AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Her kommer noen dumme spørsmål, og siden jeg ikke fikk svar under "riktig emne", prøver jeg her. Kan snapchat plutselig dukke opp i loggen når man ikke har vært inne på nettsiden? App er ikke installert på IPad'en, så har vært logget inn via safari i såfall. Jeg trodde man fysisk måtte ha logget seg inn for å dukke opp i loggen. Da tenker jeg på loggen du finner ved å gå inn på innstillinger, videre klikke på safari og videre helt nederst på siden står det avansert, klikker på den og videre til nettstedsadresser osv... Første gang jeg oppdaget det stod det snapchat.com 0 byte, og den lå langt nede på lista over besøkte nettadresser, andre gangen var den ganske langt oppe på lista, og det stod snapchat.com 280 KB da. Er ikke det et "bevis" på at man har vært inne på nettsiden siden "sist"? Dukker vel ikke opp der av seg selv? Og litt rart når man i tillegg har "såkalt" slettet kontoen... Tror dere på at man plutselig står som aktiv på instagram, men ikke har vært det? Har ikke brukt instagramkontoen på over 1 år... Og at det har skjedd mange ganger over en 2 ukers periode? Kan sånt skje? Anonymkode: 1e3b5...cfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacadamiaNut Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Nei, sånt skjer ikke av seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Nei, men man kan jo bli «directed» ved et «uhell» fra en annen webside. Anonymkode: 4076a...cde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Hvorfor får ikke partneren din lov til å bruke SoMe? Anonymkode: 9b3cd...eea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor får ikke partneren din lov til å bruke SoMe? Anonymkode: 9b3cd...eea Her er nok problemstillingen at han har fortalt at han har slettet kontoene for at hun ikke skal se hva han driver med på SoMe. Anonymkode: 24647...9d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har snap og insta, men bruker det ikke. Det hender at det dukker opp en link til disse sidene og også tiktok, en eller annen idiotisk video, bare drit. Poenget er at kan sikkert finne disse sidene i min logg også, uten at jeg aktivt har oppsøkt det. Ferdig med det tekniske, hva styrer du med. Han må vel få ha snap og insta om han så ønsker? Han kan ikke leve under slik kontroll som du bedriver, og det kan ikke du heller. Du må jo bli gal Anonymkode: 25c45...b2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hvorfor får ikke partneren din lov til å bruke SoMe? Anonymkode: 9b3cd...eea Det får hen såklart lov til! Hvor står det at hen ikke får lov? Det er ikke det som er poenget her. Kun at partner selv ikke vil ha det på tross av oppfordring både fra meg og venner. Vil ikke "bli sporet" (snap). Hen har FB og LinkedIn. Anonymkode: 1e3b5...cfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg har snap og insta, men bruker det ikke. Det hender at det dukker opp en link til disse sidene og også tiktok, en eller annen idiotisk video, bare drit. Poenget er at kan sikkert finne disse sidene i min logg også, uten at jeg aktivt har oppsøkt det. Ferdig med det tekniske, hva styrer du med. Han må vel få ha snap og insta om han så ønsker? Han kan ikke leve under slik kontroll som du bedriver, og det kan ikke du heller. Du må jo bli gal Anonymkode: 25c45...b2e Skjønner nå at jeg burde "forklart" meg for å slippe sånne anklager. Hvor står det at hen ikke får lov til det? Får såklart lov til det, tvert i mot blitt oppfordret til å gjenoppta kontoene på snap og insta. Når hen ikke vil det for ikke vil være på de, så lurte jeg når det allikevel dukket opp i loggen på en felles IPad vi har, og plutselig aktivstatusen på insta var på. Selv bruker jeg disse appene kun på egen tlf, derfor så var det ikke meg som hadde lagt igjen "spor". Var derfor jeg lurte, særlig når hen sa at aldri bruker disse kontoene og har slettet den ene Anonymkode: 1e3b5...cfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå