Gå til innhold

Rotete drittgubbe

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enkelt. Bli mer lik mannen, problem solved. Det er altfor ensporet i disse diskusjonene at bare den ene part skal forandre seg.

Anonymkode: e7181...77d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.2.2025 den 17.27):

Jeg klarer ikke dette mer, men er dessverre låst til et nytt hus vi har kjøpt sammen. Jeg skjønner at han opplever mye kommentering fra meg, men han evner jo ikke å gjøre noe med det. 

Hva gjør man? 

Anonymkode: 00c74...ef1

To ting:

Ingen er låst til et hus. Med mindre det er et fengsel. Hus kan faktisk selges. Et nettsted som heter finn.no er en bra start der du kan studere fenomenet.

Ang. "han evner jo ikke". Er du sjefen hans? Hvordan så boligen hans ut da dere møttes, kanskje du fikk som bestilt?

Anonymkode: 13458...8f3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ubulu skrev (På 1.2.2025 den 20.18):

Fordi man ligger i en seng i mange timer, aner ikke hvor de hendene har vært. Skal ikke rote med mat, kan jo overføre tarmbakterier i maten

Dette er hysteri og fremstår som aldeles tøvete. Med slik innstilling er det ikke rart det kan bli gnisninger i et forhold. Jeg er godt voksen og har aldri startet dagen med vask av hender, men når det er sagt er det som regel morgentoalett og dertil håndvask.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke pent eller dannet å kalle sin mann for en drittgubbe. 
Enig i at han kan blir bedre på rydding. 

Anonymkode: 4e2db...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 1.2.2025 den 17.27):

Er akkurat det jeg føler nå. 

Hver eneste lørdag reiser han ut ca. klokken 11, mens huset trenger rydding og helgevask. I dag ga jeg beskjed om det ikke er så veldig greit.

Hver eneste gang han lager middag ser det BOMBET ut etterpå. Det finnes ikke appetittlig å forsyne seg med mat mellom en haug av oppskjerte grønnsaksrester, skåler osv. 

Det ligger flere snusbokser strødd på terrassen, enkelte snus også, røykstumper på grusen utenfor inngangdøren. Han bruker lett samme håndkle til å dusje med i to uker. Vi sover på hvert sitt soverom grunnet snorkingen hans. Han har skiftet sengetøy TO ganger på ett år.  

Vasker ikke hendene når han står opp om morgenen. Går rett på kjøkkenet. 

Hvis han har handlet setter han handleposen konsekvent på gulvet når han kommer inn, og der blir den stående. Tar ikke varene på plass før han trenger de.

Jeg må hele tiden kommentere ting til han som dette, for det er jo helt sykt av en godt voksen mann. Å, jada det blir nok litt mye, men han fortsetter jo bare med de samme tingene... Mumler noe når jeg sier ting han, men sier liksom aldri noe konkret tilbake. 

I dag igjen har jeg poengtert ting, det er vel tre ting til nå, og det ender med at han roper "IKKE KJEFT SÅNN PÅ MEG". Så det er liksom det dette er, jeg kjefter.

Jeg klarer ikke dette mer, men er dessverre låst til et nytt hus vi har kjøpt sammen. Jeg skjønner at han opplever mye kommentering fra meg, men han evner jo ikke å gjøre noe med det. 

Hva gjør man? 

Anonymkode: 00c74...ef1

Men hvorfor har du ikke satt ned foten for lenge siden? Hvorfor plutseluæig irriterer det deg nå etter huskjøp? Fatter ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...