AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Hei! jeg har tenkt litt på hva jeg gjør feil, både når jeg møter nye menn eller chatter med noen på snapchat fra Tinder så ender de opp med å prøve med grismeldinger.. de kan være hyggelig en liten stund,og tonen er fin så begynner de å sende slike meldinger.. jeg vil møte noen som vil bli kjent med meg for den jeg er.. er ikke interessert i å «sexte» med noen for å dekke deres seksuelle behov.. jeg ender bare opp med å ikke gidde å svare til slutt.. hva gjør jeg feil egentlig? ser jeg så dum ut? hvordan kan man bli behandlet med respekt fra scratch? Må slutte å være hun « snille fnisete» dama som blir utnyttet.. Vet ikke om det har noe med saken å gjøre men får ofte høre komplimenter at jeg er pen osv. jeg går ikke rundt å tenker jeg er så pen selv.. er det lettere å bli utnyttet hvis man har et såkalt «pent utseende» ? Smaken er som baken da men ja.. Anonymkode: a0b79...a96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Det du gjør feil er å tro at Tinder er til for noe annet en ONS Det sier mye rart men de fleste er nok kun på jakt etter sex. Tinder i norge er et kjøttmarked og ikke en datingplass. Anonymkode: b2154...b55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Ja det er godt mulig men det må jo finnes noen på Tinder som er ute etter noe seriøst? Anonymkode: a0b79...a96 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ja det er godt mulig men det må jo finnes noen på Tinder som er ute etter noe seriøst? Anonymkode: a0b79...a96 Ja, bare vær skikkelig kresen. Alle som gir en dårlig magefølelse, blokk Anonymkode: db093...255 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Er nok en del menn som drømmer om at kvinnene de søker vil gå inn i en seksuell relasjon like fort som de, men det finnes heldigvis mange unntak. Man sender jo en del signal ut med bilder og tekst, så få noen reale til å sjekke dette eventuelt. For min egen del, så synes jeg dette passer etter møte og at det er fint å prate om sex når det er aktuelt, og går også ut av samtaler som går veldig fort over mot det seksuelle. Også bør man ikke ha altfor høye forventninger til tinder:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Jeg tror dette er griser som er gris med alle de snakker til. Og at du har uflaks som får alle disse grisene. Om de er ekstra gris med en som er pen er jo mulig. Jeg vet ikke siden jeg ikke er en gris selv. Kanskje du skal prøve en annen arena for å treffe menn. Men like greit de viser seg for hvem de er så kan du blokkere og gå videre. Verre hvis de lurte deg i 6 mnd for de slapp ut den indre grisen i seg selv. Du har min sympati. Anonymkode: c592a...a7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Ja det er godt mulig men det må jo finnes noen på Tinder som er ute etter noe seriøst? Anonymkode: a0b79...a96 det er den berømte 1%en. du skal være heldig om du finner den ene av denne 1%en som faktisk også liker deg. Alle datingapper i Norge er mer eller mindre plasser man leter etter noe løst som kanskje varer noen netter. Anonymkode: b2154...b55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Jeg ville ærlig talt bare ignorert det. Begynner de å grise før du er klar, lar du bare være å svare på grisemeldingene. Anonymkode: 58a7c...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Mange menn går rett på sak fordi det gjør så vondt å ta det sakte bare for å bli ghostet. Hvis de går for fort fram så må du bare prøve på nytt med noen andre. Anonymkode: 6c326...c1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå