AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:43 #21 Del Skrevet torsdag kl 14:43 Min mann var sammen med sin eks i ti år, og han gjør også det. Vet at dette ikke er ting han ser på da det ligger helt bakerst i boden. Anonymkode: fcac4...d43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:50 #22 Del Skrevet torsdag kl 14:50 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tenker motsatt. Når man er voksen og trygg på seg selv, så har man ikke behov for å ta alle deler av livet med seg videre. Dessuten så er det greit å starte nye forhold med blanke ark. Virker også som ganske mange har liten omgangskrets, siden mange ved siden av minner, også har behov for kontakt med eksene. Men da tar man vel vare på bilder og andre minner for barnas del, og ikke seg selv? Som i å pakke noen ekser med innhold for de, og på esken står det skrevet navnet til ungene. Anonymkode: 73715...085 Dette har absolutt null å gjøre med trygghet i seg selv. Sannsynligvis handler det mer om mennesketype. Er man litt nostalgisk anlagt, så har man lettere for å ta vare på minner fra tidligere epoker i livet. De som uten problemer gjerne rydder og kaster ting og er lite sentimentale rundt gjenstander og minner som knytter seg til disse, er nok mindre troendes til å ta vare på gamle minner. Anonymkode: 0165c...196 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:54 #23 Del Skrevet torsdag kl 14:54 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette har absolutt null å gjøre med trygghet i seg selv. Sannsynligvis handler det mer om mennesketype. Er man litt nostalgisk anlagt, så har man lettere for å ta vare på minner fra tidligere epoker i livet. De som uten problemer gjerne rydder og kaster ting og er lite sentimentale rundt gjenstander og minner som knytter seg til disse, er nok mindre troendes til å ta vare på gamle minner. Anonymkode: 0165c...196 Ja! Nostalgi er fint. Men også kos i nåtid og fremtid såklart. Er kjempe sentimental, har også medfølelse for en del gjenstander. Anonymkode: 6e741...efa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet torsdag kl 15:01 #24 Del Skrevet torsdag kl 15:01 (endret) AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Dette har absolutt null å gjøre med trygghet i seg selv. Sannsynligvis handler det mer om mennesketype. Er man litt nostalgisk anlagt, så har man lettere for å ta vare på minner fra tidligere epoker i livet. De som uten problemer gjerne rydder og kaster ting og er lite sentimentale rundt gjenstander og minner som knytter seg til disse, er nok mindre troendes til å ta vare på gamle minner. Anonymkode: 0165c...196 Jeg er veldig nostalgisk og liker å ta vare på både minner og ting fra tidligere liv. Men, det betyr ikke at jeg tar vare på minner fra tidligere partnere. Det har jeg ikke behov for, for de er ikke viktige for meg lenger. Ergo har ikke minnene spesielt stor betydning for meg heller. Når det gjelder ferieturer har jeg tatt vare på bilder fra selve turene, men slettet bilder av ekser. Har ikke behov for å bli påminnet dem overhodet. Vedrørende møbler: både min mann og jeg valgte rett og slett å gi vekk det gamle og kjøpe nytt/brukt sammen. Så får man en ny start sammen, og man slipper å bli minnet på gamle tider man ikke ønsker å bli påminnet. Endret torsdag kl 15:06 av SPOCA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet torsdag kl 15:02 #25 Del Skrevet torsdag kl 15:02 Kommer an på hvor lenge de var sammen og hva slags forhold og for ikke å snakke om hva slags bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:23 #26 Del Skrevet torsdag kl 15:23 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Men så har ikke vi alle utsatt kommoder heller. Å vi har sannsynligvis egene sex minner, hvor vi kanskje heller ikke priser dem i skyene eller tenker det skal bety noe for vår neste. Vi har også et ansvar om vi bærer en gjenstand som hindrer oss i å leve i nuet, og stadig lever i et minne med egen istede, at det er lov å være singel om det å gå videre ikke er fysisk mulig. Anonymkode: 6e741...efa Jeg tror poenget mitt gikk rett over hodet ditt.. Anonymkode: f7976...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:26 #27 Del Skrevet torsdag kl 15:26 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tror poenget mitt gikk rett over hodet ditt.. Anonymkode: f7976...e05 Kan være, jeg trodde poenget var at vi burde ta noens minner om exn serriøst, for han kan ha hatt sex og fortsatt være veldig tennt over det. Om poenget ikke var det, hva var det? Anonymkode: 6e741...efa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå