Anonym512 Skrevet 1. februar #1 Del Skrevet 1. februar Er det flere her som kommer til å se på Kjartan Rydder Opp Hjemme? Når eg først hørte navnet så trodde eg att det var nesten som Hellstrøm Rydder Opp - Hjemme. Men når eg fant ut att det kun skulle være kjendiser med da mista eg hele troa på det programmet. Kommer dere til å se på programmet? Eg kommer nok til å se episode 1 bare så er det nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 1. februar #2 Del Skrevet 1. februar Hvem hva hvor? Nå har jeg gått glipp av noe 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym512 Skrevet 1. februar Forfatter #3 Del Skrevet 1. februar (endret) refill skrev (9 minutter siden): Hvem hva hvor? Nå har jeg gått glipp av noe 😁 Viaplay. Premiere Tirsdag 4. Februar. Blir nok noe av det samme som Hellstrøm Rydder opp hjemme. Men nå er det med Kjendiser (dessverre) Endret 1. februar av Anonym512 Glemte å skrive en ting 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 1. februar #4 Del Skrevet 1. februar Kjartan Lauritzen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chupacabra Skrevet 1. februar #5 Del Skrevet 1. februar refill skrev (7 timer siden): Hvem hva hvor? Nå har jeg gått glipp av noe 😁 Tough cookie skrev (3 minutter siden): Kjartan Lauritzen? https://www.google.no/search?q=Kjartan+Rydder+opp+Hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 1. februar #6 Del Skrevet 1. februar Jeg så på lista over hvem som skal være med og kan definitivt konkludere med at jeg står over. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym512 Skrevet 2. februar Forfatter #7 Del Skrevet 2. februar Kålrota skrev (11 timer siden): Jeg så på lista over hvem som skal være med og kan definitivt konkludere med at jeg står over. å? Er det så dårlig altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym512 Skrevet 2. februar Forfatter #8 Del Skrevet 2. februar Har sett hvem som er med nå... Kast hele programmet og få tilbake Hellstrøm Rydder opp - Hjemme. Der var det ihvertfall vanlige folk. Dem kjendisene tjener nok uansett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 2. februar #9 Del Skrevet 2. februar Urk… enda et program med å rydde opp i heimen, i økonomien, i kjøleskapet… etc Står nok over ja 😅🥱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet søndag kl 10:47 #10 Del Skrevet søndag kl 10:47 Anonym512 skrev (2 timer siden): å? Er det så dårlig altså? Ja, står liste over hvem som er med i den artikkelen det er linket til lenger opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym512 Skrevet søndag kl 11:04 Forfatter #11 Del Skrevet søndag kl 11:04 (endret) Ja. har sett hvem som er med Endret søndag kl 11:05 av Anonym512 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet søndag kl 11:43 #12 Del Skrevet søndag kl 11:43 Nei takk, drittlei kjendiser nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym512 Skrevet søndag kl 18:44 Forfatter #13 Del Skrevet søndag kl 18:44 Sen ve ben skrev (7 timer siden): Nei takk, drittlei kjendiser nå. Det er det flere som er! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet torsdag kl 22:24 #14 Del Skrevet torsdag kl 22:24 Ja, men kun episode 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet i går, 05:05 #15 Del Skrevet i går, 05:05 Vet ikke hvorfor men jeg klarer bare ikke han Kjartan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå