Gå til innhold

Hva gjør jeg feil?

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Chating, eller dating. Eskalerer ikke mannen det til et seksuellt nivå innenfor en ganske kort tid blir han uunngåelig bare friendzonet eller ghostet.

Anonymkode: 8b759...b60

Han kan like gjerne bli gjestet for å gjøre det, det er tross alt et red flag for dem som ser etter noe mer. 

Folk har resoneringsevne, de kan legge to og to sammen å se at den oppførselen noen har med dem i chatten ikke er utelukkende rettet mot dem  og at de mest sannsynlig er en tilfeldig kvinne i rekka for å motta sexmas, uten at det betyr han liker deg.

Anonymkode: 645c6...af2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Chating, eller dating. Eskalerer ikke mannen det til et seksuellt nivå innenfor en ganske kort tid blir han uunngåelig bare friendzonet eller ghostet.

Nei. Ingen normale snille greie menn gjør dette. De som gjør dette ønsker enten en reaksjon lik de som blotter seg eller de bare ønsker sex. Ingen menn er så dumme at de tror de får seg seriøs dame med griseprat. 

Anonymkode: c592a...a7b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Cartman skrev (På 2.2.2025 den 11.23):

I og med at han aldri føler på skam, så kan han i utgangspunktet oppføre seg slik han vil. 

Dårlig tegn hvis han ikke føler på skam. 🚩🚩🚩🚩🚩

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
ufiltrert skrev (5 timer siden):

går man ikke fort nok frem eller er gira nok som mann på onlinedating så har du 100 andre grunner til å bare fordufte. Ingen respons på "uskyldig sexting/flirting" er like med mannen er ikke nummer 1 og kan like gjerne glemme hele matchen og swipe videre. De som ikke søker etter ons men noe annet blir også dratt med i den dritten, er man ikke på, så er man ute.

Da er jo fyren ute etter et ligg. Ingen menn er så dumme at de tror de får et seriøst forhold ut av sexting. Selvfølgelig rygger vi unna med en gang. 🤮🤮🤮

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De som er der for å bare ligge kan teknisk sett overaskes av en forelskelse de også, men ikke risiker å møt dem over det om du ikke også er åpen for uforpliktende.

Jeg vil ikke ha den mannen som pleide å gå på Tinder for å finne noen å ligge med. Ikke min type. 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du hadde nok sluttet å svare til folk som ikke eskalerer det til et seksuellt nivå også tenker jeg. Menn som ikke gjør det kommer aldri noe vei da kvinnen i hvert fall ikke kommer til å ta initiativ til det, men bare fader ut.

Hvorfor tror dere på dette, alle dere som skriver dette? Er dere menn alle sammen? Og singel regner jeg med. 🤭 Omg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hehe, det er altså damer også - har mange ganger på tinder vært i en hyggelig samtale om topp 10 tv serier og i neste øyeblikk får spørsmål om hva man liker å gjøre i senga.

Anonymkode: 684ca...e4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvorfor tror dere på dette, alle dere som skriver dette? Er dere menn alle sammen? Og singel regner jeg med. 🤭 Omg.

Fordi vi har erfaring med at det er akkurat det som skjer gang på gang for oss selv kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De fleste menn har blitt fortalt det der mange ganger både av venninner og damer de har prøvd seg på "for sent". 

Anonymkode: 58a7c...ff0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

De fleste menn har blitt fortalt det der mange ganger både av venninner og damer de har prøvd seg på "for sent". 

Men er det da noen du allerede kjenner når du chatter eller på ekte? For poenget er jo at det er fremmede randomme mennesker du kan bli kvalm av å vite du har delt sexuelle ting med, ikke alle du kan stole på heller.

For min del har jeg grenser for hvem jeg slipper nær og tilfeldige folk slipper ikke dit av at vi er på samme app og har visst om hverandre i noen sekunder kanskje minutter. 

Anonymkode: 645c6...af2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dårlig tegn hvis han ikke føler på skam. 🚩🚩🚩🚩🚩

Absolutt. Det er det største røde flagget og er knyttet til flere alvorlige diagnoser.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ufiltrert skrev (8 timer siden):

går man ikke fort nok frem eller er gira nok som mann på onlinedating så har du 100 andre grunner til å bare fordufte. Ingen respons på "uskyldig sexting/flirting" er like med mannen er ikke nummer 1 og kan like gjerne glemme hele matchen og swipe videre. De som ikke søker etter ons men noe annet blir også dratt med i den dritten, er man ikke på, så er man ute.

Jeg liker når mannen tar det litt rolig :) menn som er veldig på med sexting og flørting syns jeg fremstår som veldig useriøse 😊 om man begynner så fort med det så tenker jeg at man er villig til å flørte og ligge med hvem som helst som man kommer over. Det er noe med å la relasjonen utvikle seg utover tid og at man føler nærhet til hverandre. Jeg har lyst på en kjæreste, en  livspartner, en som jeg kan bli gammel og grå med 😊 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei. Ingen normale snille greie menn gjør dette. De som gjør dette ønsker enten en reaksjon lik de som blotter seg eller de bare ønsker sex. Ingen menn er så dumme at de tror de får seg seriøs dame med griseprat. 

Veldig enig 😊 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Pisspreik. Kom det likesom en annen mann og stakk av med de sekunder/minutter/dager før. OG den litt kjappere mannen var også en gris som begynte å sendte sex meldinger, OG det funket. Bare tull.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her er en liste du kan gå etter: 

1. Har han casual/kortvarig/åpen/usikker/prøver å finne ut som svar på hva han ser etter = bort. 
Kun de som har «forhold» som svar på dette er i ja-bunken. De som svarer «Langsiktig, men åpen» må du vurdere fra gang til gang. Har de ikke svart på det, bort med de. 

2. Har de bilder av seg selv foran speilet med muskler/kropp/lettkledd trening = bort 

3. Skriver de noe som helst om at de ikke liker drama eller er ferdig med drama = bort (kun menn som lager drama selv som føler for å skrive dette)

4. Skjult alder/skjult bosted = bort. 

5. De som skriver kun «hei» = bort (uhøflige folk er ingen vits å bruke tid på) 

6. De som på noe som helst tidspunkt nevner gal eks = bort 

7. Har de barn de ikke treffer eller treffer sjelden = bort 

8. Har de lagt til en sang, så sjekk hva den handler om. Alt om sex/moro etc = bort 

9. Hvis de på noe tidspunkt spør hva du tenker eller mener om sex, før dere har møttes = bort 

10. Hvis de foreslår date hjemme hos deg eller dem første gang = bort 

Du må luke ut alle som er useriøse rett og slett. Og det må være trangt nåløye, for ellers havner du borti disse grisene.

Anonymkode: d7057...9c7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men sexting, griseprat etc er ikke å prøve seg. Det er å være vulgær. To helt forskjellige ting.

Anonymkode: d7057...9c7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Skjønner ikke at så mange menn tror på det tullet om sexting. Vi damer er dritt lei av griseprat og sexting fra fremmede menn på datingapper! Vi vil møtes fysisk og se om vi har kjemi. Hvis vi har det kan vi bli kjent og få en relasjon. Og DA kan vi snakke om sex og ha sex, og utforske sex og alt det der. Men IKKE på en datingapp FØR vi har møttes og vet om vi har kjemi og kan tenke oss noe seksuelt med deg i det hele tatt.  Jeg synes vi kvinner skulle boikotte alle menn som starter med griseprat på datingapper, så kanskje de slutter med det!

Anonymkode: 61713...df6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

De mennene det gjelder gjør det sikkert med alle, ikke bare deg. Lett å være frekk som anonym…

Anonymkode: e4e55...87a

Veldig lett 😂

Anonymkode: adacc...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Pisspreik. Kom det likesom en annen mann og stakk av med de sekunder/minutter/dager før. OG den litt kjappere mannen var også en gris som begynte å sendte sex meldinger, OG det funket. Bare tull.

en halv dag er alt som skal til så er man ghosta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
ufiltrert skrev (40 minutter siden):

en halv dag er alt som skal til så er man ghosta.

Da er h*n bare ikke interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...