AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden HJelper det deg å be? Og har opplevd å få svar eller det du ber om innfridd? Anonymkode: eee76...dc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Nei, har ikke hjulpet meg. Anonymkode: 4cda0...303 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Det kan hjelpe på den måten at det gir ro, trygghet og styrke, noe større å hvile i. Bønnesvar kan være så mangt; bønn er ikke en ønskeliste hvor punktene hakes av når de er oppfylt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden (1) Jeg ba om hjelp til å slutte å være redd for å gå ut døren. (Jeg hadde ekstremt redsel for å gå ut og hadde vært inne i mange år). Jeg gikk ut den døren den dagen og har ikke vært redd for det siden. (2) Jeg er ikke kristen og den eneste gangen jeg kommer på å ha bedt om noe før var når jeg ba om at en engel/snill person kunne passe på en en person jeg var veldig bekymret for (han var blitt syk og var ikke seg selv) Da traff han noen dager senere en dame som tok så godt vare på han at det var en stor lettelse. Historie nr 1 ba jeg til Gud og overrasket meg selv, er ikke kristen. Historie nr 2 ba jeg noen familiemedlemmer som er døde om hjelp. Virker visst det også. Om historie 2 var tilfeldighet så var ikke historie 1 det. Det går ikke an og forstår ikke hvordan det er mulig så syk som jeg var. Anonymkode: a6307...737 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Ja, har på merkverdig vis fått det akkurat som jeg har ønsket og blant annet kommet inn på studie der jeg stod på venteliste og det ble sagt at det absolutt ikke var mulig at de kom til å ta inn fra venteliste. Opplever at det har vært meningen at jeg skulle ta de studiene jeg tok og havne der jeg er i dag som følge av det, der jeg i jobben min har stor betydning i andres liv. Personlig tror jeg at hvis man har ønsker som ikke er egoistiske, så kan man få det man ber om. Anonymkode: ffc48...60d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ja, har på merkverdig vis fått det akkurat som jeg har ønsket og blant annet kommet inn på studie der jeg stod på venteliste og det ble sagt at det absolutt ikke var mulig at de kom til å ta inn fra venteliste. Opplever at det har vært meningen at jeg skulle ta de studiene jeg tok og havne der jeg er i dag som følge av det, der jeg i jobben min har stor betydning i andres liv. Personlig tror jeg at hvis man har ønsker som ikke er egoistiske, så kan man få det man ber om. Anonymkode: ffc48...60d Jeg tror på alt det du sier der. Bortsett fra at jeg tror at egoistiske mennesker får det de ønsker seg også. Det er derfor sånne som Putin og Trump kan bli president. Anonymkode: a6307...737 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg tror på alt det du sier der. Bortsett fra at jeg tror at egoistiske mennesker får det de ønsker seg også. Det er derfor sånne som Putin og Trump kan bli president. Anonymkode: a6307...737 Tror kanskje at hovedårsaken til at Trump og Putin fikk til handler om å ikke gi seg og handlekraft. Noen strekker seg etter hva de vil ha og får det fordi de andre forventer at de kan be seg til samme tingene og blir sure på Gud fordi Han ikke gjorde dem til president... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Aldri. Jeg har bedt til jeg ble blå og utmattet. Mange ganger. Ikke en dritt har skjedd. Ikke engang en trøstende følelse. Min konklusjon er todelt. Enten er Gud en jævla kald person uten makt. Eller.. så er han oppdiktet. Jeg heller mot det siste. Anonymkode: f2165...c88 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå