han er ikke enig. Vi ses i snitt 2-3 ganger annenhver uke. 
om mensen faller litt «dårlig» kan det gå over en måned mellom sex pga det også.

jeg trenger nærhet og intimitet / sex for at et forhold skal fungere. For meg er det en veldig viktig base. Han er ikke enig, han mener noen ganger så er det bare sånn at det går litt lang tid imellom. Men vi er jo  enda i nyforelsket fasen sånn tidsmessig hvertfall… så jeg skjønner ikke han tenker sånn. 
han er generellt mye sliten. Sie jobben og barna drar han i alle rettninger.

føler meg ofte mer som en belastning i hans liv enn en glede. Når jeg tar det opp blir han oppgitt og skjønner ikke hvordor jeg tenker sånn. 

er det normalt? Er det jeg som overreagerer her eller er det veldig lite tid sammen for et seriøst forhold?

kjenner jeg ikke vil kaste bort mange år på et forhold som ikke gir meg det jeg trenger. Men samtidig har jeg ikke klart å finne det til nå, så forventer jeg for mye? 

Anonymkode: 64cd2...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Med tanke på hvor nærme dere bor hverandre og at han har barnefri halvparten av tiden, så høres dette veldig lite ut, ja. Hadde helt ærlig tolket det som om at han ikke var så forelsket og at han anser deg som en midlertidig kjæreste frem til noe bedre dukker opp.

Anonymkode: 9f2e4...2f1

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er nok veldig individuelt hvor stort behov man har for å være sammen. Jeg er også sammen med en mann med barn. Det første året møttes vi kun annenhver uke (barnefri), men disse ukene var vi sammen fra mandag til søndag. Han bodde egentlig hos meg. Og vi hadde sex daglig.

Det er egentlig likt nå, bare at vi bor sammen og er sammen om barnet de ukene vi har hen her.

For meg hadde det ikke gått slik du beskriver, da jeg har et veldig stort behov for fysisk nærhet og kvalitetstid sammen. 

Anonymkode: fac0b...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er jo veldig individuelt dette.

Jeg er nok mer lik han en deg. I mellom unger, jobb, trening etc, så er det lite tid igjen. Samtidig er jeg ikke så opptatt av sex/intimitet. Det er liksom ikke noe «lim» for min del, så hvor ofte eller sjelden man har det, spiller ingen rolle for min del.

Jeg skjønner at det er for «spesielt interesserte» å være i et forhold med meg. Hun må ha mye på sin egen timeplan og trives med litt lite tid sammen.

Anonymkode: bc600...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Altså,en mann som ikke hadde  "jaktet" meg litt hadde vært uinteressant. Durer han aldri bort sent på kvelden til deg bare for et raskt knull? Herregud,så kjedelig! Aldri passet meg i allefall 

Anonymkode: 85e2d...194

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen er verdien av det du har større enn verdien av det du kanskje kan få. Noen er villige til å satse det de har for å kanskje få noe av større verdi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg hadde ikke vært fornøyd med et sånt opplegg. Datet en fyr som det der og jeg tok det etter hvert opp. Da var jeg «masete». Jeg opplevde at jeg kom på sisteplass etter barn, jobb, trening og kompiser. Hvis ikke det var noen av de tingene som skjedde, så var det greit å ha meg å gå til. Det ble slutt ikke så lenge etter. Det er jeg veldig glad for nå, for nå er jeg gift med en mann som faktisk ønsker å være sammen med meg. Men for all del - det er jo mange som har sånne forhold og det funker fint for.  Men da er de på samme linje med ønsker og behov 

Anonymkode: a5323...f3a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har vært sammen mye kortere å jeg har ikke møtt ungen som nå er 3 1/2 år. Men vi er mye sammen når det ikke er pappauke å da blir det desverre endel kveld og natt pga jobbing. Vi sover alltid sammen selv om vi evt må opp tidlig. Bor også et stykke fra hverandre så han kjører ca 90 minutt bare for å sove med meg enkelte dager. Tror ting blir enklere når jeg får møtt ungen osv men nå er ting som de er… 

Anonymkode: f34f8...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tilbringer dere tiden sammen? Kan skjønne at han trenger alenetid om det er litt krampetak på å kose seg når man treffer hverandre så sjeldent. Hele dagen går liksom til å kose seg, så alt annet blir satt på vent. Om dere kan være sammen uten å gjøre så mye, hvor man står litt fritt til å gjøre det man har lyst til selv, så er han veldig sær. 
kjenner meg litt igjen pga avstand mellom meg og kjæresten, da jeg føler jeg ikke har tid til å få besøk- siden alt annet må settes på vent. Har blitt bedre når vi begynte å bare være med hverandre og styre tiden litt selv. Sex kan dere vel også ha selv om du har mensen? 

Anonymkode: 29783...34b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er kjærester, alene om omsorgen for barna våre.

Vi bor i forskjellige kommuner så i hverdagen ser vi ikke hverandre. Men vi er sammen så og si hver helg med barna og vi bor sammen alle fridager og ferier.

Vi skal flytte sammen i løpet av året.

Anonymkode: ac6a7...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...