AnonymBruker Skrevet 1. februar #1 Del Skrevet 1. februar HJelper det deg å be? Og har opplevd å få svar eller det du ber om innfridd? Anonymkode: eee76...dc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #2 Del Skrevet 1. februar Nei, har ikke hjulpet meg. Anonymkode: 4cda0...303 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. februar #3 Del Skrevet 1. februar Det kan hjelpe på den måten at det gir ro, trygghet og styrke, noe større å hvile i. Bønnesvar kan være så mangt; bønn er ikke en ønskeliste hvor punktene hakes av når de er oppfylt. 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #4 Del Skrevet 1. februar (1) Jeg ba om hjelp til å slutte å være redd for å gå ut døren. (Jeg hadde ekstremt redsel for å gå ut og hadde vært inne i mange år). Jeg gikk ut den døren den dagen og har ikke vært redd for det siden. (2) Jeg er ikke kristen og den eneste gangen jeg kommer på å ha bedt om noe før var når jeg ba om at en engel/snill person kunne passe på en en person jeg var veldig bekymret for (han var blitt syk og var ikke seg selv) Da traff han noen dager senere en dame som tok så godt vare på han at det var en stor lettelse. Historie nr 1 ba jeg til Gud og overrasket meg selv, er ikke kristen. Historie nr 2 ba jeg noen familiemedlemmer som er døde om hjelp. Virker visst det også. Om historie 2 var tilfeldighet så var ikke historie 1 det. Det går ikke an og forstår ikke hvordan det er mulig så syk som jeg var. Anonymkode: a6307...737 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #5 Del Skrevet 1. februar Ja, har på merkverdig vis fått det akkurat som jeg har ønsket og blant annet kommet inn på studie der jeg stod på venteliste og det ble sagt at det absolutt ikke var mulig at de kom til å ta inn fra venteliste. Opplever at det har vært meningen at jeg skulle ta de studiene jeg tok og havne der jeg er i dag som følge av det, der jeg i jobben min har stor betydning i andres liv. Personlig tror jeg at hvis man har ønsker som ikke er egoistiske, så kan man få det man ber om. Anonymkode: ffc48...60d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #6 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ja, har på merkverdig vis fått det akkurat som jeg har ønsket og blant annet kommet inn på studie der jeg stod på venteliste og det ble sagt at det absolutt ikke var mulig at de kom til å ta inn fra venteliste. Opplever at det har vært meningen at jeg skulle ta de studiene jeg tok og havne der jeg er i dag som følge av det, der jeg i jobben min har stor betydning i andres liv. Personlig tror jeg at hvis man har ønsker som ikke er egoistiske, så kan man få det man ber om. Anonymkode: ffc48...60d Jeg tror på alt det du sier der. Bortsett fra at jeg tror at egoistiske mennesker får det de ønsker seg også. Det er derfor sånne som Putin og Trump kan bli president. Anonymkode: a6307...737 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 1. februar #7 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg tror på alt det du sier der. Bortsett fra at jeg tror at egoistiske mennesker får det de ønsker seg også. Det er derfor sånne som Putin og Trump kan bli president. Anonymkode: a6307...737 Tror kanskje at hovedårsaken til at Trump og Putin fikk til handler om å ikke gi seg og handlekraft. Noen strekker seg etter hva de vil ha og får det fordi de andre forventer at de kan be seg til samme tingene og blir sure på Gud fordi Han ikke gjorde dem til president... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #8 Del Skrevet 1. februar Aldri. Jeg har bedt til jeg ble blå og utmattet. Mange ganger. Ikke en dritt har skjedd. Ikke engang en trøstende følelse. Min konklusjon er todelt. Enten er Gud en jævla kald person uten makt. Eller.. så er han oppdiktet. Jeg heller mot det siste. Anonymkode: f2165...c88 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #9 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Aldri. Jeg har bedt til jeg ble blå og utmattet. Mange ganger. Ikke en dritt har skjedd. Ikke engang en trøstende følelse. Min konklusjon er todelt. Enten er Gud en jævla kald person uten makt. Eller.. så er han oppdiktet. Jeg heller mot det siste. Anonymkode: f2165...c88 Det er nok litt sånn at universet leverer tilbake det man sender ut tror jeg. Dessverre vil jeg si, for det er så vanskelig å bryte ut av det. Men jeg ser det så tydelig i mitt liv at hvis jeg har et negativt fokus/mye bekymringstanker så skjer det negative ting og motsatt. Tror jeg på at dører åpner seg for meg enkelt; så skjer det også. Anonymkode: ffc48...60d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet søndag kl 14:35 #10 Del Skrevet søndag kl 14:35 Jeg ber. Oftest kjenner jeg bare at det er godt å legge fra meg alt jeg tenker på. Og mennesker jeg bryr meg om. Noen ganger har jeg opplevd svar, noe har løst seg til det beste. En person er blitt frisk. Jeg har fått hjelp til å gå inn i en vanskelig situasjon eller samtale. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trygdefrue Skrevet søndag kl 14:41 #11 Del Skrevet søndag kl 14:41 Familiemedlem nektet mer behandling (kreft) på fredag fordi det var så styr å komme seg på sykehus, jeg ba (til the man upstairs) om at hun måtte ta seg sammen ☺️ på kvelden trynet hun på kjøkkenet og MÅTTE kjøres til sykehus i ambulanse, så da løste det seg….. fruen dumpet meg samme dag, jeg ber fortsatt om at hun skal slutte å tulle, vet ikke om det hjelper noe! 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet søndag kl 14:43 #12 Del Skrevet søndag kl 14:43 Jeg har opplevd at det å ‘legge fra seg sorger og tanker’ hos en slags høyere og usynlig makt hjelper. Og bønn hjelper meg å gjøre det. Har også ryddet opp i traumer på den måten, tilgitt og gitt opp skam jeg har båret på. Grunnen til litt dysfunksjonelt liv handlet om dårlig tilknyting i barndom mht foreldre. Bønn hjelper. Sjekk ut datteren til Charlie Sheen, lola_sheen på insta som har fått ‘nytt liv’ etter å ha blitt bedt for. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:44 #13 Del Skrevet søndag kl 14:44 Trygdefrue skrev (2 minutter siden): Familiemedlem nektet mer behandling (kreft) på fredag fordi det var så styr å komme seg på sykehus, jeg ba (til the man upstairs) om at hun måtte ta seg sammen ☺️ på kvelden trynet hun på kjøkkenet og MÅTTE kjøres til sykehus i ambulanse, så da løste det seg….. fruen dumpet meg samme dag, jeg ber fortsatt om at hun skal slutte å tulle, vet ikke om det hjelper noe! ❤️ Anonymkode: eee76...dc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet søndag kl 14:51 #14 Del Skrevet søndag kl 14:51 Jeg synger denne så og si hver dag. Det er det som er min bønn. At Gud må ta vare på alle de menneskene jeg bryr meg om, og er så inderlig glad i 💕 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet søndag kl 15:33 #15 Del Skrevet søndag kl 15:33 Irak skrev (41 minutter siden): Jeg synger denne så og si hver dag. Det er det som er min bønn. At Gud må ta vare på alle de menneskene jeg bryr meg om, og er så inderlig glad i 💕 Den er så fin💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:14 #16 Del Skrevet søndag kl 16:14 Jeg fikk med meg at Kourtney Kardashian ville ha barn i en alder av 43-44. Hun prøvde å hente ut egg og gjøre alt det legene ville hun skulle gjøre. Etter lang tid var hun lei og sa at nå har jeg bestemt meg for å slutte med alt legene vil. Nå ber jeg bare til Gud og så er det opp til han. Hun ble så gravid og fikk et barn i alder av 44 år. Jeg er ikke kristen men har begynt å bite meg meg merke i sånt. Spennende at hun fikk det til. ♥️🙏 Anonymkode: a6307...737 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:30 #17 Del Skrevet søndag kl 16:30 Jeg trengte at katten jeg bodde med under corona lå nede ved beina mine når jeg ble syk. Hun likte KUN å ligge snute mot snute. Jeg ba om hjelp og katten la seg ned der av seg selv og lå kun ved beina i ca fem uker kanskje, så kom hun opp igjen. Anonymkode: a6307...737 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:30 #18 Del Skrevet søndag kl 16:30 Jeg trengte at katten jeg bodde med under corona lå nede ved beina mine når jeg ble syk. Hun likte KUN å ligge snute mot snute. Jeg ba om hjelp og katten la seg ned der av seg selv og lå kun ved beina i ca fem uker kanskje, så kom hun opp igjen. Anonymkode: a6307...737 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:17 #19 Del Skrevet søndag kl 19:17 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det er nok litt sånn at universet leverer tilbake det man sender ut tror jeg. Dessverre vil jeg si, for det er så vanskelig å bryte ut av det. Men jeg ser det så tydelig i mitt liv at hvis jeg har et negativt fokus/mye bekymringstanker så skjer det negative ting og motsatt. Tror jeg på at dører åpner seg for meg enkelt; så skjer det også. Anonymkode: ffc48...60d Høres smart ut. Men du aner ikke hva jeg har stått i over flere år. Jeg har ofret livet mitt for andre, satt meg selv til side for andre og stått opp med et smil for at andre skal ha det bra. Det burde gi noe avkastning hos den høye herre over tid. Men nei. Anonymkode: f2165...c88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet søndag kl 19:28 #20 Del Skrevet søndag kl 19:28 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Høres smart ut. Men du aner ikke hva jeg har stått i over flere år. Jeg har ofret livet mitt for andre, satt meg selv til side for andre og stått opp med et smil for at andre skal ha det bra. Det burde gi noe avkastning hos den høye herre over tid. Men nei. Anonymkode: f2165...c88 Jeg opplever nok ikke bønn som et sted for å få innfridd alt man ønsker, og i alle fall ikke med en gang. Men et sted å legge fra seg det man bærer på, og mennesker jeg tenker på, som jeg bryr meg om og er glad I. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå