Gå til innhold

Fantaserer du om ungdomskjæresten

FruVillvin

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som fantasere om ungdomskjæresten? Vi hadde aldri sex- men han var veldig god til å kysse og han var utrolig kjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kan av og til ta meg i å savne sexen (var sammen fra vi var 18 til vi var 20 år). Han var alltid kjempehard og klarte alltid flere runder i sengen. Han jeg endte opp med klarer aldri mer enn 1 runde.

Anonymkode: 84270...9f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke. Det er et tilbakelagt kapittel.

When I'm done with them, I'm done.

Forhold tar slutt av en grunn, og den grunnen betyr at de ikke er minneverdige for meg. Det er ikke det noe jeg går rundt og tenker på.

Endret av Irak
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Absolutt. Hadde gjerne ligget med henne. Hun er singel nå etter noen år som gift, men hun virker ikke intr. i å treffes. Sånn er livet. Synd, for hun var utrolig kåt.

Anonymkode: 83581...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det hender,  men det var veldig uskyldig.  Feriforelskelse, og i et land der videre kontakt den gangen virket umulig.  

Anonymkode: 17b29...dde

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri noe ungdomskjæreste. Min kone er min første partner. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tenker på han fra tid til annen. Vi var fram og tilbake i altfor mange år, så vet at vi ikke passer sammen sånn egentlig. Fikk snap av han senest i dag 🤪 

Anonymkode: b0381...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, jeg savner yppige, faste pupper og stramme kropper fri for cellulitter 😍

Anonymkode: eb465...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Absolutt. Hadde gjerne ligget med henne. Hun er singel nå etter noen år som gift, men hun virker ikke intr. i å treffes. Sånn er livet. Synd, for hun var utrolig kåt.

Anonymkode: 83581...4d0

Riktig svar👍

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja, jeg savner yppige, faste pupper og stramme kropper fri for cellulitter 😍

Anonymkode: eb465...db2

Feil svar👎

Anonymkode: 1c247...f6d

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaæei vil jeg si. Hadde det ikke så bra på den tiden jeg var sammen med min første skikkelige kjæreste. Men vi var litt mer utforskende enn det min nåværende er. Har fått forespørsel fra ham, da han tydeligvis savner sexen vi hadde, men foruten oral så savner jeg ikke sexen med ham. 😅 Siden vi begge var uerfarne,  ble vi formet av hva vi likte, så derfor er nok han den som har gitt meg best oral, men bortsett fra det savner jeg ikke noe. Har det bedre med meg selv i dag.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det nærmeste jeg hadde var en sommerflørt som var 12 år gammel. Vi lå jo ikke sammen, men den fantasien hang med i mange år. Klininga var på høyde med alt jeg har opplevd i de 40 årene etter det. 

Anonymkode: 27cc3...6e2

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det hender hun svinger innom en fantasi ja. Spesielt fordi hun alltid brukte enten to par USA-sokker, eller to par knehøye Nike- eller Champion-sokker, som jeg syntes var utrolig turn on. Og baggy Adidas- eller Umbro- gensere som jeg syntes hun var så sexy i. Og hun tok ikke alltid av seg genserne, og aldri av seg sokkene under sex. Hun var sprek, og sporty, og vi hadde masse deilig sex sammen. Og vi var sammen ganske lenge, fra 1995, til 2004. Jeg kan fortsatt bli kåt om jeg ser ei med baggy genser i litt samme stil, eller knehøye sokker, selv om det siste er svært sjelden. Nå høres jeg sikkert veldig overfladisk ut, men dette er det som er fantasien, hun skapte to fetisher for klær for meg. Vi vokste fra hverandre, så ikke noe annet ved henne er sexy for meg i dag. Men hun var en blid og kul og morsom dame også. Men har ikke snakket med henne på snart 20 år. Vi hadde noe kontakt et par år etter at vi slo opp, fordi vi hadde et par felles venner. 

Anonymkode: dddaa...35b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Kan av og til ta meg i å savne sexen (var sammen fra vi var 18 til vi var 20 år). Han var alltid kjempehard og klarte alltid flere runder i sengen. Han jeg endte opp med klarer aldri mer enn 1 runde.

Anonymkode: 84270...9f4

Skal love deg at slik blir de fleste menn. De blir eldre. Du får finne deg en ny 20 åring som blir fort hard og klarer 2-3 runder. 😉

Anonymkode: fa3ab...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det hender jeg fantaserer om eks., men også de jeg var forelska i, men aldri fikk. Det er riktignok sjelden, mest som avveksling fra samtidens hendelser.

Anonymkode: 91205...648

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde ikke kjæreste før jeg var over 20, er gift med henne i dag. Men det var jo noen forelskelser før det. Hender jeg tenker på dem, men ikke så mye,  og ikke med ønske om å ha dem som kjæreste.  Jeg har gjort mitt valg.

Anonymkode: 4fbd8...e0e

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, jeg gjorde det. Så møttes vi igjen i slutten av 20-årene, og nå er vi samboere.

Anonymkode: d3781...e71

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ofte. Vi var 15 og 16 og var sammen i et år. Vi kom aldri til penetrering eller oralsex, men det ble litt fingring og puppekos.

Men fikk aldri pult henne, selv om vi var veldig nære en kveld. Har tenkt ofte på det i etterkant, hvordan det kunne ha vært.  

Anonymkode: e8deb...195

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abra skrev (På 1.2.2025 den 19.23):

Hadde aldri noe ungdomskjæreste. Min kone er min første partner. 

Samme her. Hadde bare noen svært korte "forhold" på noen dager eller en uke før jeg traff henne som jeg har vært sammen med i over 30 år. Det var ikke gitt at vi skulle bli sammen, men sånn ble det og jeg er fornøyd. Det tror jeg hun også er. Vi blir nok gamle (enda eldre) sammen ❤️ 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei! Det var en grunn til at jeg gjorde det slutt. Nei, mange grunner.

Anonymkode: 72c96...988

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha nei, så han på en ferge for litt siden, så fortsatt ut som en singel ungdomsskole elev.

jeg er gift har 3 skjønne barn og er vellykket

Anonymkode: 9ffc2...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...