Gå til innhold

Folk som skryter av at de kan proppe seg full av søtsaker og fortsatt veie 50 kg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Husk at de er ikke sunne selv om de er slanke. 

Anonymkode: 99c51...309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg jobber sammen med ei sånn, og hun er over 40 og har fremdeles holdt på den slanke kroppen. Hun spiser virkelig mye. Måltidsporsjonene hennes er solide, og hun fullfører gjerne andres porsjoner når hun spiser ute, dersom de ikke klarer selv. Dessuten kan hun spise godteri omtrent daglig. Jeg har hatt en del å gjøre med henne utenfor jobb også, så jeg kjenner henne godt nok til å vite at hun ikke akkurat kompenserer med små måltider selv om hun har spist chips eller smågodt. Det skal sies at hun er svært aktiv, og har drevet med idrett og trening hele livet. I tillegg tipper jeg det er genetisk, for jeg har møtt deler av familien hennes, og både søsknene og den ene av foreldrene hennes er av akkurat samme ulla.  

Anonymkode: d12e8...4a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg pleide å være overvektig, men gikk ned ca 25 kg for et år siden. Jeg spiser i perioder mye godis og chips, men vekten er stabil. Det er fordi jeg spiser mindre måltider enn tidligere, og fordi jeg trener mer. De dagene jeg spiser mye godt så erstatter det ofte annen mat, til forskjell fra tidligere. Da spste jeg gjerne stor middag i tillegg til alt det andre. Er ikke noe hokus pokus.... 

Er forresten 47 år. 

Anonymkode: d3615...616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg pleide å være overvektig, men gikk ned ca 25 kg for et år siden. Jeg spiser i perioder mye godis og chips, men vekten er stabil. Det er fordi jeg spiser mindre måltider enn tidligere, og fordi jeg trener mer. De dagene jeg spiser mye godt så erstatter det ofte annen mat, til forskjell fra tidligere. Da spste jeg gjerne stor middag i tillegg til alt det andre. Er ikke noe hokus pokus.... 

Er forresten 47 år. 

Anonymkode: d3615...616

Akkurat sånn er det for meg også! Gått ned 30 kg og holdt vekten i 6 år. Tar grep hvis jeg går opp 1-2 kg og går dem ned med en gang. 

Anonymkode: 9667c...062

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er greia med dette egentlig? Har ei venninne som alltid skryter av hvor mye godis, bakst, chips og kaker hun spiser daglig, men hun veier fortsatt rundt 50 kg. Hva er greia med sånt skryt? Få andre til å føle seg for tung/ ikke god nok? Bare kom til å tenke over det. 

Anonymkode: 324ca...1c2

De har vel ikke innsikt i hva som skjer med kroppen innvendig og ikke minst det å ta vare på tennene sine 

Anonymkode: 214e0...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...