AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Kort og godt, det tittelen spør om! 😅 Anonymkode: 274ad...773 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Skriv norsk!! Ser så jævla idiotisk ut å blande engelske ord inn i norsk!! Anonymkode: 8fdd2...76b 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Hore Anonymkode: bc2ee...d72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Skriv norsk!! Ser så jævla idiotisk ut å blande engelske ord inn i norsk!! Anonymkode: 8fdd2...76b Chill litt a bro Anonymkode: 0df09...78b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Skriv norsk! Det ser så jævla idiotisk ut å blande inn engelske ord i norsk! Anonymkode: 8fdd2...76b Sånn. Nå er det du skriver korrekt 😊 Anonymkode: 3d35e...ae0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Skriv norsk!! Ser så jævla idiotisk ut å blande engelske ord inn i norsk!! Anonymkode: 8fdd2...76b Sorry, men dette rantet ditt om å mixe languages i en norsk sentence virker litt cringe. Chill litt, folk skriver hvordan de vil! Anyways, det ser ikke akkurat high IQ ut å rage over random words på et social media post. Kanskje bare take a deep breath og let it go? Men for å actually answer spørsmålet til TS: Det er noen ting du legit aldri kan recovre fra i et forhold, uansett hvor mye damage control du prøver. For eksempel: 'Jeg var utro.' Instant game over, trust is gone, relationship deleted. 'Jeg elsker noen andre.' Det er basically å si ‘du er bare placeholderen min’. 'Jeg angrer på at jeg ble sammen med deg.' Ouch, det der stikker hardere enn en unfollow. 'Du er ikke attraktiv for meg lenger.' Congrats, du har akkurat sørget for at partneren din aldri føler seg bra nok igjen. 'Jeg har aldri egentlig elsket deg.' Brutalt. Rett og slett. Så yeah, det er ting du ikke kan undo. Akkurat som denne take’n om engelsk i norsk – once it’s out there, folk kommer til å huske den forever. Anonymkode: 3d35e...ae0 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Fikk julestemning av denne tråden, satt på musikken fra The Julekalender Anonymkode: 95e93...c5b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Chill litt a bro Anonymkode: 0df09...78b 😂 Anonymkode: 44f13...853 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Anonymkode: 3d35e...ae0 Blir det flere episoder med A-laget? Anonymkode: 8395a...1e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå