AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Hei Jeg vet her er mange tråder om 1, 2, 3, 4 og 5 barn... men hvis du skulle bare snakket av egen erfaring enten med egne barn eller barnløshet, hvor mange barn ville du valgt? Eller anbefale noen å få? Mest for moro og erfaringsdeling Anonymkode: 589d5...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Tre relativt tette barn. Ikke fordi jeg har tre, men fordi det er det laveste antall over to, som jeg synes er for lite angående fremtiden. Flere om man orker flere, og har råd. Jeg har ikke tre tette, så jeg har forsåvidt ikke det jeg mener er ideelt heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Ingen Anonymkode: 01512...9cd 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden 0 Anonymkode: d279e...3e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden 1 Anonymkode: c43be...b28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har to tette og skulle så gjerne hatt tre tette. Livet skjedde så vi ikke fikk gjort det. Nå er de 7 og 8 så føler det er for sent nå. Anonymkode: d6ec2...d01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden 1 Anonymkode: f0448...472 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Jeg trives best uten, og kommer til å holde det sånn. Men jeg kan jo ikke anbefale alle å ikke få barn. Synes 1 eller 2 virker som et godt antall. Sp er det jo individuelle muligheter hos folk. Synes de med mye plass (gård osv.) og god økonomi kan få fem-seks barn for å veie opp for sånne som meg. Anonymkode: 84acb...72b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Fikk to med nesten tre år imellom. Veldig fornøyd med det! Anonymkode: b8ef5...7df 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Vi har vert så heldig å fått tre jenter på 6 år, de er voksne i dag og bor i samme by. Vi har alltid fokusert på å gjøre ting sammen fra de var barn til voksne sånn at de har fått en god relasjon til hverandre. De er veldig tett i dag og er flinke til å ta vare på hverandre og omgås hverandre mye. ❤️ Anonymkode: dda58...563 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden Så mange / få man har lyst på og takler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden Har fire, anbefaler tre eller fire. 😊 Anonymkode: d8e90...29f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden Slik som samfunnet er lagt opp nå ville jeh anbefalt max 2. Man skal følge de opp på et slikt nivå at man ikke skulle tro det var mulig. Man skal følge opp på alt av treninger, kamper og dugnader. Alt på skolen som skal planlegges, alt i fra skoleball til utflukter til overnattinger til elevkvelder. Alt dette skal foreldre være med på. Barn skal kjøres hit og dit og være med på flere fritidsaktiviteter. Det er aldri fred å få. Anonymkode: 4658f...205 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden Har tre (igjen, mistet et) skulle gjerne hatt fire i hverdagen. Anonymkode: 52af0...8c2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har 4. To store jenter og to små gutter, synes det er helt fantastisk 🤩 Anonymkode: 6bf17...d9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har 2, og ville ha ingen eller 4. Anonymkode: 46cbf...d49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden 1-2 synes jeg er nok. 😊 Anonymkode: a2537...44e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden 1-2. Anonymkode: 148a7...a61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden 1 barn, fordi man får opplevd barn og gleden det gir samtidig som man har overskudd nok til å gi barnet de beste forutsetninger. Hvis man har veldig mye overskudd tenker jeg til nøds opp til 3 barn. Anonymkode: 3a6c5...e7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden Fire, først to tette, så langt opphold og så to tette. Det er perfekt for oss. ❤️ Anonymkode: 3fda0...a91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå