AnonymBruker Skrevet 1. februar #1 Del Skrevet 1. februar Jeg har barn i alderen 3 -12 og må omgås mye folk hver dag. På skolen, barnehage, jobb, fritidsaktiviteter osv. I det siste har jeg begynt å tenke over om dette er noe andre også opplever. Jeg føler ofte at jeg møter mennesker som jeg ikke klikker med eller finner helt tonen med. Dette gjelder dessverre også et par av foreldrene til barnas venner. Merker at de også ikke har helt sansen for meg. Samtidig er det alltids noen jeg klikker med og som jeg kan snakke greit med. Men lurer på om andre har det slik også. I det siste har jeg merket at det er påfallende mange jeg rett og slett ikke har noe lyst til å bli kjent med. Jeg er introvert og ikke så veldig sosial. Kan det være derfor? Er det slik at de fleste opplever å ikke like noen og ikke bli likt tilbake? Sender jeg ut dårlige vibber? Anonymkode: 15c76...0be 1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #2 Del Skrevet 1. februar Vi kan ikke vite om du sender ut dårlige vibber, men ja, man kan merke veldig godt om noen ikke liker en. Noen med falske påklistrede smil, noen mer åpnet fiendtlige. Jeg har heldigvis ikke barn, for har inntrykk av at slikt er spesielt vanlig hos en del småbarnsforeldre. Alt skal være på deres måte, og gjør man ting annerledes er man en dårlig forelder. Men husk at foreldre er en ikkehomogen gruppe som bare er kastet sammen fordi de tilfeldigvis har barn på samme alder. Litt som med kolleger også, man tilbringer hele dagen med folk man kanskje ikke har noe annet felles med. Anonymkode: 0e08a...a5c 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #3 Del Skrevet 1. februar Man kan ikke like/ klikke med alle mennesker, og alle mennesker liker/ klikker ikke med deg, sånn er det bare, fra barnsben til voksen. Har ingenting med deg personlig å gjøre, men med mennesker som helhet. Stå i deg selv, og finn din greie, dette går fint ❤️ Anonymkode: e4580...a9b 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #4 Del Skrevet 1. februar Ja jeg merker veldig godt om noen ikke liker meg. Da gidder jeg ikke å prøve engang.. enkelte har man bare ikke noe kjemi med, og det er greit! Anonymkode: 66f72...7c9 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 1. februar #5 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har barn i alderen 3 -12 og må omgås mye folk hver dag. På skolen, barnehage, jobb, fritidsaktiviteter osv. I det siste har jeg begynt å tenke over om dette er noe andre også opplever. Jeg føler ofte at jeg møter mennesker som jeg ikke klikker med eller finner helt tonen med. Dette gjelder dessverre også et par av foreldrene til barnas venner. Merker at de også ikke har helt sansen for meg. Samtidig er det alltids noen jeg klikker med og som jeg kan snakke greit med. Men lurer på om andre har det slik også. I det siste har jeg merket at det er påfallende mange jeg rett og slett ikke har noe lyst til å bli kjent med. Jeg er introvert og ikke så veldig sosial. Kan det være derfor? Er det slik at de fleste opplever å ikke like noen og ikke bli likt tilbake? Sender jeg ut dårlige vibber? Anonymkode: 15c76...0be Så klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #6 Del Skrevet 2. februar Med mindre du aktivt går inn for å vise det eller du er elendig på å skjule det vil jeg ikke si det er vanlig å merke at noen ikke liker en. Folk flest har nok vett til å holde de tankene under overflaten frem til de får utløp i form av lufting til folk en faktisk liker. Anonymkode: 4b32b...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #7 Del Skrevet 2. februar Det er innmari sjelden jeg vurderer noen som potensiell ny venn, og også sjelden noen signaliserer at de søker på jobben (hva jeg oppfatter). Og kjemien er som regel grei nok til småprat og høflighetsfraser. Anonymkode: 5f892...53b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 2. februar #8 Del Skrevet 2. februar (endret) Det er lett å merke ja, men har ikke opplevd det så ofte. Endret 2. februar av Fjugur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 2. februar #9 Del Skrevet 2. februar Ja, merker det veldig fort. Prøver aldri å få folk til å like meg, og man kan faktisk ikke like alle, men man kan likevel være høflig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå