AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Er akkurat det jeg føler nå. Hver eneste lørdag reiser han ut ca. klokken 11, mens huset trenger rydding og helgevask. I dag ga jeg beskjed om det ikke er så veldig greit. Hver eneste gang han lager middag ser det BOMBET ut etterpå. Det finnes ikke appetittlig å forsyne seg med mat mellom en haug av oppskjerte grønnsaksrester, skåler osv. Det ligger flere snusbokser strødd på terrassen, enkelte snus også, røykstumper på grusen utenfor inngangdøren. Han bruker lett samme håndkle til å dusje med i to uker. Vi sover på hvert sitt soverom grunnet snorkingen hans. Han har skiftet sengetøy TO ganger på ett år. Vasker ikke hendene når han står opp om morgenen. Går rett på kjøkkenet. Hvis han har handlet setter han handleposen konsekvent på gulvet når han kommer inn, og der blir den stående. Tar ikke varene på plass før han trenger de. Jeg må hele tiden kommentere ting til han som dette, for det er jo helt sykt av en godt voksen mann. Å, jada det blir nok litt mye, men han fortsetter jo bare med de samme tingene... Mumler noe når jeg sier ting han, men sier liksom aldri noe konkret tilbake. I dag igjen har jeg poengtert ting, det er vel tre ting til nå, og det ender med at han roper "IKKE KJEFT SÅNN PÅ MEG". Så det er liksom det dette er, jeg kjefter. Jeg klarer ikke dette mer, men er dessverre låst til et nytt hus vi har kjøpt sammen. Jeg skjønner at han opplever mye kommentering fra meg, men han evner jo ikke å gjøre noe med det. Hva gjør man? Anonymkode: 00c74...ef1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Hvorfor har du kjøpt hus med en fyr som er sånn? Altså what? her hadde jeg krevd parterapi. Uten tvil. Anonymkode: 279b8...329 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Kan dere ikke bare flytte fra hverandre? Om så uviktige ting som husvask og rydding tar så stor plass i hverdagen, så passer dere ikke sammen Anonymkode: a9416...b47 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Man får mannen til å betale for vaskehjelp. Anonymkode: a344d...2a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg klarer ikke dette mer, men er dessverre låst til et nytt hus vi har kjøpt sammen. Jeg skjønner at han opplever mye kommentering fra meg, men han evner jo ikke å gjøre noe med det. Hva gjør man? Anonymkode: 00c74...ef1 Hvorfor i helvete kjøper du nytt hus med en som du vet er en rotete drittgubbe da??? Du er ikke mere låst enn hva du gjør det til selv! Anonymkode: 15d2f...396 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Er han godt utstyrt? Anonymkode: 57cef...446 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Husarbeid tar vi damer og så kan han gjøre utearbeid. Bedre å gjøre det slik enn å krangle for hver minste filleting. Det hadde jeg aldri orka! Anonymkode: 6aebf...5e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er akkurat det jeg føler nå. Hver eneste lørdag reiser han ut ca. klokken 11, mens huset trenger rydding og helgevask. I dag ga jeg beskjed om det ikke er så veldig greit. Hver eneste gang han lager middag ser det BOMBET ut etterpå. Det finnes ikke appetittlig å forsyne seg med mat mellom en haug av oppskjerte grønnsaksrester, skåler osv. Det ligger flere snusbokser strødd på terrassen, enkelte snus også, røykstumper på grusen utenfor inngangdøren. Han bruker lett samme håndkle til å dusje med i to uker. Vi sover på hvert sitt soverom grunnet snorkingen hans. Han har skiftet sengetøy TO ganger på ett år. Vasker ikke hendene når han står opp om morgenen. Går rett på kjøkkenet. Hvis han har handlet setter han handleposen konsekvent på gulvet når han kommer inn, og der blir den stående. Tar ikke varene på plass før han trenger de. Jeg må hele tiden kommentere ting til han som dette, for det er jo helt sykt av en godt voksen mann. Å, jada det blir nok litt mye, men han fortsetter jo bare med de samme tingene... Mumler noe når jeg sier ting han, men sier liksom aldri noe konkret tilbake. I dag igjen har jeg poengtert ting, det er vel tre ting til nå, og det ender med at han roper "IKKE KJEFT SÅNN PÅ MEG". Så det er liksom det dette er, jeg kjefter. Jeg klarer ikke dette mer, men er dessverre låst til et nytt hus vi har kjøpt sammen. Jeg skjønner at han opplever mye kommentering fra meg, men han evner jo ikke å gjøre noe med det. Hva gjør man? Anonymkode: 00c74...ef1 Hvorfor i all verden har dere kjøpt hus sammen??? Dette hadde jeg aldri klart å leve med! Fvk kontoret . Hjelpes! Hadde ikke klart å hatt sex med han heller , høres ikke veldig hygiensisk ut! Anonymkode: ce545...71d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er akkurat det jeg føler nå. Hver eneste lørdag reiser han ut ca. klokken 11, mens huset trenger rydding og helgevask (hadde vasket for meg selv, men latt hans ting ligge). I dag ga jeg beskjed om det ikke er så veldig greit. Hver eneste gang han lager middag ser det BOMBET ut etterpå (hadde latt det ligge). Det finnes ikke appetittlig å forsyne seg med mat mellom en haug av oppskjerte grønnsaksrester, skåler osv. Det ligger flere snusbokser strødd på terrassen, enkelte snus også, røykstumper på grusen utenfor inngangdøren (hadde latt det ligge). Han bruker lett samme håndkle til å dusje med i to uker (hadde lukket øynene). Vi sover på hvert sitt soverom grunnet snorkingen hans. Han har skiftet sengetøy TO ganger på ett år. (ikke ditt problem) Vasker ikke hendene når han står opp om morgenen. Går rett på kjøkkenet. (etter toalettet eller når han står opp?) Hvis han har handlet setter han handleposen konsekvent på gulvet når han kommer inn (hadde latt den stå og latet som jeg ikke så den), og der blir den stående. Tar ikke varene på plass før han trenger de (hadde latet som jeg ikke la merke til det). Jeg må hele tiden kommentere ting til han som dette, for det er jo helt sykt av en godt voksen mann. Å, jada det blir nok litt mye, men han fortsetter jo bare med de samme tingene... Mumler noe når jeg sier ting han, men sier liksom aldri noe konkret tilbake. I dag igjen har jeg poengtert ting, det er vel tre ting til nå, og det ender med at han roper "IKKE KJEFT SÅNN PÅ MEG". Så det er liksom det dette er, jeg kjefter. Jeg klarer ikke dette mer, men er dessverre låst til et nytt hus vi har kjøpt sammen. Jeg skjønner at han opplever mye kommentering fra meg, men han evner jo ikke å gjøre noe med det. Hva gjør man? Anonymkode: 00c74...ef1 Han virker som om han forventer at du skal gjøre ting og bare himler litt med øynene. Hvis han skriker ikke kjeft sånn på meg, så hadde jeg fint svart jeg hadde sluppet dersom du evnet å oppføre deg som en voksen mann og ikke en liten drittunge. Jeg føler meg som mora di og ikke kjæresten din. Jeg syns du er direkte motbydelig. Anonymkode: b4849...3a7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Husarbeid tar vi damer og så kan han gjøre utearbeid. Bedre å gjøre det slik enn å krangle for hver minste filleting. Det hadde jeg aldri orka! Anonymkode: 6aebf...5e6 Og noen av oss har lyst på en kjæreste, ikke en liten unge å stelle med. Anonymkode: b4849...3a7 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Husarbeid tar vi damer og så kan han gjøre utearbeid. Bedre å gjøre det slik enn å krangle for hver minste filleting. Det hadde jeg aldri orka! Anonymkode: 6aebf...5e6 Du kan ta denne rotete gubben da! Anonymkode: 15d2f...396 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teoretisk sett Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er akkurat det jeg føler nå. Hva gjør man? Anonymkode: 00c74...ef1 Enten så har du vært helt blind fra start eller så har en vesentlig adferdsendring skjedd. bortfall av evne til å ta vare på seg selv er en klar indikasjon på uhelse/sykdom. uadresserte helseutfordringer kan eskalere og belastning for den det gjelder og de nærmeste øker og øker. Det ser ut for meg som dette har gått såpass langt at du er kommet til avsky, som er et temmelig håpløst utgangspunkt. Du har konstatert at poengtering, kommentarer og kjefting ikke hjelper, du kan ikke fortsette å gjøre det samme og forvente et annet resultat så dette kan du trygt la være. Enten så må du hjelpe han, eller så må du forlate han. Er han i en slags krise? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vasker ikke hendene når han står opp om morgenen. Hæ? Hvorfor må du vaske hendene etter du har stått opp? Anonymkode: 5b258...31c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Han virker som om han forventer at du skal gjøre ting og bare himler litt med øynene. Hvis han skriker ikke kjeft sånn på meg, så hadde jeg fint svart jeg hadde sluppet dersom du evnet å oppføre deg som en voksen mann og ikke en liten drittunge. Jeg føler meg som mora di og ikke kjæresten din. Jeg syns du er direkte motbydelig. Anonymkode: b4849...3a7 Ville spart meg for det uthevede hvis ikke poenget er at du vil gå fra han. Anonymkode: 5b258...31c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ubulu Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hæ? Hvorfor må du vaske hendene etter du har stått opp? Anonymkode: 5b258...31c Fordi man ligger i en seng i mange timer, aner ikke hvor de hendene har vært. Skal ikke rote med mat, kan jo overføre tarmbakterier i maten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er akkurat det jeg føler nå. Hver eneste lørdag reiser han ut ca. klokken 11, mens huset trenger rydding og helgevask. I dag ga jeg beskjed om det ikke er så veldig greit. Hver eneste gang han lager middag ser det BOMBET ut etterpå. Det finnes ikke appetittlig å forsyne seg med mat mellom en haug av oppskjerte grønnsaksrester, skåler osv. Det ligger flere snusbokser strødd på terrassen, enkelte snus også, røykstumper på grusen utenfor inngangdøren. Han bruker lett samme håndkle til å dusje med i to uker. Vi sover på hvert sitt soverom grunnet snorkingen hans. Han har skiftet sengetøy TO ganger på ett år. Vasker ikke hendene når han står opp om morgenen. Går rett på kjøkkenet. Hvis han har handlet setter han handleposen konsekvent på gulvet når han kommer inn, og der blir den stående. Tar ikke varene på plass før han trenger de. Jeg må hele tiden kommentere ting til han som dette, for det er jo helt sykt av en godt voksen mann. Å, jada det blir nok litt mye, men han fortsetter jo bare med de samme tingene... Mumler noe når jeg sier ting han, men sier liksom aldri noe konkret tilbake. I dag igjen har jeg poengtert ting, det er vel tre ting til nå, og det ender med at han roper "IKKE KJEFT SÅNN PÅ MEG". Så det er liksom det dette er, jeg kjefter. Jeg klarer ikke dette mer, men er dessverre låst til et nytt hus vi har kjøpt sammen. Jeg skjønner at han opplever mye kommentering fra meg, men han evner jo ikke å gjøre noe med det. Hva gjør man? Anonymkode: 00c74...ef1 Man blir singel 😊 Skal love deg. Det er så fantastisk å bo alene! Hadde aldri giddet en sånn gris. Anonymkode: 53b8a...7e1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er akkurat det jeg føler nå. Hver eneste lørdag reiser han ut ca. klokken 11, mens huset trenger rydding og helgevask. I dag ga jeg beskjed om det ikke er så veldig greit. Hver eneste gang han lager middag ser det BOMBET ut etterpå. Det finnes ikke appetittlig å forsyne seg med mat mellom en haug av oppskjerte grønnsaksrester, skåler osv. Det ligger flere snusbokser strødd på terrassen, enkelte snus også, røykstumper på grusen utenfor inngangdøren. Han bruker lett samme håndkle til å dusje med i to uker. Vi sover på hvert sitt soverom grunnet snorkingen hans. Han har skiftet sengetøy TO ganger på ett år. Vasker ikke hendene når han står opp om morgenen. Går rett på kjøkkenet. Hvis han har handlet setter han handleposen konsekvent på gulvet når han kommer inn, og der blir den stående. Tar ikke varene på plass før han trenger de. Jeg må hele tiden kommentere ting til han som dette, for det er jo helt sykt av en godt voksen mann. Å, jada det blir nok litt mye, men han fortsetter jo bare med de samme tingene... Mumler noe når jeg sier ting han, men sier liksom aldri noe konkret tilbake. I dag igjen har jeg poengtert ting, det er vel tre ting til nå, og det ender med at han roper "IKKE KJEFT SÅNN PÅ MEG". Så det er liksom det dette er, jeg kjefter. Jeg klarer ikke dette mer, men er dessverre låst til et nytt hus vi har kjøpt sammen. Jeg skjønner at han opplever mye kommentering fra meg, men han evner jo ikke å gjøre noe med det. Hva gjør man? Anonymkode: 00c74...ef1 Min søster var sammen med en slik en, tilslutt fikk hun kastet han ut. Det der er ikke til å leve med. Spør om han vil ha en stjerne for hver ting han gjør riktig, fremfor tilsnakk for å være så grisete. Anonymkode: 8d412...0dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og noen av oss har lyst på en kjæreste, ikke en liten unge å stelle med. Anonymkode: b4849...3a7 Så det er bedre å krangle da? Som sagt:det hadde ikke jeg gidda. Anonymkode: 6aebf...5e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du kan ta denne rotete gubben da! Anonymkode: 15d2f...396 Jeg har en perfekt mann jeg,så jeg har ikke bruk for flere. Anonymkode: 6aebf...5e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå