AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har fått sår på kroppen og da spesielt på overkroppen som gror sakte, vet heller ikke at jeg har vært borti noe som skal tilsi sår heller, men kan jo være uten at jeg har merket det men begynner å bli litt engstelig for at det kan være noe alvorlig? bildet av såret er på venstre siden av magen i høyde med navlen. Noen som vet litt om sår og kan se om dette er noe som kan være alvorlig? jeg har litt legeskrekk så vil unngå de så langt det lar seg gjøre, ellers skulle jeg bestilt meg en legetime 😢 Anonymkode: 025cf...ffb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden skabb. gå til legen Anonymkode: 009bd...c0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Et sår som ikke gror skal tas på alvor. Anonymkode: 0755a...36f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har også legeskrekk etter årevis med dårlige erfaringer. Ville likevel definitivt gått med dette. I denne situasjonen ville jeg nok gått på Volvat og hatt med meg noen, da jeg som regel tas godt i mot der, i motsetning til fastlegen. Gjør det, hvis du har råd og bor i nærheten av Volvat❤️ Anonymkode: a7112...1d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har også legeskrekk etter årevis med dårlige erfaringer. Ville likevel definitivt gått med dette. I denne situasjonen ville jeg nok gått på Volvat og hatt med meg noen, da jeg som regel tas godt i mot der, i motsetning til fastlegen. Gjør det, hvis du har råd og bor i nærheten av Volvat❤️ Anonymkode: a7112...1d3 Ville forresten bestilt meg time hos hudlege hos Volvat. Anonymkode: a7112...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har fått sår på kroppen og da spesielt på overkroppen som gror sakte, vet heller ikke at jeg har vært borti noe som skal tilsi sår heller, men kan jo være uten at jeg har merket det men begynner å bli litt engstelig for at det kan være noe alvorlig? bildet av såret er på venstre siden av magen i høyde med navlen. Noen som vet litt om sår og kan se om dette er noe som kan være alvorlig? jeg har litt legeskrekk så vil unngå de så langt det lar seg gjøre, ellers skulle jeg bestilt meg en legetime 😢 Anonymkode: 025cf...ffb Ser ut som en føflekk under der, bestill deg legetime. Anonymkode: 8bda2...4ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Du må til lege. Dette kan i verste fall være kreft! Anonymkode: cc6bd...d9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Bestill en legetime… Anonymkode: da267...4b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Zippa deg med glidelåsen på buksa? Uansett, sjekk med legen.. Anonymkode: 53d4b...b21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Klør du deg? Eksem tørre flekker? Anonymkode: 0c921...d74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden Jeg har akkurat hatt noe lignende. Venstre side, rett opp fra hoftekammen, ca. på høyde med navlen. Nå har jeg et arr der såret var. Tenker jeg må undersøke videre hvis det kommer flere, men har bare hatt det én gang til nå - kom i starten av januar. Anonymkode: 4d84c...6e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25 minutter siden #12 Del Skrevet 25 minutter siden Ser ut som en føflekk som ikke har det så fint. Er det et sår eller en føflekk som blør? Anonymkode: 7b7bd...bf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå