AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Hva er greia med dette egentlig? Har ei venninne som alltid skryter av hvor mye godis, bakst, chips og kaker hun spiser daglig, men hun veier fortsatt rundt 50 kg. Hva er greia med sånt skryt? Få andre til å føle seg for tung/ ikke god nok? Bare kom til å tenke over det. Anonymkode: 324ca...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Ja det er dårlig gjort, dessuten er det ikke noe magi, det er ikke bedre for helse og organer akkurat. Jeg er en av de som kan spise hele bakeriet og fortsatt veie 55 kg, men har ikke lyst å stryke med av diabetes og hjerteinfarkt lissom. Og hvertfall ikke noe å skryte av. Anonymkode: 5ff93...dcb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Det kunne jeg og, en gang i tiden. Men så kommer alderen, og smellen... Doblet vekten på få år Anonymkode: ecb7e...f17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden De blir fort mette. Anonymkode: 1d485...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Og så dropper de middagen og sånt til fordel for godteriet. Spiser det ikke i tillegg til det andre. Anonymkode: 1d485...42b 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De blir fort mette. Anonymkode: 1d485...42b Venninna mi kan sitte en hel kveld i timevis og småspise masse snop, chips og nøtter 🤔 Anonymkode: 324ca...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Jeg sa sånt før... Mest av alt fordi jeg var så jævla drittlei av "du er så heldig som er slank" "du som er så tynn" og alle andre idiotiske kommentarer om kroppen min som folk mente de hadde rett til å si kun fordi jeg var slank. Nå svarer jeg heller med ett spørsmål om hva de får ut av å kommentere andre sin kropp/vekt, og da blir det vanligvis stille. Anonymkode: 53868...f35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Min erfaring er at de har et heeeelt annet forhold til hva "å proppe i seg" betyr enn det jeg har, haha. De forsyner seg gjerne grovt av buffeten, men spiser kvarte tallerken fordi de ble så fort mette. Og de spiser en halv melkerull og må gi seg fordi "jeg ble kvalm, det er så sykt mektig". Men de har helt sikkert rett! Hodene våre funker forskjellig, de blir fortere forsynt enn meg. Anonymkode: 9288d...d89 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Jeg synes det er helt greit at de sier det. Det blir innlysende at vi er ulike med tanke på hvor lett vi legger på oss når noen lever på smågodt og sjokoladepudding mellom hvert måltid og likevel veier femti kg😂 Tar det ikke negativt, synes heller det er bra at de får fram at det ikke er likt for alle😊 Anonymkode: 23a10...30e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Venninna mi kan sitte en hel kveld i timevis og småspise masse snop, chips og nøtter 🤔 Anonymkode: 324ca...1c2 Totalsummen av kalorier i løpet av en uke er nok ikke så enormt. Anonymkode: 1d485...42b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Jeg kunne spise så mye jeg ville av mat og godteri helt til jeg nærmet meg 30 år, da begynte plutselig vekta å øke sakte men sikkert. Jeg har alltid vært og er enda en veldig aktiv person som trener mye, så jeg lurer egentlig litt på hvorfor/ hva som endret seg. Anonymkode: b6a32...515 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min erfaring er at de har et heeeelt annet forhold til hva "å proppe i seg" betyr enn det jeg har, haha. De forsyner seg gjerne grovt av buffeten, men spiser kvarte tallerken fordi de ble så fort mette. Og de spiser en halv melkerull og må gi seg fordi "jeg ble kvalm, det er så sykt mektig". Men de har helt sikkert rett! Hodene våre funker forskjellig, de blir fortere forsynt enn meg. Anonymkode: 9288d...d89 Min erfaring med et par kollegaer er at de faktisk spiser sykt mye kalorier😄Hun ene spiser sjokolade hjemme daglig i følge hun selv, og på jobb spiser hun feks en Aunt Mable muffin (tror den er ca 400 kcal) pluss noe annen snack tillegg til vanlig mengde frokost og lunsj. Og når vi er på reise sammen eller spiser middag på jobb spiser hun normale/litt store mengder😊 Anonymkode: 23a10...30e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden Venninna mi er også tynn og kjøper og spiser mye sjokolade og smågodt. Men for det første spiser hun nesten ikke vanlig mat, for det andre ser jeg nesten aldri at hun spiser dette godteriet når vi er sammen, men det står alltid massevis fremme, så hun sitter vel og gafler i seg helt alene bare. Evt lever på en løgn. Anonymkode: 1d485...42b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden Jeg var slik, men spiste lite mat. Nå er jeg nær overgangsalder og merker kiloer sniker seg på. Jeg får panikk og er begynt å trene. Likevel begynner jeg å ese ut. Det varer ikke hele livet. Anonymkode: 9b528...20b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Venninna mi kan sitte en hel kveld i timevis og småspise masse snop, chips og nøtter 🤔 Anonymkode: 324ca...1c2 Nøkkelen her er nok småspising. Trolig blir det ikke mange kaloriene totalt i løpet av en hel kveld. Da jeg var overvektig gikk det en pose chips og 200 gram sjokolade på 10-15 minutter, og det gjerne på toppen av en heftig og usunn middag. Anonymkode: 81c45...423 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Og så dropper de middagen og sånt til fordel for godteriet. Spiser det ikke i tillegg til det andre. Anonymkode: 1d485...42b Åjoda jeg klarer å spise like mye i tillegg til godteriet og kakene Anonymkode: 0fe3d...c08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden Er sånn selv. Skryter ikke av det. Det bare er sånn. Merker jo at jeg ikke kan spise like mye som i 20-årene nå i 40-årene, men spiser sjokolade hver dag (typ 100-200 gr) enda der ikke finnes bra for meg Vekta stabilt på de normale 58-59 kg jeg har ligget på det meste av mitt liv. Hadde en vanskelig jul uten matlyst, da droppet vekten ned i 56, når jeg 55 er jeg undervektig. Jeg spiser mye mat, og for mye godis. Trener styrke 1 g i uka samt yoga og går en og annen tur. Jeg vet ikke hvorfor det er slik… men utover å her forklare at det er fullt mulig, skryter jeg selvsagt ikke av det. Jeg går ikke inn for det, det er ingen prestasjon, det bare er sånn. Min mor og mormor er like…. Begge har slitt mye mer med å holde vekt på enn av. Enorm forskjell på kropper enkelt og greit. Hvorfor kan vi ikke bare innse at alle kropper er ulike? Anonymkode: 0a40a...153 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden Jeg spiser mye søtsaker og bakst, kan være oppe i 4000 kcal flere ganger i uka. Men da spiser jeg 1300 kcal de andre dagene og trener 3 dager i uka. Bmi på 19,5. Anonymkode: 9667c...062 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden Er sånn sjøl, veier 48 kilo, men skryter aldri av det. Men er lei kommentarer på det jeg spiser, at jeg er tynn som ei flis, at om DE hadde spist slik som meg så… men jeg er aktiv, løper stort sett hver dag, får mine 10.000 skritt på jobb, og sitter sjelden i ro. Så min påstand er at jeg trenger kaloriene 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden Mannen min er sånn, irriterende. Han veier godt under 70 kg. Og han spiser godteri, sjokolade og potetgull hver dag. Han spiser vanlig mat i tillegg + frukt. Eneste er at han ikke spiser veldig store måltider, men en normal posjon og han trener 2-4 ganger i uka. Anonymkode: d08a2...25b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå