AnonymBruker Skrevet 1. februar #1 Del Skrevet 1. februar Kort og godt, det tittelen spør om! 😅 Anonymkode: 274ad...773 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #2 Del Skrevet 1. februar Er mange grauthuer som plumper ut med de dummeste og mest sårende ting uten å tenke seg om og uten å skjønne konsekvensene av det. Utenom det som allerede er nevnt, er en personlig "favoritt" her fra KG en fyr som sa til dama at fitta hennes stinker (og var overrasket over at hun ikke ville ha sex etterpå) 😅 Anonymkode: cfa43...c1d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 1. februar #3 Del Skrevet 1. februar Tråden er ryddet for latterliggjøring, brukerangrep, avsporing og tilhørende svar. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #4 Del Skrevet 2. februar Man kan aldri kommer over å kalle hverandre hore eller lignende nedsettende ting. Anonymkode: bc2ee...d72 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #5 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Man kan aldri kommer over å kalle hverandre hore eller lignende nedsettende ting. Anonymkode: bc2ee...d72 Hore skulle jeg fint klart å komme over. Det vet jeg jo at jeg ikke er så det blir bare et latterlig kommentar som jeg ikke tar til meg i det hele tatt. Anonymkode: ae03e...f9e 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #6 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hore skulle jeg fint klart å komme over. Det vet jeg jo at jeg ikke er så det blir bare et latterlig kommentar som jeg ikke tar til meg i det hele tatt. Anonymkode: ae03e...f9e Jeg er enig i personen du siterer. Jeg hadde aldri funnet meg i stygg ordbruk mot meg, eller mine valg. Og har heller aldri opplevd det fra mannen. Det handler jo på ingen måte om hva du vet du er og ikke. Men at den som skal være din nærmeste i livet faller til det nivået - og da ville jeg mistet all respekt umiddelbart. Jeg hadde en liste av dealbreakere som er så lang at jeg ikke orker å starte en gang... Anonymkode: 8765d...f22 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:18 #7 Del Skrevet søndag kl 15:18 Tror aldri jeg hadde kunnet recovre etter å ha brukt uttrykket recovre. Anonymkode: fb6d9...21c 9 2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:16 #8 Del Skrevet søndag kl 16:16 All nedsettende språkbruk er takk og farvel fra min side. Anonymkode: 08061...c09 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:24 #9 Del Skrevet søndag kl 16:24 Han kalte meg motbydelig. Føler det var begynnelsen på slutten egentlig, det var noe som ble ødelagt for meg, selv om han beklaget like etterpå når jeg tok han på det. Det fikk meg bare til å tenke. Jeg kunne aldri sagt noe sånt til han. Vi er fortsatt sammen, men noe er som sagt ødelagt for meg. Anonymkode: d7cdd...7b2 1 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:24 #10 Del Skrevet søndag kl 16:24 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hore skulle jeg fint klart å komme over. Det vet jeg jo at jeg ikke er så det blir bare et latterlig kommentar som jeg ikke tar til meg i det hele tatt. Anonymkode: ae03e...f9e Selvfølgelig er det latterlig. Så latterlig at jeg ikke føler behov for å omgås noen som føler for å kalle meg det, langt mindre ligge med dem og kalle dem min elskede. Anonymkode: bc2ee...d72 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:50 #11 Del Skrevet søndag kl 20:50 "Jeg vil skilles." Anonymkode: 5bfc5...054 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:05 #12 Del Skrevet søndag kl 21:05 Her er vi begge nordlendinger så vi tåler en god del, men om han hadde sagt at han ikke likte noe med meg som jeg ikke kan/vil forandre (feks en interesse eller en fysisk attributt) så hadde det vært hardt. Hadde han feks sagt jeg var stygg eller at magen min var ekkel/avtennende (selv om den ikke akkurat er vakker etter 3 barn) så hadde jeg aldri tilgitt det. Anonymkode: 6710b...74e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:14 #13 Del Skrevet søndag kl 21:14 Hvis han hadde sagt til meg at han var usikker på om det skulle bli oss. Han har aldri sagt noe sånt, men i går sa han noe om at han bekymret seg for om jeg skulle alltid være en veldig engstelig mamma osv. Jeg sliter med angst og kan ikke ha en partner som ikke tolererer at jeg grubler og tenker mye, han må i det minste støtte meg i at jeg prøver å finne strategier for å håndtere det. Han mener jeg misforsto det han sa i går og at det ikke var slik han mente det, men det gjorde meg usikker. Jeg må ha 100% trygghet og stabilitet, og jeg selv gir det tilbake. Anonymkode: 59998...e0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:42 #14 Del Skrevet søndag kl 21:42 Jeg fikk sagt til kona mi en gang at jeg mistet lysten , fant det avtennende at hun tok så ofte iniativ til sex, og likte å "kjempe " litt for det. Jeg da det i en periode hvor jeg hadde mange tanker i hodet. Har prøvd å forklare meg mange ganger, men kan vel telle på en hånd hvor mange ganger hun har tatt iniativ etter det. Vi har også sjeldnere sex etter den gangen. Anonymkode: 5f10b...4c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:50 #15 Del Skrevet søndag kl 21:50 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg fikk sagt til kona mi en gang at jeg mistet lysten , fant det avtennende at hun tok så ofte iniativ til sex, og likte å "kjempe " litt for det. Jeg da det i en periode hvor jeg hadde mange tanker i hodet. Har prøvd å forklare meg mange ganger, men kan vel telle på en hånd hvor mange ganger hun har tatt iniativ etter det. Vi har også sjeldnere sex etter den gangen. Anonymkode: 5f10b...4c9 Gratulerer, du fikk det du spurte etter. Anonymkode: bc2ee...d72 7 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:54 #16 Del Skrevet søndag kl 21:54 Nedsettende ord og stygge utsagn for å såre er starten på slutten. Da er noe allerede ødelagt. Anonymkode: dcb41...168 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:56 #17 Del Skrevet søndag kl 21:56 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg fikk sagt til kona mi en gang at jeg mistet lysten , fant det avtennende at hun tok så ofte iniativ til sex, og likte å "kjempe " litt for det. Jeg da det i en periode hvor jeg hadde mange tanker i hodet. Har prøvd å forklare meg mange ganger, men kan vel telle på en hånd hvor mange ganger hun har tatt iniativ etter det. Vi har også sjeldnere sex etter den gangen. Anonymkode: 5f10b...4c9 Jeg tror deg, nå er ikke jeg kona di så trenger ikke føle på tvilen om hva du egentlig føler, men det er liv å ha perioder man trenger mer plass. Prøv å snakk mer med henne. Anonymkode: 7b0c2...4d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:01 #18 Del Skrevet søndag kl 22:01 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg fikk sagt til kona mi en gang at jeg mistet lysten , fant det avtennende at hun tok så ofte iniativ til sex, og likte å "kjempe " litt for det. Jeg da det i en periode hvor jeg hadde mange tanker i hodet. Har prøvd å forklare meg mange ganger, men kan vel telle på en hånd hvor mange ganger hun har tatt iniativ etter det. Vi har også sjeldnere sex etter den gangen. Anonymkode: 5f10b...4c9 Forstår henne godt. Tror kanskje jeg hadde vurdert å avslutte relasjonen om min mann ordla seg sånn. Anonymkode: dcb41...168 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:05 #19 Del Skrevet søndag kl 22:05 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Forstår henne godt. Tror kanskje jeg hadde vurdert å avslutte relasjonen om min mann ordla seg sånn. Anonymkode: dcb41...168 Om du fikk vite i etterkant at han ikke hadde det noe bra og ikke følte for sex, men ikke hadde ord for det enda? Jeg føler vi bør bry oss om hverandre i et forhold og noen ganger legge egoet til side. Anonymkode: 7b0c2...4d4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:08 #20 Del Skrevet søndag kl 22:08 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror deg, nå er ikke jeg kona di så trenger ikke føle på tvilen om hva du egentlig føler, men det er liv å ha perioder man trenger mer plass. Prøv å snakk mer med henne. Anonymkode: 7b0c2...4d4 Er forskjell på å si at man trenger litt mer plass til å tenke, og at ei glad, kåt og villig kone er skikkelig turn off. Jeg hadde nok flytta rett ut om jeg var i hans kones sted. Sånt tull bruker jeg ikke tid på. Har man ikke mer kontroll på ordene som ramler ut av munnen, kan det være det samme med "kjærlighets"forholdet. Og min mann hadde klikket selv, om jeg sa at hans seksualitet at den var plagsom og turn off. Han hadde gått inn i et skall og aldri kommet ut igjen. Anonymkode: bc2ee...d72 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå