AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Samboer sa i går kveld at han skulle tidlig opp og gå en lang skitur i dag, han dro halv 8 mens jeg enda lå i sengen. Jeg skulle på en intensiv treningsøkt og dro en time senere. Men kjente litt på at han ikke sa ha det idag tidlig eller har gitt noe lyd fra seg enda. Det er en lang tur han er på da. Er jeg for hårsår her? Han pleier ofte å dra tidlig på jobb, type 6 og sier ikke ha det da heller. Anonymkode: badc2...f04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Han vil vel ikke vekke deg? Si at han kan komme og si hade. Selv hadde jeg blitt gretten hvis mannen min vekket meg for å si farvel. Anonymkode: 5cc62...674 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Han ga jo beskjed kvelden før, så ser ikke problemet. Trodde han bare hadde dratt helt ut av det blå uten å si fra på forhånd, det hadde vært en annen sak Anonymkode: 8e27d...20d 30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Han sa jo ifra igår, jeg hadde blitt sur hvis noen vekte meg 7.30 på en lørdag bare for å si hade. Anonymkode: 9ff78...21e 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tbag Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Men altså, han sa i fra i går kveld, forventer du da at han skal vekke deg for å si det samme igjen? Jeg hadde blitt irritert om han gjorde det, totalt unødvendig å gjøre. Det er vel heller ikke sånn at man går på ski med telefonen i hånden, han har alt sagt at han skulle på lang tur, har han meldeplikt underveis? 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden O lord. Er faen meg ikke lett i disse tider. Ja du er hårsår. Anonymkode: 49d77...967 20 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Tbag skrev (3 minutter siden): Men altså, han sa i fra i går kveld, forventer du da at han skal vekke deg for å si det samme igjen? Jeg hadde blitt irritert om han gjorde det, totalt unødvendig å gjøre. Det er vel heller ikke sånn at man går på ski med telefonen i hånden, han har alt sagt at han skulle på lang tur, har han meldeplikt underveis? Hvorfor handler alt om kontroll og meldeplikt? Noen bryr seg faktisk om mennesker dem er sammen med og som ikke gir lyd fra seg på mange timer. Hører ihvertfall at dy gir blanke i dinne kjære og nære. De kunne sikkert ligget død i dagesvis før du hadde merket det. Anonymkode: badc2...f04 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Han sa jo fra? Utfra overskriften hadde jeg trodd han bare forduftet uten å si hvor han skulle i det hele tatt. Han sa jo til og med at han kom til å reise tidlig, hva han skulle og hvor lenge han kom til å bli borte. Jeg klarer ikke forstå hva som er problemet? Anonymkode: 65cb8...e08 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Mannen min og jeg sier alltid god natt, han står opp og går på jobb uten å vekke meg. I helgene står han gjerne tidlig opp for løpetur med hunden. Han unngår å vekke meg - heldigvis! Jeg vet jo hva han skal, så det ikke problemet. Det er trist hvis en i forhold hele tiden skal måtte gjøre ditt og datt for at den andre ikke skal bli såret. Anonymkode: ea8c1...653 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor handler alt om kontroll og meldeplikt? Noen bryr seg faktisk om mennesker dem er sammen med og som ikke gir lyd fra seg på mange timer. Hører ihvertfall at dy gir blanke i dinne kjære og nære. De kunne sikkert ligget død i dagesvis før du hadde merket det. Anonymkode: badc2...f04 🤣🤣 snakk om å lage drama..fra å ikke si fra eller gi lyd fra seg, til å kunne ligge død i dagesvis. Anonymkode: 38586...3a7 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han sa jo fra? Utfra overskriften hadde jeg trodd han bare forduftet uten å si hvor han skulle i det hele tatt. Han sa jo til og med at han kom til å reise tidlig, hva han skulle og hvor lenge han kom til å bli borte. Jeg klarer ikke forstå hva som er problemet? Anonymkode: 65cb8...e08 Han sa ikke hvor lenge han skulle bli borte, ja det er langt men det er også krevende tur og -12 grader. Riktignok er han veldig ski flink men jeg vet også han kan være litt dårlig på å ta med seg nok mat og drikke. Anonymkode: badc2...f04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han sa ikke hvor lenge han skulle bli borte, ja det er langt men det er også krevende tur og -12 grader. Riktignok er han veldig ski flink men jeg vet også han kan være litt dårlig på å ta med seg nok mat og drikke. Anonymkode: badc2...f04 Høres ut som det er en tur han har tatt flere ganger...? I så fall tenkte han sikkert er du vet ca. hvor lenge han blir borte. Hadde han visst at du var våken (?) hadde han vel sagt ha det? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden Er du sikker på han går på ski? Anonymkode: 69ae7...434 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden Han tenkte det var hyggelig å ikke vekke deg på en lørdag, siden du visste hvilke planer han hadde for dagen. Du hadde satt pris på om han vekte deg og sa hadet før han gikk. Da sier du det til ham i ettermiddag når han kommer hjem - takk for at du tenkte på at jeg skulle få sove ut, jeg hadde satt mer pris på om du vekket meg for å si hadet da det betyr mye for meg. Anonymkode: 4cc41...6a5 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden PS alle skifolk kan fjellvettreglene. Bank i bordet og start med #1. Planlegg turen og meld fra hvor du går. Minstekrav Hvis ikke han driver med humbug. Anonymkode: 69ae7...434 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden Han har jo sagt ifra om at han går på skitur. Her i huset er søvn hellig. Så vi sier alltid ifra på kvelden om hva som skjer og tid man reiser. Den som drar ut er stille og tar hensyn til den som vil sove. Samtidig skjønner jeg at du blir bekymret når det har gått mange timer uten lyd. Tar han ikke telefonen om du ringer? Anonymkode: 1a895...127 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er du sikker på han går på ski? Anonymkode: 69ae7...434 Haha neida han er sikkert ute og er utro og bare later som han står på ski. Er nok veldig mange kvinner her inne som har opplevd svik og utroskap og går til dette svaret uansett. Ja jeg er sikker på at han går på ski, han sier kanskje ikke ha det men han er snill og god og trofast. Anonymkode: badc2...f04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): PS alle skifolk kan fjellvettreglene. Bank i bordet og start med #1. Planlegg turen og meld fra hvor du går. Minstekrav Hvis ikke han driver med humbug. Anonymkode: 69ae7...434 Han kan fint de reglene og han har tatt turen mange ganger og nei han driver ikke med humbug. Han er en snill og fin mann. Er nok som mange her sier at han ikke ville vekke meg og jeg er litt hårsår idag. Har pms til de grader også og tenker mer enn normalt over tullete ting. Anonymkode: badc2...f04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han har jo sagt ifra om at han går på skitur. Her i huset er søvn hellig. Så vi sier alltid ifra på kvelden om hva som skjer og tid man reiser. Den som drar ut er stille og tar hensyn til den som vil sove. Samtidig skjønner jeg at du blir bekymret når det har gått mange timer uten lyd. Tar han ikke telefonen om du ringer? Anonymkode: 1a895...127 Du har nok helt rett og han vet jeg liker å sove lengre, har nok litt mye pms i dag og tankene på feil sted. Men er skremmende hvor mange her som hopper til utroskap med en gang. Har ikke prøvd å ringe heller nei så jeg kan ikke klage. Anonymkode: badc2...f04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #20 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Han sa ikke hvor lenge han skulle bli borte, ja det er langt men det er også krevende tur og -12 grader. Riktignok er han veldig ski flink men jeg vet også han kan være litt dårlig på å ta med seg nok mat og drikke. Anonymkode: badc2...f04 Han er vel et voksent menneske? Han klarer nok å finne seg den maten og drikken han trenger. Neste gang ts. kan du si til han på kvelden. "Vekk meg i morgen når du drar og si ha det". Det gjør vi her i huset hvis noen skal dra tidlig. Anonymkode: 42e6b...b34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå