Gå til innhold

Er min nye kjæreste tiltrukket av ny, kvinnelig kollega?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, dere. 

Dette er et tema jeg har snakket om med venninner, men ønsker flere synspunkter og/eller erfaringer. 
Det har seg slik at jeg nylig har blitt kjæreste med en mann (31). Vi ble sammen for tre-fire måneder siden, og har det veldig fint sammen. 

Jeg har de siste ukene lagt merke til noe rart. Han har fått ny, kvinnelig kollega på kontoret. Slående vakker, og en del yngre enn oss begge. Kjæresten min har et voldsomt behov for å fortelle om henne til meg. Hun er visst bortskjemt, forteller han - ansatt via faren sin, blir kjørt til og fra jobb, har fått pappa til å bestille foodora til lunsj og det ene og andre. 
Nesten hver dag etter jobb er hun et tema. Han snakker ikke om noen andre kvinnelige kollegaer.
Jeg har også oppdaget at han har lagt til henne som venn på facebook (nei, jeg snoket ikke, det dukket opp mens vi scrollet sammen på hans telefon). 

To venninner ber meg være obs på denne oppførselen, og mener at dette er signaler om at han innerst inne er tiltrukket av henne. 
Misforstå meg rett - jeg skjønner ikke hvorfor man skal baksnakke kollegaer på denne måten.
Men kan det faktisk være slik at han har fått øynene opp for denne flotte 23-åringen, bare tre-fire måneder inn i forholdet vårt, når alt mellom oss fortsatt skal være "nytt og spennende"?

Anonymkode: 7b199...cff

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rødt flagg at han virker obsessed. Mulig han ikke er klar over det selv ennå.

Men når han evt blir det, garanterer jeg deg at han ikke kommer til å snakke om henne mer..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Svar på spørsmålet ditt: Ja, opplagt.

Anonymkode: ec395...3a4

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Snakk med han… ærlig og direkte… blir litt r sjalu…

Anonymkode: e2236...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er slik jeg har mistenkt, ja... syns det var et rødt flagg at han fulgte så mange jenter på instagram, og når dette kommer på toppen.. 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er slik jeg har mistenkt, ja... syns det var et rødt flagg at han fulgte så mange jenter på instagram, og når dette kommer på toppen.. 

ts

Da har han vel bare en sånn personlighet. Da burde du spørre deg selv om dette er noe du synes det er verdt å leve med. For man kan aldri stole 100% på sånne menn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei, dere. 

Dette er et tema jeg har snakket om med venninner, men ønsker flere synspunkter og/eller erfaringer. 
Det har seg slik at jeg nylig har blitt kjæreste med en mann (31). Vi ble sammen for tre-fire måneder siden, og har det veldig fint sammen. 

Jeg har de siste ukene lagt merke til noe rart. Han har fått ny, kvinnelig kollega på kontoret. Slående vakker, og en del yngre enn oss begge. Kjæresten min har et voldsomt behov for å fortelle om henne til meg. Hun er visst bortskjemt, forteller han - ansatt via faren sin, blir kjørt til og fra jobb, har fått pappa til å bestille foodora til lunsj og det ene og andre. 
Nesten hver dag etter jobb er hun et tema. Han snakker ikke om noen andre kvinnelige kollegaer.
Jeg har også oppdaget at han har lagt til henne som venn på facebook (nei, jeg snoket ikke, det dukket opp mens vi scrollet sammen på hans telefon). 

To venninner ber meg være obs på denne oppførselen, og mener at dette er signaler om at han innerst inne er tiltrukket av henne. 
Misforstå meg rett - jeg skjønner ikke hvorfor man skal baksnakke kollegaer på denne måten.
Men kan det faktisk være slik at han har fått øynene opp for denne flotte 23-åringen, bare tre-fire måneder inn i forholdet vårt, når alt mellom oss fortsatt skal være "nytt og spennende"?

Menn flest er ikke så kompliserte. For meg høres det ut som han misliker henne sterkt og har behov for å ventilere, selv om jeg skjønner at det blir litt mye. Tror venninnene dine projiserer typisk kvinneoppførsel over på han.

Jeg ville heller sagt til han at det ikke er bra for han å irritere seg så mye og at han bare må ignorere henne.

Anonymkode: b34c2...526

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han vil nok ha sex med henne ja.

Anonymkode: f375c...431

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...