AnonymBruker Skrevet 1. februar #1 Del Skrevet 1. februar Datteren har fått denne rettetangen og den følger med en oppbevaringspose. Det står ingenting i bruksanvisningen om denne. Kan jeg legge rettetangen i den når den er varm, eller er den kun til å oppbevare tangen i når den er kjølt ned? hvis den bare er til bruk når tangen er kald, hvor legger man den best uten å skape svimerker? Den brukes bare på soverommet, det er ikke stikkontakt tilgjengelig på badet. Anonymkode: e2411...eef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #2 Del Skrevet 1. februar Hun (eller du?) skal selvsagt ikke legge den i posen når den er varm. Dere får enten finne en måte å la den henge på slik at den ikke hviler på noe, eller så får hun legge den på badet eller i vasken på kjøkkenet eller tilsvarende når den er brukt. Anonymkode: 069b5...f48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #3 Del Skrevet 1. februar Det står at det følger med en oppbevaringspose med varmebestandig fór. Jeg ville ikke pakket den ned mens den fortsatt var varm, men den bør kunne legges oppå posen mens den fortsatt er varm og mens den kjøler seg ned. Anonymkode: ab371...b13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #4 Del Skrevet 1. februar Mtp brannfare ville jeg aldri lagt en varm tang på noe sånt, uansett hva produsent hevder om varmebestandighet. Du kan f.eks kjøpe en plate i f.eks skifer eller glass. Anonymkode: 78757...4c8 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #5 Del Skrevet 2. februar Jeg pleier å ha et håndkle å sette på varm rettetang. Det har jeg gjort i alle år, et håndkle som jeg har i skuffen som er brettet å legger på varm rettetang, så kjøler den seg der. Anonymkode: 14959...a9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #6 Del Skrevet 2. februar Aldri i livet hadde jeg lagt rettetangen varm i noe... jeg legger den på gulvet for å la den kjøle seg ned mens jeg gjør meg klar, der ser jeg den og når den er kjølig legger jeg den vekk. Anonymkode: 10f3b...f39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #7 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg pleier å ha et håndkle å sette på varm rettetang. Det har jeg gjort i alle år, et håndkle som jeg har i skuffen som er brettet å legger på varm rettetang, så kjøler den seg der. Anonymkode: 14959...a9e Dette er veldig brannfarlig og dumt. Legg den på kanten av vasken eller på en tallerken eller noe som tåler varme! Gryteunderlag etc. Hvor vanskelig kan det være… Anonymkode: e30cd...635 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #8 Del Skrevet 2. februar Jeg bruker bare reiseetuiet. Og man kan også bruke posen når den er varm, på reise og slikt. (Dyson Corrale - kan ikke si det samme gjelder denne). Eller legger den bare på en sammenbrettet klut, så varm blir den ikke. Vær også sikker på at den skrur seg av temmelig raskt om den ikke er i bruk. Skikkelige modeller skal gjøre dette. Om ikke kan en timer være en god investering. Anonymkode: 4f125...b81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #9 Del Skrevet 2. februar Om jeg bruker rettetang utenfor badet har jeg et gryteunderlag i stein som jeg legger tanga på imens og etter jeg bruker den. Anonymkode: a0d2d...0e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #10 Del Skrevet 2. februar Jeg henger den på en krok. Anonymkode: d02f4...bc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #11 Del Skrevet 2. februar Det finnes silikonmatter til formålet, mener jeg har sett det på Normal. Ellers fungerer jo hvilket som helst ikke-brennbart materiale til å legge den på. Ville ikke tatt sjansen på å legge rett i posen. Selv om den den skal være varmebestandig, virker det som en unødvendig risiko å ta. Anonymkode: 0435c...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:39 #12 Del Skrevet tirsdag kl 15:39 AnonymBruker skrev (På 2.2.2025 den 9.22): Dette er veldig brannfarlig og dumt. Legg den på kanten av vasken eller på en tallerken eller noe som tåler varme! Gryteunderlag etc. Hvor vanskelig kan det være… Anonymkode: e30cd...635 Sikkert kult å sitte på din høye hest 🤦♀️Det er mulig å komme med råd uten å være sarkastisk. Har gjort dette i 25 år, så.. Anonymkode: 14959...a9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå